Налаштування шаблону таблиці
Налаштування шаблону таблиць складається з етапів:
- Створення структури таблиці – визначаються рядки й стовпці;
- Створення програми розрахунку – встановлюється логіка розрахунку;
- Параметри формування таблиць.
Якщо необхідно налаштувати ряд однотипних шаблонів, використовується копіювання. Для цього курсор встановлюється на необхідний шаблон і по пункту меню Реєстр / Копіювати (клавіша F5 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується копіювання. Після цього редагуються необхідні реквізити.
Всередині шаблону налаштування розрахункової таблиці в Режимі редагування можуть створюватись (додаватись), редагуватись чи видалятись колонки і рядки, дані в їх комірках зберігаються. Видаляються і редагуються нові елементи структури таблиць до збереження шаблону. Принципи створення та редагування елементів структури таблиці описані у п. Створення структури таблиці.
Приклад використання фінансових таблиць для формування фінансового плану наведено у користувацьких нотатках, які можна переглянути на сайті.