Внесення інформації про пільги з податку на доходи фізичних осіб
Для того, щоб скористатись правом на податкову соціальну пільгу працівнику необхідно подати роботодавцю (якщо працює на кількох підприємствах, установах – одному на його вибір) заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги та додати до неї документи, що підтверджують належність до відповідної категорії осіб. Соціальна пільга почне застосовуватися з дня отримання роботодавцем такої заяви.
Для використання пільги спочатку повинні бути проведені налаштування видів пільг безпосередньо в виді оплати Податок з доходів в модулі Налаштування.
Внесення інформації про пільги з податку з доходів виконується в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Картотека в модулі Особові рахунки працівників.
Перейти до Особового рахунку працівника, якому необхідно призначити пільгу.
У реєстрі Особових рахунків по клавіші Enter відкрити картку працівника, якому згідно законодавства надаються пільги з податку з доходів.
Для внесення даних у групі Розрахункові листи в пункті Податок з доходів курсор встановити в табличну частину.
По пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Insert відкрити вікно Додати запис пільги і згідно наданих працівником первинних документів ввести інформацію про наявні пільги по податку з доходів у відповідні поля:
Вид Пільги обирається по клавіші F3 або по трикутнику у кінці поля із запропонованого переліку.
Дата Початку застосування пільги обирається з календаря або прописується вручну.
Дата Закінчення застосування пільги прописується вручну або обирається із календаря.
Для збереження натиснути кнопку ОК.
Сформувався запис із даними про пільги працівника з ПДФО.
Інформацію про застосування пільги можливо переглянути в Розрахунковому листі працівника по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку.