Налаштування для накладання КЕП і передачі документів СЕВ ОВВ

Для накладання КЕП і проведення листування документами СЕВ ОВВ необхідно провести певні налаштування в інших системах десктопній версії Комплексу.

Для накладання КЕП. Система Адміністратор.

В модулі Параметри на закладці Захист в полі Тип сертифікату обрати Використовується.

В модулі Користувачі і ролі обрати користувача, який буде накладати КЕП, і у вікні праворуч на закладці Загальні відмітити параметр Авторизація користувача по електронному сертифікату. Після активації даного параметру натиснути на кнопку Завантажити сертифікат (дана кнопка з'являється замість кнопки Змінити пароль).

Після завантаження сертифікату в нижній частині закладки Загальні з'являться дані про Сертифікат. Такі дії провести з кожним користувачем, який буде використовувати КЕП.

Для документів СЕВ ОВВ. Система Загальні довідники.

Зайти до модулю Картка підприємства. На закладці Параметри відмітити параметр Використовувати налаштування СЕВ і прописати потрібне в полях СЕВ логін і СЕВ пароль. За необхідності перевірити з'єднання з СЕВ по відповідній кнопці праворуч.

Якщо налаштування СЕВ проводиться в установі/підприємстві, які мають відокремленні структурні одиниці, то налаштування для СЕВ необхідно провести для кожної структурної одиниці. Для цього зайти до групи модулів Структура організації в модуль Довідник Структурні одиниці. Відкрити картку відповідної структурної одиниці і на закладці Додатково відмітити параметр Використовувати налаштування СЕВ, зазначити логін і пароль.