Створення кошторису заходів
Запис в реєстрі кошторисів заходів створюється по пункту меню Реєстр / Створити
(клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).

У вікні Кошторис заходів дані містяться на кількох вкладках:
- Загальні реквізити – на вкладці виконується введення основних відомостей про захід;
- Планові кошториси – на вкладці виконується введення планового кошторису в раніше налаштований шаблон фінансової таблиці (створений в модулі Фінансові таблиці, система Фінансове планування й аналіз);
- Документи – на вкладці виконується відображення прив'язаних документів з інших систем та підсистем Комплексу. Для таких документів реалізована можливість успадкування наказів кошторисів заходів при формуванні успадкованих документів, і відображення документообігу.
На вкладці Загальні реквізити містяться відомості про захід, який планується. Заповнюються поля:
- Номер – встановлюються автоматично;
- Дата – автоматично встановлюються поточна дата; у разі потреби можна змінити
(по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі
введення –
);
- Дата зміни – вказується дата внесених змін в кошторис (по клавіші F3
або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення –
);
- Номер реєстрації та Дата реєстрації – зазначається користувачем;
- Статус – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) значення обирається з переліку: Чернетка або Затверджено;
- Номер кошторису – зазначається користувачем;
- Центр відпов. – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
) значення обирається з довідника Центрів відповідальності. Заповнюється у разі ведення обліку в розрізі центрів відповідальності;
- Вид заходу – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) значення обирається з довідника;
- Країна, Місце проведення – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки
вибору (
) значення обирається з довідника адрес;
- Період планування – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
) обирається період, на який планується захід (рік та місяць);
- Період з та по – вказується конкретний період проведення заходу (по
клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення –
);
- Всього днів – прораховується автоматично з виходячи з вказаного періоду;
- Дата виїзду/в’їзду з країни – для закордонних заходів вказується дата виїзду
з країни та в’їзду (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована
праворуч у полі введення –
);
- Дата здачі аван. звіту – зазначається дата здачі авансового звіту (по клавіші
F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення –
);
- МВО – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) обирається матеріально-відповідальна особа за проведення заходу з довідника працівників;
- КПКВ – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) обирається код бюджетної класифікації з довідника;
- Організація – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
) обирається структурна одиниця;
- Джерело фінанс. – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
) обирається значення з довідника Джерел фінансування;
- Коментар – інформаційне поле, заповнюється користувачем вручну, за потреби.
- Сума за кошторисом.
На вкладці Планові кошториси створюється кошторис з використанням шаблону фінансової таблиці (модуль Фінансові таблиці). Інформація на вкладці представлена наступним чином:
- верхня частина вікна, у табличній частині – наводиться перелік планових кошторисів;
- нижня частина вікна, у табличній частині – деталізація статей планового кошторису.

Створення планового кошторису виконується у верхній частині вікна вкладки Планові
кошториси по пункту меню Документ / Створити (клавіша Ins або за
допомогою іконки на панелі інструментів – ).

У вікні Створити/редагувати кошторис заповнюються такі поля:
- Тип кошторису – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
) значення обирається зі списку (в нац. валюті, в ін. валюті, контрольний);
- Валюта – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) значення обирається зі списку, який сформований з довідника Види валют в Картці підприємства;
- Котирування – поле заповнюється, якщо обрана іноземна валюта;
- Курс валюти – вказується курс валюти відносно національної валюти;
- Журнал – за замовчування встановлено значення Документи без журналу,
змінити значення можна по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
);
- Шаблон – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) обирається шаблон Фінансової таблиці;
- Таблиця – по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору (
) задаються властивості шаблону Фінансової таблиці та заповнюються реквізити: Номер за порядком, Дата створення, Статус та Коментар;
- Рядок – заповнюється по клавіші F3 або шляхом натискання кнопки вибору
(
).
На вкладці Документи відображається реєстр документів у розрізі типу
документів (обирається у полі Типи документівпо клавіші F3 або шляхом
натискання кнопки вибору ()
зі списку: Всі документи, Оплата витрата, Фактична витрата, Інші зобов’язання.
По пункту меню Документ / Оновити зв'язки з документами виконується оновлення документів реєстрі.
Збереження внесених до кошторису заходу даних виконується по пункту меню Документ /
Зберегти (клавіша F2 або за допомогою іконки на панелі інструментів –
).
По пункту меню Провести перерахунок (комбінація клавіш Ctrl + P або за
допомогою іконки на панелі інструментів – ) виконується перерахунок даних кошторису заходів.