Тарифікація медичних установ

Модуль Тарифікація медичних установ призначений для формування документів по медичному навантаженню та розрахунку заробітної плати медичних працівників. Для тарифікації необхідно заповнити та ввести в дію довідник Єдиної тарифної сітки (ЄТС).

При вході в модуль Тарифікація медичних установ виводиться вікно Параметри в якому по пункту меню Реєстр / Змінити або клавішею F4 відкривається вікно Тарифікація медичних закладів, де відзначаються необхідні Система оплати та Надбавки і доплати.

Модуль Тарифікація медичних установ підсистеми Облік праці й заробітної плати дозволяє:

  • Вести Тарифікаційний список працівників медичних установ з урахуванням усіх посад по кожному працівнику;
  • Вести Тарифікаційний список працівників медичних установ, по кожній посаді працівника, включаючи всі нарахування, за посадою з підвищенням посадового окладу надбавок / доплат;
  • Вводити працівнику додатково посаду, що при проведенні документа тарифікації автоматично створить картку внутрішнього сумісника з відповідними нарахуваннями.
  • Отримати штатний розпис безпосередньо в самому документі тарифікації;
  • Вводити вакансії в штатний розпис в документі тарифікації медичних установ;
  • Вести облік перевитрати вакансій розпис в документі тарифікації медичних установ;
  • Відстежувати всі зміни за наказами на дату в чинному документі тарифікації медичних установ;
  • Виводити на друк тарифікаційний список працівників і штатний розпис.

У модулі Тарифікація медичних установ підсистеми Облік праці й заробітної плати реалізована можливість вести штатний розклад з урахуванням наказів підсистеми Облік кадрів.

Налаштування підсистеми Облік кадрів, необхідні для роботи модуля

В підсистемі Облік кадрів в модулі Налаштування на закладці Параметри / Штатний розпис вибирається вид штатного розкладу в полі Загальні параметри штатного розкладу / Вид штатного розкладу і вказується Тарифікація медичних установ.

При проведенні наказів на Прийом, Призначення / Переміщення, Звільнення всі зміни відображаються в проведеному документі тарифікації медичних установ підсистеми Облік праці й заробітної плати, при обраному в документі тарифікації виду реєстру 4. Штатний розклад (пункт меню Вид / Вид реєстру). За стандартними типовими операціями Надання щорічної відпустки, Преміювання та ін. проведення буде виконуватися по особовим рахункам та карткам працівників в звичайному режимі.

Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати, необхідні для роботи модуля

Модуль Налаштування підсистеми Облік праці й заробітної плати в групі Види оплат / Надбавки і доплати для надбавок підвищення окладу необхідно створити вид оплати з методом розрахунку 273 Підвищення посадового окладу.

Примітка: Крім описаних вище надбавок в тарифікації медичних установ можна використовувати стандартні надбавки і доплату за вислугу років.

Заповнити дані в модулі Єдина тарифна сітка. Обов'язково встановити статус сітки Діюча.

Початок роботи з модулем Тарифікація медичних установ

Після входу в модуль, перед створенням документа тарифікації, потрібно обрати види оплат, які задіяні в документі тарифікації. При вході в модуль Тарифікація медичних установ виводиться вікно Параметри в якому по пункту меню Реєстр / Параметри, далі Реєстр / Змінити або клавішею F4 відкривається вікно Тарифікація медичних закладів, де відзначаються необхідні Система оплати та Надбавки і доплати.

При встановленні курсора на вид оплати з методом розрахунку Вислуга років, в нижній частині вікна активується кнопка Налаштування, при виборі, якої вказується Вид стажу і Шкала, для розрахунку обраного виду оплати.

Робота з модулем Тарифікація медичних установ

Створення документу тарифікації

Створення документа проводиться по клавіші Ins або пункту меню Реєстр / Створити.

У документі тарифікації по кожному працівнику відображаються Посади, Нарахування за посадою. Під списком посад виводяться на перегляд основні реквізити посади.

При необхідності відображення співробітників по підрозділах вибирається пункт меню Вид / Навігатор підрозділів (комбінація клавіш Ctrl + F11).

