Створення штатного розпису

Створення проєкту штатного розпису виконується у реєстрі по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) / Штатний розпис.

Мал. 1. Створення проєкту штатного розпису

Створення проєкту штатного              розпису

У вікні Створення водяться:

  • Номер штатного розкладу. Комплексом здійснюється контроль дублювання номеру документа. Якщо користувач вказує номер проєкту штатного розкладу, який вже використаний раніше, то система проінформує повідомленням про дублювання номера;
  • Найменування штатного розкладу;
  • Планова дата введення в дію;
  • обирається режим створення проєкту штатного розпису:
    • перемикач На підставі діючого штатного розпису – створюється новий проєкт штатного розпису на підставі діючого (процес створення описано у пункті Штатний розпис на підставі діючого). Даний режим використовується за умови незначної відмінності нового штатного розпису від діючого;
    • перемикач На підставі поточного стану особових карток – рекомендується використовувати на етапі початку експлуатації підсистеми, коли немає ще жодного діючого штатного розкладу (процес створення описано у пункті Штатний розпис на підставі особових карток);
      • параметр враховувати постійні нарахування по підприємству;
    • перемикач Порожнє – після створення потрібно зайти в даний документ і задати структуру коду підрозділів (процес створення описаний у пункті Штатний розпис. Підрозділи). Даний режим використовується за умови значної відмінності нового штатного розпису від діючого;
  • параметр Не групувати однакові посади в одну штатну позицію.

Процес подальшого формування проєкту штатного розпису залежить від обраного режиму створення даного документа.

Вікно Штатний розпис № представляє собою комбінований реєстр, в якому:

  • ліворуч представлений перелік структурних підрозділів (Навігатор підрозділів). Відображення або приховування навігатора виконується по пункту Вид / Навігатор підрозділів (комбінація клавіш Ctrl + F11 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ). У такому вигляді можна додатково налаштовувати відображення записів:
    • по пункту меню Вид / Відображати підсумки з урахуванням підлеглих підп. (комбінація клавіш Ctrl + P) – застосовується при організації централізованого ведення обліку в підприємстві;
    • по пункту меню Вид / Відображати код підрозділу – виводиться записи по усіх підрозділах організації;
  • праворуч – інформація зосереджена на кількох вкладках: Штатні позиції, Вакансії, Працівники, Поза штатом, Кандидати.
Мал. 2. Вікно Штатний розпис №. Вкладка Штатні позиції

Вікно Штатний розпис №. Вкладка Штатні позиції

У вікні Штатний розпис № для роботи із записами доступні операції:

  • створення запису – по пункту меню Реєстр / Створити (клавішаIns або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • перегляд – по пункту меню по пункту меню Реєстр / Перегляд (клавіша F3);
  • редагування запису – по пункту меню Реєстр / Змінити (клавішаF4 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • копіювання – по пункту меню Реєстр / Копіювати (клавіша F5 або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
  • видалення – по пункту меню Реєстр / Видалити (клавіша F8 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Згідно з позицією меню Реєстр / Підсумки Штатного розкладу (комбінація клавіш Alt + I) викликається окреме вікно, в якому по контексту (обраний підрозділ або все підприємство) розраховуються підсумки і подаються в таблиці. Розрахунок підсумків налаштовується по підрозділу залежно від обраного режиму Вид / Відображати підсумки з урахуванням підлеглих підрозділів.

Примітка: При створенні штатного розкладу формується новий локальний довідник підрозділів. Після введення в дію штатного розкладу даний довідник коригує довідник підрозділів (підсистема Загальні довідники). При введенні в дію нового штатного розкладу вводиться в дію і новий довідник підрозділів. Старий довідник підрозділів зберігається з метою коректного відображення архівних даних Особових карток і Особових рахунків.