Створення кошторису заходів

Запис в реєстрі кошторисів заходів створюється по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Мал. 1. Створення кошторису заходів. Вкладка Загальні реквізити
Створення кошторису заходів. Вкладка Загальні реквізити

У вікні Кошторис заходів дані містяться на кількох вкладках:

  • Загальні реквізити – на вкладці виконується введення основних відомостей про захід;
  • Планові кошториси – на вкладці виконується введення планового кошторису в раніше налаштований шаблон фінансової таблиці (створений в модулі Фінансові таблиці, система Фінансове планування й аналіз);
  • Документи – на вкладці виконується відображення прив'язаних документів з інших систем та підсистем Комплексу. Для таких документів реалізована можливість успадкування наказів кошторисів заходів при формуванні успадкованих документів, і відображення документообігу.

На вкладці Загальні реквізити містяться відомості про захід, який планується. Заповнюються поля:

  • Номер – встановлюються автоматично;
  • Дата – автоматично встановлюються поточна дата; у разі потреби можна змінити (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • Дата зміни – вказується дата внесених змін в кошторис (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • Номер реєстрації та Дата реєстрації – зазначається користувачем;
  • Статус – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається з переліку: Чернетка або Затверджено;
  • Номер кошторису – зазначається користувачем;
  • Центр відпов. – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається з довідника Центрів відповідальності. Заповнюється у разі ведення обліку в розрізі центрів відповідальності;
  • Вид заходу – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається з довідника;
  • Країна, Місце проведення – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається з довідника адрес;
  • Період планування –по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається період, на який планується захід (рік та місяць);
  • Період з та по – вказується конкретний період проведення заходу (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • Всього днів – прораховується автоматично з виходячи з вказаного періоду;
  • Дата виїзду/в’їзду з країни – для закордонних заходів вказується дата виїзду з країни та в’їзду (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • Дата здачі аван. звіту– зазначається дата здачі авансового звіту (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • МВО – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається матеріально-відповідальна особа за проведення заходу з довідника працівників;
  • КПКВ – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається код бюджетної класифікації з довідника;
  • Організація – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається структурна одиниця;
  • Джерело фінанс. – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається значення з довідника Джерел фінансування;
  • Коментар – інформаційне поле, заповнюється користувачем вручну, за потреби.
  • Сума за кошторисом.

На вкладці Планові кошториси створюється кошторис з використанням шаблону фінансової таблиці (модуль Фінансові таблиці). Інформація на вкладці представлена наступним чином:

  • верхня частина вікна, у табличній частині – наводиться перелік планових кошторисів;
  • нижня частина вікна, у табличній частині – деталізація статей планового кошторису.
Мал. 2. Створення кошторису заходів. Вкладка Планові кошториси
Створення кошторису заходів. Вкладка Планові кошториси

Створення планового кошторису виконується у верхній частині вікна вкладки Планові кошториси по пункту меню Документ / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

Мал. 3. Створення планового кошторису
Створення планового кошторису

У вікні Створити/редагувати кошторис заповнюються такі поля:

  • Тип кошторису – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається зі списку (в нац. валюті, в ін. валюті, контрольний);
  • Валюта – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () значення обирається зі списку, який сформований з довідника Види валют в Картці підприємства;
  • Котирування – поле заповнюється, якщо обрана іноземна валюта;
  • Курс валюти – вказується курс валюти відносно національної валюти;
  • Журнал – за замовчування встановлено значення Документи без журналу, змінити значення можна по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ();
  • Шаблон – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () обирається шаблон Фінансової таблиці;
  • Таблиця – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () задаються властивості шаблону Фінансової таблиці та заповнюються реквізити: Номер за порядком, Дата створення, Статус та Коментар;
  • Рядок – заповнюється по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору ().

На вкладці Документи відображається реєстр документів у розрізі типу документів (обирається у полі Типи документівпо клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору () зі списку: Всі документи, Оплата витрата, Фактична витрата, Інші зобов’язання.

По пункту меню Документ / Оновити зв'язки з документами виконується оновлення документів реєстрі.

Збереження внесених до кошторису заходу даних виконується по пункту меню Документ / Зберегти (клавіша F2 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

По пункту меню Провести перерахунок (комбінація клавіш Ctrl + P або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується перерахунок даних кошторису заходів.