Створення зведених податкових накладних

Для створення зведених податкових накладних проводяться дії, аналогічні для створення податкових накладних за період, але необхідно встановити параметр Формувати зведені податкові накладні за період. У вікні Зведена ПН на продаж вказується Дата документа, на яку створити зведену ПН, ІПН обирається зі списку і при необхідності відмічається параметр Враховувати коефіцієнт.

При установці позначки Включати всі документи фізичних осіб до зведеного податкового документа входять всі накладні, у яких контрагент збігається з вибраним або є фізичною особою.

При установці позначки Враховувати договір в рахунку обирається Вид діяльності та Журнал договорів.

При існуванні в документі однойменних позицій проводитися їх підсумовування.

У реєстрі податкових накладних на продаж за пунктом меню Реєстр / Імпорт податкових накладних (комбінація клавіш Shift+Ctrl+R) здійснюється імпорт зазначених податкових накладних в Комплекс.

У реєстрі податкових накладних на продаж за пунктом меню Реєстр / Імпорт податкових накладних через файли XML (комбінація клавіш Shift+Ctrl+B) здійснюється імпорт зазначених податкових накладних в форматі ХML.

У реєстрі податкових накладних на продаж за пунктом меню Реєстр / Експорт податкових накладних (комбінація клавіш Shift+Ctrl+S) здійснюється експорт зазначених податкових накладних з Комплексу.

У реєстрі податкових накладних на продаж за пунктом меню Реєстр / Експорт в M.E.Doc (комбінація клавіш Shift+Ctrl+M) здійснюється групова передача (експорт) в систему M.E.Doc в розрізі документів: податкові накладні, рахунки, акти.

У реєстрі податкових накладних на продаж за пунктом меню Реєстр / Зачитати статус M.E.Doc (комбінація клавіш Shift+Alt+M) здійснюється оновлення статусу податкових накладних з програми M.E.Doc, який відображається в реєстрі в стовпці Стан.

Примітка: Перед виконанням імпорту податкових накладних обов’язково створіть резервну копію даних з Комплексу!