Додавання електронного підпису (КЕП)

Для документів СЕВ ОВВ наявність кваліфікованого електронного підпису (КЕП) є обов'язковим. При створенні документу додавання, зняття, а також перегляд інформації про КЕП проводиться по відповідних пунктах меню Документ або через піктограми на панелі інструментів.

Підписання документу в системі в електронному форматі можливо трьома способами:

  • з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
  • з використанням апаратного носія (токена) або смарт-карти (пластикової картки з чіпом) - пристрою, що призначений для безпечного зберігання ключів кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
  • з використанням SmartID – це кваліфікований електронний підпис, що є аналогом власноручного підпису особи, що підписує документ.

При переході по пункту меню Документ/Підпис або натисканні піктограми у вікні Підпис відображаються всі три способи підписання документу на відповідних закладках: Ключ у файлі, Апаратний носій і SmartID.

Першій спосіб. На закладці Ключ у файлі в полі Сертифікатів (0) в дужках зазначається кількість доданих сертифікатів, з яких, для підписання, вибирається необхідний сертифікат по стрілці . Якщо потрібний сертифікат відсутній , то додавання сертифікату проводиться по кнопці .

В полі Особистий ключ по кнопці Обрати обирається особистий ключ, вводиться Пароль і натискається кнопка Зчитати. Далі натискається кнопка Підписати.

На документ буде накладений підпис, на документі з’явиться QR-код та реквізити підпису.

Другий варіант. На закладці Апаратний носій, після підключення до ноутбуку (комп'ютеру) токена/смарт-карти, вводиться Пароль, натискається кнопка Зчитати і далі кнопка Підписати. На документ буде накладений підпис.

Третій спосіб. На закладці SmartID вводиться Ідентифікатор ключа, Пароль, натискається кнопка Зчитати і далі кнопка Підписати. На документ буде накладений підпис.

Зняття підпису проводиться по піктограмі або пункту меню Документ/Зняти підпис. Перегляд даних про підпис проводиться по піктограмі або пункту меню Документ/Інформація про підпис.

В реєстрі документів в полі КЕП відображається інформація про накладений підпис.