Заявка на постачання
Модуль Заявка на постачання призначений для створення документа заявки на постачання.
Робота з модулем можлива в десктопній версії. Функціонал модулю у веб-версії знаходиться в стадії розробки.
Створення заявки проводиться по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або піктограма на панелі інструментів).
Вікно Заявка на постачання містить вкладки Реквізити, Специфікація, Виконання, Вкладення.
На вкладці Реквізити заповнюються поля:
- Заявка № – номер заявки заповнюється користувачем або автоматично, якщо в модулі Налаштуваннявстановлений параметр автонумерації для подібних документів;
- Дата заявки – за замовчуванням проставляється поточна дата, доступна для редагування;
- Підрозділ (склад) - обирається з відповідного довідника;
- Дата розміщення замовлення - автоматично зазначається поточна дата, при спробі виправити на іншу дату система видає повідомлення, після якого знову автоматично буде зазначена поточна дата;
- Група – обирається група номенклатури (за необхідності);
- Підстава – обирається за необхідності, має наступні варіанти:
- Дата початку обробки – заповнюється автоматично після обрання статусу Виконується;
- Дата закінчення обробки – заповнюється після обрання статусу Закрита або Анульована, дата обирається з календаря;
- Статус може бути: Чернетка, Виконується, Закрита, Анульована;
- Коментар - прописується вручну за необхідності.
На вкладці Специфікація вводиться номенклатура по пункту меню Документ / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою піктограми на панелі інструментів ) з довідника номенклатури.
Вкладка Виконання може містити інформацію тільки при статусі Виконується і Закрита. На даній вкладці нижченаведені документ виконання відображаються автоматично після їх створення:
- Замовлення постачальникові;
- Операція приходу договору Купівлі-продажу;
- Прибуткова товарна накладна;
- Рахунок-накладна постачальника;
- Акт приймання робіт;
- Прибутковий ордер.
На вкладці Вкладення є можливість додавати вкладення, що містять скан-копії документів чи іншу супровідну документацію (див. розділ Вкладення у документи).
В документі згідно з позицією меню Сервіс / Налаштування вказуються при необхідності призначені для користувача налаштування:
- Журнал замовлень постачальнику – обирається з довідника доступних журналів, встановлюється при необхідності;
- Формувати заявку в розрізі Підрозділів:
- якщо параметр не встановлений, то при формуванні заявки вручну заповнення реквізиту Підрозділ не є обов’язковим;
- при формуванні заявки на підставі документа-підстави під час одного формування формується один загальний документ без зазначення Підрозділу-замовника. При встановлені зазначеного параметра також повинна бути встановлена автонумерація заявки. При встановленому параметрі при формуванні заявки вручну заповнення реквізиту Підрозділ є обов’язковим
- при формуванні заявки на підставі документу-підстави під час одного формування формується стільки заявок, скільком різним Підрозділам потрібно постачання матеріалами;
- Формувати замовлення на закупку для типового постачальника – при встановленні параметру формується замовлення на закупівлю номенклатури постачальнику, вказаною в Номенклатурному довіднику як типовий для цієї номенклатури. Якщо параметр не вказано, то при формуванні замовлення постачальнику проводиться вибір контрагента;
- Формувати заявку на загальну дату потреби – формування заявки проводиться на дату потреби;
- Формувати номенклатуру заявки у відповідності до замовлення-підстави – параметр
використовується при створенні Заявки на постачання на підставі декількох позицій
замовлень-підстав:
- якщо параметр встановлено, то в специфікації заявки стільки позицій з однаковою номенклатурою, скільки потрібно для кожного замовлення-основи;
- якщо параметр не встановлено, то всі позиції специфікації з однаковою номенклатурою об’єднуються в одну із загальною сумою Кількість заявлене.