Заявка на постачання

Модуль Заявка на постачання призначений для створення документа заявки на постачання.

Робота з модулем можлива в десктопній версії. Функціонал модулю у веб-версії знаходиться в стадії розробки.

Створення заявки проводиться по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або піктограма на панелі інструментів).

Вікно Заявка на постачання містить вкладки Реквізити, Специфікація, Виконання, Вкладення.



На вкладці Реквізити заповнюються поля:

  • Заявка № – номер заявки заповнюється користувачем або автоматично, якщо в модулі Налаштуваннявстановлений параметр автонумерації для подібних документів;
  • Дата заявки – за замовчуванням проставляється поточна дата, доступна для редагування;
  • Підрозділ (склад) - обирається з відповідного довідника;
  • Дата розміщення замовлення - автоматично зазначається поточна дата, при спробі виправити на іншу дату система видає повідомлення, після якого знову автоматично буде зазначена поточна дата;


  • Група – обирається група номенклатури (за необхідності);
  • Підстава – обирається за необхідності, має наступні варіанти:


  • Дата початку обробки – заповнюється автоматично після обрання статусу Виконується;
  • Дата закінчення обробки – заповнюється після обрання статусу Закрита або Анульована, дата обирається з календаря;
  • Статус може бути: Чернетка, Виконується, Закрита, Анульована;
  • Коментар - прописується вручну за необхідності.

На вкладці Специфікація вводиться номенклатура по пункту меню Документ / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою піктограми на панелі інструментів ) з довідника номенклатури.



Вкладка Виконання може містити інформацію тільки при статусі Виконується і Закрита. На даній вкладці нижченаведені документ виконання відображаються автоматично після їх створення:

  • Замовлення постачальникові;
  • Операція приходу договору Купівлі-продажу;
  • Прибуткова товарна накладна;
  • Рахунок-накладна постачальника;
  • Акт приймання робіт;
  • Прибутковий ордер.


На вкладці Вкладення є можливість додавати вкладення, що містять скан-копії документів чи іншу супровідну документацію (див. розділ Вкладення у документи).



В документі згідно з позицією меню Сервіс / Налаштування вказуються при необхідності призначені для користувача налаштування:

  • Журнал замовлень постачальнику – обирається з довідника доступних журналів, встановлюється при необхідності;
  • Формувати заявку в розрізі Підрозділів:
    • якщо параметр не встановлений, то при формуванні заявки вручну заповнення реквізиту Підрозділ не є обов’язковим;
    • при формуванні заявки на підставі документа-підстави під час одного формування формується один загальний документ без зазначення Підрозділу-замовника. При встановлені зазначеного параметра також повинна бути встановлена автонумерація заявки. При встановленому параметрі при формуванні заявки вручну заповнення реквізиту Підрозділ є обов’язковим
    • при формуванні заявки на підставі документу-підстави під час одного формування формується стільки заявок, скільком різним Підрозділам потрібно постачання матеріалами;
  • Формувати замовлення на закупку для типового постачальника – при встановленні параметру формується замовлення на закупівлю номенклатури постачальнику, вказаною в Номенклатурному довіднику як типовий для цієї номенклатури. Якщо параметр не вказано, то при формуванні замовлення постачальнику проводиться вибір контрагента;
  • Формувати заявку на загальну дату потреби – формування заявки проводиться на дату потреби;
  • Формувати номенклатуру заявки у відповідності до замовлення-підстави – параметр використовується при створенні Заявки на постачання на підставі декількох позицій замовлень-підстав:
    • якщо параметр встановлено, то в специфікації заявки стільки позицій з однаковою номенклатурою, скільки потрібно для кожного замовлення-основи;
    • якщо параметр не встановлено, то всі позиції специфікації з однаковою номенклатурою об’єднуються в одну із загальною сумою Кількість заявлене.