Користувацькі налаштування акту виконаних робіт

Для кожного акту приймання робіт здійснюються додаткові Налаштування користувача, що викликаються по команді меню Сервіс / Налаштування у вікні Придбання ТМЦ, тобто безпосередньо в документі.



У вікні Налаштування користувача заповнюються поля та налаштовуються наступні параметри:



  • поле Спосіб оплати за замовчуванням – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається один з варіантів оплати: Готівковий або Безготівковий;
  • параметри, що дозоляють певні автоматичні функції у документі:
    • Автоматичне заповнення маршруту;
    • Автоматичне формування податкового документа;
    • Включати вартість тари в суму до оплати.
  • в полі Параметри платіжного документа: Номер рахунку обліку розрахунків - по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається потрібний номер рахунку;
  • Призначення касового ордера - поле заповнюються вручну у випадку, якщо оплата буде проведена касовим документом;
  • Використовувати автонумерацію платіжного документа - при включеному параметрі номера платіжним документам будуть надаватись автоматично;
  • параметр Формувати на сальдо розрахунків з контрагентом - автоматично підтягується в документ сума залишку по розрахунках з контрагентом;
  • параметр Перерахунок у валюті обліку по курсу на дату платіжного документу - використовується при операціях закупівлі у валюті;
  • в полі Дія із специфікацією при виборі документа-підстави: Видавати запит, Замінити специфікацію, Не міняти специфікацію, Доповнити специфікацію - зі списку обирається потрібне;
  • в полі Підстава за замовчування: Відсутня, Договір, Рахунок, Замовлення, Рахунки за комунальні послуги - зі списку обирається потрібне;
  • параметр Видавати запит на перерахунок цін за прайс-листом при коригуванні дати документів - при відключеному параметрі відповідного запиту не видається;
  • поле Тип податкового документу за замовчуванням - по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається потрібний тип податкового документу.