Для додавання працівника в документ тарифікації курсор встановлюється у верхній таблиці і за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins) вибирається працівник, вказується розряд і підвищення тарифу.

При натисканні кнопки Підвищення тарифу (F6) виводиться список видів оплат з методом розрахунку 273 Підвищення посадового окладу. Потрібно обрати та встановити відмітку на необхідний вид оплати. Після натискання кнопки ОК заповняться дані в полі «Підвищення окладу, %», «Підвищення окладу, сума», «Сума з підвищенням окладу» та в розділі документа Нарахування за посадою автоматично буде додано вид оплати, який виводиться сірим кольором і не входить в загальну суму в розділі Нарахування за посадою.

При натисканні кнопки Надбавки (F7) виводяться всі види оплат надбавок понад оклад, які були вказані в параметрах перед створенням документа тарифікації. Потрібно обрати та встановити відмітку на необхідний вид оплати. Після натискання кнопки ОК в розділі документа Нарахування за посадою автоматично буде додано вид оплати обраної надбавки.

При додаванні посади в таблиці документа Посади новий запис відображається курсивом. При проведенні документа тарифікації в реєстрі особових рахунків будуть автоматично створені особові рахунки внутрішніх сумісників.

Створення вакансій в документі тарифікації

Створення вакансії в документі виконується за пунктом меню Реєстр / Створити (клавіша Ins). Заповнюються поля, крім поля Працівник.

В результаті буде створено запис шрифтом зеленого кольору, а у стовпці Прізвище І.Б. буде напис Вакансія.

Для перегляду всіх вакансій необхідно вибрати пункт меню Реєстр / Види реєстру / 2 Тарифікація. Вакансії.

Види реєстрів, що використовуються в документі тарифікації:

  1. Тарифікація;
  2. Тарифікація. Вакансії;
  3. Тарифікація. Працівники;
  4. Штатний розпис;
  5. Штатний розпис. Вакансії;
  6. Штатний розпис. Працівники;
  7. Штатний розпис. Перевитрата вакансій.

Проведення документу тарифікації

Для введення в дію документа тарифікації у реєстрі документів по пункту меню Реєстр / Провести документ (комбінація клавіш Аlt + P) потрібно вказати параметри, які надалі будуть встановлені в особових рахунках працівників для наказів, створених на підставі Документа тарифікації:

  • Номер документа тарифікації;
  • Дата документа тарифікації;
  • Індексувати заробіток відповідно до зміни окладу / тарифу;
  • Місяць є базовим для визначення відсотка індексації доходу;
  • Базовий місяць індексації доходу, з введенням дати.

Після проведення документ змінює статус з Проект на Діє.

Після проведення всі зміни по документу тарифікації будуть занесені в пункт Постійні нарахування особового рахунку працівника і на підставі даних виконується розрахунок в розрахунковому листі.

Друк документа

Друк документів тарифікації проводиться за пунктом меню Реєстр / Друк або по клавіші F9. Вибираються наступні звіти:

  • 814 FR Тарифікаційний список працівників лікарні (R814_001.RPF)
  • 814 FR Тарифікаційний список працівників (R814_004.RPF)
  • 814 FR Планова тарифікація (R814_005.RPF)
Увага: При налаштуванні видів оплат на формі звіту зверніть увагу на те, що групи входять до розділу звіту Підвищення посадового окладу і в них обираються види оплат Підвищення:
  • за кв. кат. завідування старшинство санітарний транспорт;
  • за оперативні втручання;
  • за диплом з відзнакою;
  • у зв'язку зі шкідливими умовами, застосування дезінфікуючих засобів;
  • інші (поліклініка).

В стандартній групі Надбавки та доплати:

  • доплати, обов. хар. за наукову ступін, шкід. умови шеф-кухару;
  • надбавки, обов. хар. за поч. зв. безпер. роб. класність, майстерн.:
    • 814 FR Штатний розпис тарифікації медичних установ (R814_002.RPF)
    • 814 FR Тарифікаційний список працівників з загальним обсягом роботи за посадою (R814_003.RPF).