Робота з модулем Тарифікація навчальних закладів

Створення документу тарифікації

Створення документа проводиться в реєстрі модуля по клавіші Ins або пункту меню Реєстр / Створити. Для документу вноситься:

  • Номер документу;
  • дата Початку;
  • дата Закінчення.

Зазначається назва документу та за необхідності обирається підрозділ по клавіші F3.

Зазначається режим створення тарифікації:

  • Порожній документ – створюється порожній документ і дані вносяться вручну. Обирається зазвичай коли змін з попереднім багато, і легше створити документ з нуля.;
  • Заповнити навантаженням з діючої тарифікації – документ створюється на основі документа, створеного раніше. Обирається , якщо змін не багато.;
  • Заповнити навантаженням з особових рахунків працівників – документ створюється на основі даних, внесених до особових рахунків співробітників. Зазвичай обирається при впровадженні або у першому використанні (наприклад, після імпорту даних в особові рахунки).

За потреби можливо виконати коригування діючої тарифікації, для цього при створенні документу коригування діючої тарифікації встановлюємо параметр Коригування діючої тарифікації.

У документі тарифікації по кожному працівнику відображаються Посади, Навантаження за цією посадою. Під списком посад виводяться на перегляд основні реквізити посади.

Для додавання працівника в документ тарифікації курсор встановлюється у верхній таблиці і за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins) вибирається працівник, вказується підвищення тарифу. Для групового внесення співробітників використати пункт меню Реєстр / Вибір працівників за списком. Необхідних співробітників відмітити клавішею Пробіл.

По пункту меню Реєстр / Операції / Перемістити в журнал проводиться переміщення документу тарифікації в обраний журнал.

По пункту меню Реєстр / Операції / Обнулення навантаження проводиться очистка даних по навантаженню.

По пункту меню Реєстр / Параметри задаються налаштування документу тарифікації Налаштування, необхідні для роботи з модулем.

По пункту меню Реєстр / Контроль проводиться контроль тарифікації. Після перевірки видається повідомлення.

По пункту меню Реєстр / Розрахувати проводиться розрахунок документу тарифікації.

По пунктах меню Реєстр / Особовий рахунок та Реєстр / Розрахунковий лист можна переглянути відповідні дані по співробітнику, на якому встановлено курсор.

По пункту меню Реєстр / Провести документ проводиться закриття документу тарифікації. При виявленні працівників, у яких навантаження відсутнє або дорівнює 0, дані не будуть внесені в їх особові рахунки, але документ може бути закритий. Аналогічно закриттю в реєстрі документів.

Для співробітника заповнюються таблиці Посади та Навантаження.

В таблиці Посади по пункту меню Реєстр / Створити заповнити необхідні поля:

  • Посада;
  • № для розрахунку;
  • Головна посада (так/ні);
  • Суміщення (так/ні);
  • Освіта - обирається рівень освіти;
  • Кваліфікація;
  • Вид оплати;
  • Сума за місяць;
  • ДФ;
  • Таблиця розподілу сум за ДФ та ЕКВ.

При натисканні кнопки Підвищення тарифу виводиться перелік найменувань видів підвищення тарифів. Потрібно обрати та встановити відмітку на необхідний вид підвищення тарифу. Після натискання кнопки ОК заповняться дані в полі «Підвищення тарифу, %», «Підвищення тарифу, сума», «Сума з підвищенням тарифу».

Після заповнення основних реквізитів (посади, виду оплати, предмета, категорії учнів) розрахунок Суми за місяць виконується автоматично на основі введених даних.

При створенні в розділі Навантаження виду оплат з методом розрахунку 268 Педагогічне навантаження, у вікні введення педагогічного навантаження з'являється поле Доплата за перевірку зошитів (години), якщо в Налаштуваннях видів оплат з методом розрахунку 267 Перевірка зошитів на закладці «Вихідна сума» вказаний вид оплати з методом розрахунку 268 Педагогічне навантаження. В полі «Доплата за перевірку зошитів (години)» вказуємо кількість годин, після натискання на кнопку ОК, вид оплати з методом розрахунку 267 Перевірка зошитів автоматично буде додано в розділ тарифікації Навантаження з урахуванням зазначених даних.

Проведення документу тарифікації

Проведення документу тарифікації виконується в меню Реєстр / Провести документ або комбінацією клавіш Alt + P. Коригування записів в документі тарифікації зі статусом Проведено не допускається.

Якщо при проведенні у обраних працівників відсутнє навантаження або дорівнює нулю про це повідомиться у вікні і дані по таким працівника не будуть внесені в їх особові рахунки. Далі налаштовуються параметри проведення такого документу.

Особовий рахунок працівників після проведення документа тарифікації

Після проведення документа тарифікації всі дані педагогічного навантаження відображаються в Особовому рахунку працівника в розділ Постійні нарахування з датами Початку і Кінця.

У розрахунковому листі викладача виконується автоматичне нарахування надбавок на підставі даних розділу Постійні нарахування особового рахунку працівника.

В розрахункових листах працівників до записів Педагогічного навантаження в дужках додаються планові години по кожному виду оплат у розрізі посад.

  • Примітка. Особовий рахунок працівника відкривається з документа тарифікації викладачів по комбінації клавіш Alt + F5, або пункту меню Реєстр / Особовий рахунок. Розрахунковий лист працівника відкривається з документа тарифікації по комбінації клавіш Alt + F3 або пункту меню Реєстр / Розрахунковий лист.

Звіти тарифікації

З реєстру модуля Тарифікація навчальних закладів формуються звіти по пункту меню Реєстр / Друк документа (комбінація клавіш Ctrl + F9):

  • 18 FR Тарифікаційний лист (R018_003.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. ДНЗ (R018_001.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. ДНЗ + надбавки (R018_006.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. ЗОШ (R018_002.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. ЗОШ + надбавки (R018_005.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. Технiкуми (R018_004.RPF);
  • 18 FR Тарифікація. Технiкуми + надбавки (R018_007.RPF).