Документ СЕВ ОВВ
Для роботи з системою обміну електронних документів (СЕВ ОВВ) створюється документ за типом шаблонів Документ СЕВ ОВВ. Для відправки документу створюється документ шаблону Документ СЕВ ОВВ вихідний.
На закладці Документ в полі Призначення документу обов'язково обрати одне з призначень.
За призначенням документи поділяються на чотири ділові сценарії:
- До виконання;
- На погодження;
- Інформування;
- Для узагальнення;
Для кожного з ділових сценаріїв існують звітні документи:
- Звітність «До виконання»;
- Звітність «На погодження»;
- Звітність «Інформування»;
- Звітність «Для узагальнення».
На закладці Завдання (доручення) додаються одержувачі і завдання одержувачам. Закладка містить дві таблиці: верхня таблиця для додавання одержувачів.
Нижня таблиця для додавання завдання-доручення одержувачам.
Додавання одержувача у таблиці Одержувачі проводиться по кнопці . У вікні Одержувачі в полі Найменування одержувача обирається зі списку потрібний контрагент.
У вікні Картотека контрагентів в полі Група контрагентів зі списку може обиратися група в якій знаходиться необхідний контрагент .
Далі зі списку обирається потрібна організація, якій буде відправлятись документ.
Збереження даних і повернення на закладку Завдання (доручення) проводиться по кнопці . Обраний одержувач буде доданий в таблицю Одержувачі.
Для ділового сценарію До виконання та На погодження необхідно для одержувачів додати завдання, заповнивши таблицю Завдання-доручення.
Перейти до таблиці Завдання-доручення. Створення завдання проводиться по кнопці , після чого буде відкрито вікно додавання завдань.
Після збереження даних (кнопка ) в таблицю буде додано рядок з вказаним завданням.
Після збереження документу одержувач зберігається у списку Найменування одержувача вікна Одержувачі.
Перейти на закладку Бланк для додавання бланку документу Додавання бланку документу і накладання підпису Додавання електронного підпису (КЕП).