Внесення особових даних співробітників в Особову картку по розділу Призначення і переміщення

Створення особової картки проводиться при формуванні наказу на прийом. Внесення інших даних проводиться у системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека у модулі Особові картки працівників.

У реєстрі Особових карток курсор встановити на необхідну картку.

По пункту меню Реєстр / Відкрити або по клавіші Enter відкрити Особову картку.

Внесення особових даних працівників у розділі Призначення і переміщення проводиться переміщенням по відповідних пунктах.

Дані в розділ потрапляють з наказів. При відсутності ведення підсистеми Облік кадрів дані заповнюються в ручному режимі.

У пункті Заохочення вносяться заохочення співробітника, що містять Дату, Вид заохочення (нагороди), а також Підставу для надання заохочення. Заохочення вносяться наказом на заохочення. При необхідності ввести дані попереднього періоду можна заохочення ввести у ручному режимі.

Для внесення даних у пункті Заохочення в ручному режимі встановити курсор у табличну частину.

По пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert відкрити вікно Створити і ввести інформацію у відповідні поля:

  • Заповнити Дату.
  • Вид заохочення вибрати із довідника.
  • Поле Підстава у такому випадку зазначається у ручному режимі внесення.

Для збереження натиснути кнопку ОК.

У пункті Стягнення вноситься список стягнень співробітника, який містить Дату, Причину, Вид стягнення, а також Підставу для винесення стягнення і Підставу зняття. Підставами у даному випадку є накази по персоналу. За потреби заносяться Дата відсторонення від службових обов'язків і Дата поновлення службових обов'язків. При необхідності ввести дані попереднього періоду можна стягнення ввести у ручному режимі.

Для внесення даних у пункті Стягнення встановити курсор у табличну частину.

По пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert відкрити вікно Створити і ввести інформацію у відповідні поля:

  • Заповнити Дату.
  • Причину вибрати із довідника.
  • Вид стягнення вибрати із довідника.
  • Поле Підстава у такому випадку зазначається у ручному режимі внесення.
  • Поле Підстава зняття у такому випадку зазначається у ручному режимі внесення.
  • Дата усунення від службових обов’язків вказується за потреби.
  • Дата відновлення службових обов’язків вказується за потреби.

Для збереження натиснути кнопку ОК.

У пункті Сумісництво створюється особовий рахунок сумісника: вказується Табельний номер, Код підрозділу, Назва підрозділу, Обліковий склад, Дата введення в дію, Підстава (див. окрему нотатку).

Пункт Індивідуальне табелювання містить записи даних по співробітнику, що стосуються його перебування або відсутності на робочому місці. Кожен випадок оформляється відповідним наказом (див. окрему нотатку).

У пункті Наставництво дані заповнюється для підопічного. Вноситься інформація в поля Дата початку; Дата закінчення; Наставник; Наказ №; Наказ дата; Висновки після закінчення наставництва.

Для внесення даних у пункті Наставництво встановити курсор у табличну частину.

По пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert відкрити вікно Створити і ввести інформацію у відповідні поля:

  • Заповнити Дату початку.
  • Дату закінчення прописати.
  • Наставника вибрати із довідника.
  • Поле Наказ у такому випадку зазначається у ручному режимі внесення.
  • Заповнити поле Наказ дата (вибрати із календаря або прописати вручну).

Для збереження натиснути кнопку ОК.

Пункт Підсумований облік передбачений для відображення підсумованого обліку робочого часу працівника. Для внесення інформації призначені відповідні накази Призначення періоду з підсумованим обліком робочого часу і Закінчення періоду з підсумованим обліком робочого часу (див. Проведення налаштувань для підсумованого обліку робочого часу).