Структура підсистеми

Структура підсистеми Облік закупок ієрархічна, включає значну кількість окремих модулів та одну групу модулів.

Модуль Налаштування – призначений для налаштування параметрів роботи підсистеми, заповнення довідників, встановлення параметрів нумерації документів, налаштовуються проводки та загальні параметри налаштування закупівель та планування в підсистемі. Модуль доступний лише в десктопній версії.

Модуль Керування доступом призначений для управління правами доступу за ролями та користувачами до журналів, параметрів відображення документів та налаштування відображення вкладок. Модуль доступний лише в десктопній версії.

Модуль Замовлення постачальникам – призначений для оформлення замовлень постачальникам і контролю відвантажень ТМЦ/послуг постачальниками, на підставі замовлення.

Модуль Рахунки до cплати – призначений для формування рахунків до сплати від постачальників.

Модуль Прибуткові товарні накладні – призначений для реєстрації первинних документів постачальників на постачання ТМЦ.

Модуль Рахунок-накладна постачальника - призначений для реєстрації первинних документів від постачальників, в разі, коли отриманий товарний документ одночасно є рахунком на оплату. Даний документ реєструє постачання ТМЦ від постачальника і/або одержання послуг і одночасно є документом, в якому проводяться розрахунки з постачальником.

Модуль Акт приймання робіт – призначений для реєстрації документів від виконавця одержаних послуг.

Модуль Накладні на повернення постачальнику – дозволяє оформити повернення ТМЦ постачальнику за допомогою накладних.

Модуль Митні накладні - спеціальний модуль для реєстрації надходження ТМЦ з митних складів включаючи розрахунки.

Модуль Облік доручень - модуль призначений для формування доручень на отримання ТМЦ.

Для ведення розрахунків з консигнантом призначені модулі:

  • Звіт консигнатора – підготовки звітів консигнантом по реалізації товарів, прийнятого на консигнацію включаючи умови розрахунку.
  • Облік розрахунків по консигнації - призначений для отримання розгорнутої інформації про стан розрахунків з консигнантом, дані про залишки консигнаційних товарів, їх реалізації й оплати по кожному консигнанту.

Модуль Журнал обліку господарських операцій – призначений для групової бухгалтерської обробки (контирування) документів постачання за групами, включаючи деталізацію проводок по документу.

Модуль Звіти – призначений для формування звітів підсистеми, що дозволяють провести аналіз закупівель і розрахунків з постачальниками.

Група модулів Планування закупівель складається з двох модулів:

  • Заявки на закупівлю призначений для внесення потреби в матеріальних ресурсах. Заявки на закупівлю створюються за місцем вимоги з прив’язкою до типу Плану закупівель (реалізовано для типу плану Ручний), затверджуються керівником підрозділу. Після цього Заявку на закупівлю можна вибрати в Плані закупівель для подальшої роботи із закупки ТМЦ;
  • Плани закупівель призначений для планування закупівель ТМЦ на підставі даних Заявок на закупівлю. План закупівель має типи: Ручний, Бюджетний запит. План закупівель формується на певний період, причому в одному часовому періоді може бути тільки один план закупівель зі статусом Основний. Користувач, відповідальний за закупівлю, вносить в План закупівель необхідні йому Заявки на закупівлю, визначає постачальника (якщо постачальник є в картці номенклатури, то він автоматично підтягнеться) і кількість ТМЦ до замовлення. Після цього можна сформувати Замовлення постачальнику.