Внесення інформації про пільги з податку на доходи фізичних осіб

Для того, щоб скористатись правом на податкову соціальну пільгу працівнику необхідно подати роботодавцю (якщо працює на кількох підприємствах, установах – одному на його вибір) заяву про самостійне обрання місця застосування податкової соціальної пільги та додати до неї документи, що підтверджують належність до відповідної категорії осіб. Соціальна пільга почне застосовуватися з дня отримання роботодавцем такої заяви.

Для використання пільги спочатку повинні бути проведені налаштування видів пільг безпосередньо в виді оплати Податок з доходів в модулі Налаштування.

Внесення інформації про пільги з податку з доходів виконується в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Картотека в модулі Особові рахунки працівників.

Перейти до Особового рахунку працівника, якому необхідно призначити пільгу.

У реєстрі Особових рахунків по клавіші Enter відкрити картку працівника, якому згідно законодавства надаються пільги з податку з доходів.

Для внесення даних у групі Розрахункові листи в пункті Податок з доходів курсор встановити в табличну частину.

По пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Insert відкрити вікно Додати запис пільги і згідно наданих працівником первинних документів ввести інформацію про наявні пільги по податку з доходів у відповідні поля:

Вид Пільги обирається по клавіші F3 або по трикутнику у кінці поля із запропонованого переліку.

Дата Початку застосування пільги обирається з календаря або прописується вручну.

Дата Закінчення застосування пільги прописується вручну або обирається із календаря.

Для збереження натиснути кнопку ОК.

Примітка: Якщо пільга безстрокова, то дата закінчення не проставляється.

Сформувався запис із даними про пільги працівника з ПДФО.

Інформацію про застосування пільги можливо переглянути в Розрахунковому листі працівника по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку.