Призначені для користувача налаштування прибуткового документа

Для зручності заповнення документів в підсистемі Облік закупок передбачені призначені для користувача налаштування, що викликаються в пункті меню Сервіс / Налаштування у вікні роботи з документом.

Налаштування параметрів, актуальних для підсистеми Облік закупок, виконується у вікні Налаштування користувача, номенклатура полів та параметрів вікна розміщена на двох сторінках.

Налаштування користувача, сторінка 1.

Налаштування користувача, сторінка 1

На сторінці 1 виконується налаштування:

  • поле Склад за замовчуванням – вибирається з довідника доступних складів для даного оператора, визначених у модулі Керування доступом підсистеми Облік запасів по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();
  • поле Спосіб оплати за замовчанням – по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () вибирається один з варіантів Готівка або Безготівкові;
  • поле Централізована доставка – вибирається з довідника, який заповнюється в модулі Налаштування підсистеми Облік збуту. Рядок, що є додатковою позицією до всього документа або до окремих рядків специфікації, додається автоматично при збереженні документа;
  • параметр Автоматичне формування ордерів – відмітка встановлюється, якщо на підприємстві необхідно реєструвати товарні документи постачальників і прихід на склад в підсистемі Облік запасів одночасно;
  • параметр Автоматичне формування касового ордеру – якщо встановлена відмітка,при збереженні документа касовий ордер формується автоматично;
  • параметр Автоматичне формування податкового документа – при встановленій позначці відбудеться автоматичне формування податкового документа в момент збереження документа;
  • параметр Автоматичне заповнення маршруту – при включеному параметрі Комплекс автоматично при заповненні поля Вантажоодержувач заповнює поле Маршрут на підставі заповненого Довідника маршрутів;
  • параметр Включати вартість тари в суму до оплати – при встановленій позначці Комплекс автоматично включає вартість тари, що повертається в суму до оплати;
  • параметр Включати заставну тару в рахунок-фактуру – відмітка доступна при включенні вартості зворотної тари в суму до оплати. Передбачає формування окремого рядка в рахунку-фактурі, при цьому поворотна тара враховується без нарахування ПДВ;
  • параметр Режим швидкого введення документа – при включеному режимі курсор автоматично встановлюється тільки на незаповнені поля документа, після заповнення (або проходу) всіх полів вкладки Реквізити здійснюється автоматичний перехід на наступну вкладку Специфікація;
  • параметр Автоматичне відкриття довідників – використовується спільно з режимом швидкого введення для автоматичного відкриття довідників, прив'язаних до полів документа;
  • Параметри платіжного документа – реквізити для заповнення касового ордера, який формується з товарних документів модуля Облік закупок:
    • Номер рахунку обліку розрахунків – вибирається з довідника План рахунків рахунок для обліку розрахунків;
    • Призначення касового ордера – вводиться будь-яка текстова інформація, наприклад, Оплата за товарно-транспортною накладною; номер і дата документа-підстави підставляються в поле Підстава касового ордера автоматично;
    • Використовувати автонумерацію платіжного документа – використовується для автоматичної нумерації платіжних документів;
    • Формувати на сальдо розрахунків з контрагентами – касовий ордер автоматично формується по сальдо розрахунків з даним контрагентом;
    • Перерахунок у валюту обліку за курсом на дату платіжного документа – проводиться перерахунок суми документа в валюту обліку;
      • Дія зі специфікацією при виборі документа-підстави виконується шляхом вибору одного з варіантів – Видавати запит, Замінити специфікацію, Не змінювати специфікацію, Доповнити специфікацію.

На сторінці 2 вікна Налаштування користувача виконується налаштування:

  • поле Підстава за замовчуванням – вибирається тип документа, який буде встановлений в якості підстави за замовчуванням (Відсутня, Договір, Рахунок, Замовлення, Рахунки за комунальні послуги);
  • параметр Формувати ордери для номенклатури зі встановленим ОУ (об’єктом обліку)– при зазначеному параметрі ордер формується тільки за тими рядками специфікації, по яких настроєна облікова політика;
  • параметр Видавати запит на перерахунок цін за прайс-листом при коригуванні дати документа – якщо ціни рядків документа встановлено з прейскуранта, то при встановленому параметрі при зміні дати документа буде видаватися запит на перерахунок цін за прейскурантом на нову дату;
  • поле Тип податкового документа за замовчуванням – вибирається тип документа, який буде встановлений за замовчуванням;
  • параметр Дозволити редагування накладної при сформованому ордері – при зазначеному параметрі після формування ордера буде доступне редагування накладної;
  • параметр Не переносити примітку з договору – при установці відмітки,примітка з рядків специфікації договору не переноситься в рядки специфікації накладної.

    Налаштування користувача, сторінка 2.

Налаштування користувача, сторінка 2