Пункт Особова картка

У пункті Особова картка вкладки Параметри налаштовується інформація стосовно реквізитів, розділів та обов'язковості заповнення полів особової картки.

Пункт Особова картка використовується для формування особової справи співробітника і використовується в модулі Особові картки працівників.

Мал. 1. Вкладка Параметри. Пункт Особова картка

Вкладка Параметри. Пункт Особова картка

У верхній частині вікна пункту Особова картка налаштовуються наступні параметри групи Реквізити особової картки:

  • Основні – параметр, що потребує обов'язкового встановлення відмітки ;
  • Для комерційних підприємств;
  • Для бюджетних організацій;
  • Для промислових підприємств;
  • Для корпоративних підприємств;
  • Фази графіків робіт;
  • Для податкової служби;
  • Для навчальних закладів;
  • З наказом ознайомлений – відображати в розділі Призначення і переміщення;
  • Для судової адміністрації.
Примітка: Склад реквізитів Особової картки розширюється шляхом додавання до основних реквізитів додаткових полів залежно від сфери діяльності підприємства.

У нижній частині вікна пункту Особова картка налаштовуються Розділи особової картки працівника, необхідні для ведення обліку кадрів в організації. Поточний параметр відмічається по пункту меню Правка / Відмітити або шляхом проставляння відмітки за допомогою курсора миші. Усі розділи можна обрати за допомогою пункту меню Правка / Відмітити все (комбінація клавіш Alt + NUM +). По пункту меню Правка / Зняти відмітки (комбінація клавіш Alt + NUM -) знімаються усі відмітки вибору, за виключенням пункту Загальні відомості.

Примітка: Розділ Загальні відомості присутній в кожній особовій картці в обов'язковому режимі.

Повний список Розділів особової картки, що використовуються в даній підсистемі:

  • група Загальні відомості: Посвідчення; Адреси; Сімейний стан; Інвалідність; Написання ПІБ на інших мовах; Фотографія; Автобіографія; Коментар; Додаткові гарантії у працевлаштуванні;
  • група Призначення і переміщення: Постійні нарахування; Постійні утримання; Заохочення; Стягнення; Сумісник; Індивідуальне табелювання; Підсумований облік; Наставництво;
  • пункт Відпустки;
  • пункт Лікарняні;
  • пункт Відрядження;
  • пункт Трудові договори;
  • група Стаж: Держслужба; Трудова діяльність; Історія призначення спецзвань; Періоди сплати внесків у ФСС;
  • група Розрахункові листи: Відомості для розрахунку середнього заробітку; Податок на прибуток; Фонди;
  • група Освіта: Науковий ступінь; Вчене звання; Наукові праці; Володіння мовами; Підвищення тарифу;
  • пункт Нагороди;
  • група Дисципліни: Начитка лекцій ;
  • група Підвищення кваліфікації: Атестація; Щорічна оцінка; Відомості про оцінювання результатів службової діяльності;
  • пункт Кадровий резерв;
  • група Військовий облік: Військова служба;
  • пункт Кримінальна відповідальність;
  • пункт Договори ЦПХ;
  • пункт Афілійовані особи;
  • пункт Поля користувача;
  • пункт Вкладення;
  • пункт Допуск до державної таємниці;
  • пункт Конкурс на заміщення вакансії;
  • пункт Спец перевірка;
  • пункт Депутатська діяльність;
  • пункт Громадська діяльність;
  • пункт Наліт годин для льотчиків;
  • група Додаткові відомості держслужбовця: Пільги;
  • пункт Облік донорських, робіт в вихідні/святкові дні;
  • пункт Очищення влади;
  • пункт Керівник / Помічник;
  • група Авторозподіл: Адмінфункції (адмінпосади); Спеціалізація (категорій справ); Колегії/палати;
  • пункт Повноваження;
  • пункт Допуск до роботи.

У процесі налаштування підсистеми можлива як активізація раніше недоступних для перегляду розділів особової картки, так і зняття позначки активності у розділів особової картки навіть у тому разі, якщо у деяких співробітників у відповідному розділі введені дані.

Для зміни найменування розділів особової картки служить колонка Альтернативне найменування, що редагується по пункту меню Реєстр / Змінити (по клавіші F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ). При перегляді Особової картки назви розділів відображаються згідно назв зазначених у колонці Альтернативне найменування, якщо альтернативне найменування не заповнено – відображається стандартне.

У нижній частині вікна пункту Особова картка налаштовуються рекомендовані реквізити для заповнення та є можливість вказати обов'язкові для заповнення поля.

Примітка: Можливість визначення рекомендованих та обов'язкових полів для заповнення наявна для розділів: Загальні відомості, Посвідчення, Адреси, Освіта.

У правій нижній частині Розділи особової картки курсор встановлюється на відповідний розділ картки, у лівій нижній частині Обов'язковість заповнення полів по пункту меню Реєстр / Змінити (по клавіші F4 чи за допомогою іконки на панелі інструментів – ) викликається вікно Вибір рекомендованих для заповнення реквізитів, де встановлюються відмітки () для реквізитів, що мають рекомендований характер. Поля, що мають обов'язковий характер для заповнення визначаються у лівій нижній частині Обов'язковість заповнення полівз переліку рекомендованих реквізитів шляхом проставлення відповідних відміток ().

Мал. 2. Налаштування рекомендованих та обов'язкових реквізитів Особової картки

Налаштування рекомендованих та          обов'язкових реквізитів Особової картки

Примітка: Для розділу Загальні відомості завжди обов'язковим для заповнення буде поле Табельний номер, рекомендованими полями – Підрозділ, Обліковий склад.

Ті поля, які в налаштуванні відзначені обов'язковими для заповнення (становлено відмітку ), при створенні нового запису або редагуванні будуть відображатися блакитним кольором, рекомендовані – синім.

Усі реквізити можна обрати за допомогою пункту меню Правка / Відмітити все (комбінація клавіш Alt + NUM +), а зняти усі відмітки – по пункту меню Правка / Зняти відмітки (комбінація клавіш Alt + NUM -).

У разі, якщо обов’язковий реквізит не заповнений, при збереженні запису дія блокується з повідомленням Не заповнені обов'язкові реквізити. Запис буде збережений тільки при заповненні всіх обов'язкових реквізитів.