Створення документа на підставі іншого документа
При реєстрації документів постачальників виникає необхідність введення пов’язаних документів. Наприклад, після реєстрації надходження товару в кредит з допомогою прибуткової товарної накладної, реєструється рахунок до оплати постачальника, що надійшов пізніше. І навпаки, отримавши рахунок постачальника на передоплату, пізніше реєструється надходження товару. При формуванні цих пов'язаних документів нема потреби двічі виконувати трудомістку операцію введення специфікації й реквізитів документа.
Для випадків створення пов’язаного документа в Комплексі передбачено два варіанти:
- Створення похідного документа. Для формування похідного документа на підставі поточного (наприклад, рахунки з накладної) вибирається в меню пункт Документ / Сформувати та обирається тип документа Складський ордер (або Рахунок, Податкову накладну, Акцизну накладну, Прибутковий касовий ордер). Якщо похідний документ формується не по всій специфікації, необхідно попередньо зазначити в поточному документі по клавіші Пробіл позиції, які переносяться у сформований документ;
- Формування документа з використанням підстави. Якщо при введенні документа в заголовку вибирається документ-підстава, то в цьому випадку в поточний документ автоматично перетягується специфікація з документа підстави. При необхідності видаляються позиції або змінюється кількість по позиції.
При прив’язці рахунку, накладної та договору до документа – основи вибирається журнал – Всі журнали. При цьому з'являється можливість бачити Код журналу.
У всіх товарних документах при виборі типу документа-підстави специфікація не очищається. При виборі конкретного номера документа-підстави або операції за договором видається запит: "Увага! Специфікація документа не порожня!" і варіанти дій з можливістю вибору:
- Замінити специфікацію на дані з документа-підстави;
- Не змінювати специфікацію;
- Доповнити специфікацію документа даними з документа-підстави. Створення документа з використанням підстави
Для всіх операцій (крім операції Надходження МШП) підставою можуть бути документи:
- договір;
- рахунок;
- замовлення.
В операції Надходження МШП додається підстава Картотека ОЗ. Дана підстава дозволяє перевести картки основних засобів в облік МШП (при необхідності).