Додавання бланку документу
На закладці Бланк, за прикладом, було додано поля з метою додавання бланків документів для подальшого друку документа та збереження його у форматі pdf.
Меню Документ має наступний набір інструментів. Інструменти Підпис, Зняти підпис, Інформація про підпис стосуються електронного підпису, що розглядається за посиланням Додавання електронного підпису (КЕП).
Подальша робота з бланком залежить від того, які саме поля були додані з цієї групи при створенні шаблону документу (див. Додавання вкладок і полів до шаблону документу). Якщо додані обидва поля, Редактор бланка і Перегляд бланка, це дозволить корегувати бланк, проводити в ньому записи, створювати новий бланк, а також переглядати документ в готовому для друку вигляді. Відповідно відсутність певного поля виключає належні йому функції.
Про наявність обох функцій, редактору і перегляду бланку, свідчить наявність піктограми Вибір режиму роботи . Відсутність такої піктограми на панелі інструментів свідчить про наявність лише однієї функції, що не потребує вибору.
Додавання бланку проводиться по пункту меню Документ/Додати бланк або піктограмі .
У вікні Додати бланк обирається потрібний бланк.
Обраний бланк відображається на закладці.
Для проведення редагувань у бланку документу, наприклад написання тексту, натискається піктограма , у вікні Вибір режиму роботи обирається параметр Режим редактора.
Проводиться редагування бланку документу.
Для перегляду готового документу натискається піктограма і у вікні Вибір режиму роботи обирається параметр Режим перегляду.
Документ відкритий на перегляд.
Для відображення документу на весь екран натискається піктограма .
Друк документу проводиться по піктограмі .
Збереження документу в форматі pdf проводиться по піктограмі .
В меню Документ/Протокол документа або по піктограмі відкривається протокол дій з документом.
У вікні Протокол документу в меню Вид/Види реєстру або по піктограмі обирається потрібний для перегляду вид протоколу.