Робота з модулем Тарифікація навчальних закладів
Створення документу тарифікації
Створення документа проводиться в реєстрі модуля по клавіші Ins або пункту меню Реєстр / Створити. Для документу вноситься:
Зазначається назва документу та за необхідності обирається підрозділ по клавіші F3.
Зазначається режим створення тарифікації:
- Порожній документ – створюється порожній документ і дані вносяться вручну. Обирається зазвичай коли змін з попереднім багато, і легше створити документ з нуля.;
- Заповнити навантаженням з діючої тарифікації – документ створюється на основі документа, створеного раніше. Обирається , якщо змін не багато.;
- Заповнити навантаженням з особових рахунків працівників – документ створюється на основі даних, внесених до особових рахунків співробітників. Зазвичай обирається при впровадженні або у першому використанні (наприклад, після імпорту даних в особові рахунки).
За потреби можливо виконати коригування діючої тарифікації, для цього при створенні документу коригування діючої тарифікації встановлюємо параметр Коригування діючої тарифікації.
У документі тарифікації по кожному працівнику відображаються Посади, Навантаження за цією посадою. Під списком посад виводяться на перегляд основні реквізити посади.
Для додавання працівника в документ тарифікації курсор встановлюється у верхній таблиці і за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins) вибирається працівник, вказується підвищення тарифу. Для групового внесення співробітників використати пункт меню Реєстр / Вибір працівників за списком. Необхідних співробітників відмітити клавішею Пробіл.
По пункту меню Реєстр / Операції / Перемістити в журнал проводиться переміщення документу тарифікації в обраний журнал.
По пункту меню Реєстр / Операції / Обнулення навантаження проводиться очистка даних по навантаженню.
По пункту меню Реєстр / Параметри задаються налаштування документу тарифікації Налаштування, необхідні для роботи з модулем.
По пункту меню Реєстр / Контроль проводиться контроль тарифікації. Після перевірки видається повідомлення.
По пункту меню Реєстр / Розрахувати проводиться розрахунок документу тарифікації.
По пунктах меню Реєстр / Особовий рахунок та Реєстр / Розрахунковий лист можна переглянути відповідні дані по співробітнику, на якому встановлено курсор.
По пункту меню Реєстр / Провести документ проводиться закриття документу тарифікації. При виявленні працівників, у яких навантаження відсутнє або дорівнює 0, дані не будуть внесені в їх особові рахунки, але документ може бути закритий. Аналогічно закриттю в реєстрі документів.
Для співробітника заповнюються таблиці Посади та Навантаження.
В таблиці Посади по пункту меню Реєстр / Створити заповнити необхідні поля:
При натисканні кнопки Підвищення тарифу виводиться перелік найменувань видів підвищення тарифів. Потрібно обрати та встановити відмітку на необхідний вид підвищення тарифу. Після натискання кнопки ОК заповняться дані в полі «Підвищення тарифу, %», «Підвищення тарифу, сума», «Сума з підвищенням тарифу».
Після заповнення основних реквізитів (посади, виду оплати, предмета, категорії учнів) розрахунок Суми за місяць виконується автоматично на основі введених даних.
При створенні в розділі Навантаження виду оплат з методом розрахунку 268 Педагогічне навантаження, у вікні введення педагогічного навантаження з'являється поле Доплата за перевірку зошитів (години), якщо в Налаштуваннях видів оплат з методом розрахунку 267 Перевірка зошитів на закладці «Вихідна сума» вказаний вид оплати з методом розрахунку 268 Педагогічне навантаження. В полі «Доплата за перевірку зошитів (години)» вказуємо кількість годин, після натискання на кнопку ОК, вид оплати з методом розрахунку 267 Перевірка зошитів автоматично буде додано в розділ тарифікації Навантаження з урахуванням зазначених даних.
Проведення документу тарифікації
Проведення документу тарифікації виконується в меню Реєстр / Провести документ або комбінацією клавіш Alt + P. Коригування записів в документі тарифікації зі статусом Проведено не допускається.
Якщо при проведенні у обраних працівників відсутнє навантаження або дорівнює нулю про це повідомиться у вікні і дані по таким працівника не будуть внесені в їх особові рахунки. Далі налаштовуються параметри проведення такого документу.
Особовий рахунок працівників після проведення документа тарифікації
Після проведення документа тарифікації всі дані педагогічного навантаження відображаються в Особовому рахунку працівника в розділ Постійні нарахування з датами Початку і Кінця.
У розрахунковому листі викладача виконується автоматичне нарахування надбавок на підставі даних розділу Постійні нарахування особового рахунку працівника.
В розрахункових листах працівників до записів Педагогічного навантаження в дужках додаються планові години по кожному виду оплат у розрізі посад.
- Примітка. Особовий рахунок працівника відкривається з документа тарифікації викладачів по комбінації клавіш Alt + F5, або пункту меню Реєстр / Особовий рахунок. Розрахунковий лист працівника відкривається з документа тарифікації по комбінації клавіш Alt + F3 або пункту меню Реєстр / Розрахунковий лист.
Звіти тарифікації
З реєстру модуля Тарифікація навчальних закладів формуються звіти по пункту меню Реєстр / Друк документа (комбінація клавіш Ctrl + F9):
- 18 FR Тарифікаційний лист (R018_003.RPF);
- 18 FR Тарифікація. ДНЗ (R018_001.RPF);
- 18 FR Тарифікація. ДНЗ + надбавки (R018_006.RPF);
- 18 FR Тарифікація. ЗОШ (R018_002.RPF);
- 18 FR Тарифікація. ЗОШ + надбавки (R018_005.RPF);
- 18 FR Тарифікація. Технiкуми (R018_004.RPF);
- 18 FR Тарифікація. Технiкуми + надбавки (R018_007.RPF).