Група Авторозподіл

У групі Авторозподіл для Судової адміністрації є можливість вводити кілька записів з різними коефіцієнтами посади. У групі представлено зведену інформацію по розділах:

  • таблична частина Адмінфункції (Адмінпосади);
  • таблична частина Спеціалізації (Категорії);
  • таблична частина Палата;
  • таблична частина Колегії.
Примітка: Налаштування доступності пунктів групи виконується в Реквізитах особової картки (встановлюється відмітка – Для судової адміністрації) та Розділах особової картки (відмічаються параметри Авторозподіл: Адмінфункції адмінпосади); Спеціалізація (категорій справ); Колегії / Палати; та Повноваження .
Мал. 1. Група Авторозподіл модуля Особові картки працівника

Група Авторозподіл модуля Особові картки працівника

Введення даних, що відображаються у групі Авторозподіл відбувається у вкладених пунктах: Адмінфункції (Адмінпосади), Спеціалізації (Категорії), Колегії / Палати.

Пункт Адмінфункції (Адмінпосади) містить дані про найменування адміністративної функції (посади) та відповідний коефіцієнт.

Примітка: Для роботи з пунктом, потрібно початково виконати налаштування відповідного довідника ( підсистема Облік кадрів / група модулів Параметри / модуль Налаштування / вкладка Довідники / група Інше.

Створення нового запису виконується по пункту меню Реєстр / Створити, по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – . У вікні Створення заповнюються поля у такій послідовності:

  • Дата призначення на адмінпосаду – для заповнення використовується Календар (викликається по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки календаря () лівою клавішею миші);
  • Адмінфункція (Адмінпосада) – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається одне із доступних значень із довідника;
  • Дата закінчення дії адмінпосаду – заповнюється за необхідності. Для заповнення використовується Календар (викликається по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки календаря () лівою клавішею миші).

У пункті Спеціалізації (Категорії) можна вказати коефіцієнти для Першої інстанції, Апеляційної інстанції, Касаційної інстанції, за необхідністю проставляються позначки Ознака можливості розподілу у вихідні дні і Розрахунок навантаження за поточний день.

У пункті Спеціалізація (категорій справ), реалізована можливість вказати Форму участі судді в розгляді справи для конкретного працівника.

Примітка: Для роботи з пунктом, потрібно початково виконати налаштування відповідного довідника ( підсистема Облік кадрів / група модулів Параметри / модуль Налаштування / вкладка Довідники / група Інше/ Спеціалізації (категорії). Цифрові значення мають бути для Першої інстанції, Апеляційної інстанції та Касаційної інстанції в межах від 1 до 60.

Створення нового запису виконується по пункту меню Реєстр / Створити, по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – . При необхідності зазначається параметр Включати підлеглі категорії.

При створенні запису передбачена можливість вибору декількох спеціалізацій одночасно. Також передбачено параметр для вибору всіх підлеглих категорій довідника.

При помилковому значенні для інстанцій з’являється попередження про помилку.

Пункт Колегії / Палати містить дані на двох вкладках, відповідно: Колегії, Палати.

На вкладці Колегії створення нового запису виконується по пункту меню Реєстр / Створити, по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – . З’являєтеся вікно Створення, в якому заповнюються поля:

  • Колегія – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається одне із доступних значень із довідника Колегій;
  • перемикач Опис ролі встановлюється у одну із позицій: Основний, Резервний.

На вкладці Палати заповнюються поля:

  • Палати – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається одне із доступних значень із Довідника палат;
  • параметр Голова палати – відмітка встановлюється за потреби (шляхом встановлення відмітки );
  • Об’єднана палата відповідного касаційного суду – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається одне із доступних значень із системного довідника Довідник об'єднаних палат.