Функціональні можливості

Вікно Персональний кабінет працівника містить загальну інформацію про працівника, що розмішена у його верхній частині (фото, ПІБ, посада (професія), підрозділ, категорія, дата прийняття на посаду, дата народження, вік, контакти (телефони, e-mail) і завантажуються з Комплексу ISpro (з картотек, довідників та відомостей підсистем Облік праці й заробітної плати, Облік праці, Загальні довідники). У нижній частині вікна Персональний кабінет працівника кадрова інформація представлена за вкладками:

  • Робочий час – містить інформацію про вид трудового робочого тижня, кількість запланованих, фактично відпрацьованих робочих днів / годин, дані про лікарняні, відпустки, відрядження;
  • Дохід – містить інформацію про розмір трудових доходів працівника, нараховану заробітну плату;
  • Трудова діяльність – містить інформацію про трудовий стаж та місця роботи працівника з трудової книжки;
  • Нарахування – містить інформацію про перелік додаткових нарахувань на користь працівника, окрім заробітної плати та її індексації;
  • Утримання – містить інформацію про перелік статей, за якими відбувається утримання з доходів працівника, дату початку та закінчення утримань за цими статтями;
  • Призначення – містить інформацію у розрізі: призначень і переміщень, заохочень і стягнень, що стосується працівника протягом його трудової кар’єри;
  • Персональні дані – містить уточнюючі персональні дані працівника, зокрема: інформацію про наявні посвідчення, у т.ч. чорнобильське, пенсійне; дані платника податків;
  • Сім’я та контакти – містить персональні дані членів родини працівника, адресні дані (місця народження, реєстрації, фактичного проживання), контакти (номери телефонів, факс, e-mail);
  • Освіта – містить загальну інформацію про наявність освіти у працівника, навчальний заклад, роки навчання тощо.
Мал. 1. Персональний кабінет працівника. Вкладки з кадровою інформацією
Персональний кабінет працівника.  Вкладки з кадровою інформацією

Налаштування відображення даних реєстрів

Користувач може налаштовувати параметри відображення інформації у нижній частині вікна Персональний кабінет працівника, у тому числі: змінювати порядок розміщення інформації (стовпців), не виводити на екран деякі дані, використовувати фільтрацію та сортування даних. Ці опції доступні по кожному стовпцю на кожній із вкладок вікна Персональний кабінет працівника – шляхом натискання на кнопку у заголовку обраного стовпця:

  • кнопки ( , ) – закріплення або відкріплення стовпця на початку таблиці реєстру. При виході з Персональний кабінет працівника налаштування не зберігаються;
  • кнопки (, ) – відображення або приховування стовпця з таблиці реєстру. При виході з Персональний кабінет працівника налаштування не зберігаються;
  • кнопки () – задають порядок сортування даних за зростанням (збільшення) чи спаданням (зменшення). При виході з Персональний кабінет працівника налаштування не зберігаються;
  • кнопки () – переміщають стовпець по таблиці реєстру за заданим напрямком: вправо чи вліво. При виході з Персональний кабінет працівника налаштування не зберігаються.

Для зручності представлення даних у Персональний кабінет працівника реалізована можливість сортування даних. При необхідності, працівник може налаштувати фільтри для відображення необхідної інформації, що зберігається у реєстрах.

До Персональний кабінет працівника підключено систему Телефон (кнопка командного меню вікна), завдяки якій працівник може керувати контактами та здійснювати дзвінки й обмінюватись повідомленнями.

Працівник із свого персонального кабінету може бачити перелік завдань для виконання на поточний день. Порядок денний викликається кнопкою командного меню вікна. Порядок денний викликається кнопкою командного меню вікна. У разі відсутності завдань буде виведено відповідне повідомлення – Немає даних для відображення.