Заповнення основних полів, додавання вкладень, обговорення, опису
Набір закладок і полів для кожного шаблону документів різний, але правила їх заповнення є загальними.
Основна інформація щодо документу зазвичай розташовується на першій вкладці. В системних шаблонах документів така вкладка має назву Документ. При створені користувацького шаблону це може бути будь-яка назва (див. Додавання вкладок і полів до шаблону документу).
Вкладка Документ. Поля заповнюються вручну або обираються з довідників/списків, календарів (дата).
При наявності в документі поля Вкладення (за прикладом це поле розташоване на закладці Вкладення) додавання файлів різних форматів проводиться по піктограмі .
При виділені вкладення стають активними інструменти у вікні праворуч, а саме Відкрити, Додати, Зберегти, Видалити, Підпис, Зняти підпис, Інформація про підпис. Останні три стосуються електронного підпису, що розглядається за посиланням Додавання електронного підпису (КЕП).
Поле Обговорення (за прикладом розташоване на закладці Обговорення) дозволяє проводити обговорення питання, що поставлене в документі. Додавання обговорення проводиться по піктограмі . Для збереження тексту натискається клавіша Enter.
Поле Опис (за прикладом розташоване на закладці Опис) дозволяє більш детально описати зміст документу, службову (виробничу) ситуацію тощо. Введення тексту проводиться безпосередньо у вікні і для збереження натискається кнопка Підтвердити.