Створення документа на підставі іншого документа

При реєстрації документів постачальників виникає необхідність введення пов’язаних документів. Наприклад, після реєстрації надходження товару в кредит з допомогою прибуткової товарної накладної, реєструється рахунок до оплати постачальника, що надійшов пізніше. І навпаки, отримавши рахунок постачальника на передоплату, пізніше реєструється надходження товару. При формуванні цих пов'язаних документів нема потреби двічі виконувати трудомістку операцію введення специфікації й реквізитів документа.

Для випадків створення пов’язаного документа в Комплексі передбачено два варіанти:

  • Створення похідного документа. Для формування похідного документа на підставі поточного (наприклад, рахунки з накладної) вибирається в меню пункт Документ / Сформувати та обирається тип документа Складський ордер (або Рахунок, Податкову накладну, Акцизну накладну, Прибутковий касовий ордер). Якщо похідний документ формується не по всій специфікації, необхідно попередньо зазначити в поточному документі по клавіші Пробіл позиції, які переносяться у сформований документ;
  • Формування документа з використанням підстави. Якщо при введенні документа в заголовку вибирається документ-підстава, то в цьому випадку в поточний документ автоматично перетягується специфікація з документа підстави. При необхідності видаляються позиції або змінюється кількість по позиції.

При прив’язці рахунку, накладної та договору до документа – основи вибирається журнал – Всі журнали. При цьому з'являється можливість бачити Код журналу.

Примітка: Якщо на підставі обраного документа вже створені похідні документи на частину специфікації, то специфікація нового похідного документа буде сформована тільки на залишок, який не потрапив в більш ранні документи.
Примітка: При формуванні похідних документів з вихідного документа копіюються всі суми, обрана податкова модель і розраховані по кожній позиції податки. Не рекомендується при формуванні похідних документів змінювати в них ціни або суми, а також додавати нові позиції. Це призводить до розбіжностей при зведенні розрахунків.

У всіх товарних документах при виборі типу документа-підстави специфікація не очищається. При виборі конкретного номера документа-підстави або операції за договором видається запит: "Увага! Специфікація документа не порожня!" і варіанти дій з можливістю вибору:

  • Замінити специфікацію на дані з документа-підстави;
  • Не змінювати специфікацію;
  • Доповнити специфікацію документа даними з документа-підстави. Створення документа з використанням підстави

Для всіх операцій (крім операції Надходження МШП) підставою можуть бути документи:

  • договір;
  • рахунок;
  • замовлення.

В операції Надходження МШП додається підстава Картотека ОЗ. Дана підстава дозволяє перевести картки основних засобів в облік МШП (при необхідності).