Створення мережі установ через імпорт транспортного файлу. Експорт мережі.

Імпорт

Процедура імпорту мережі підзвітних організацій проводиться з транспортного файлу FPO.DBF (Програмний комплекс "Фіндокументи" Державної казначейської служби України ). Імпорт рекомендується проводити для організацій, що:

  • є розпорядниками бюджетних коштів;
  • ведуть централізований облік.

Згідно з позицією меню Реєстр / Імпорт організацій проводиться імпорт даних з транспортного файлу, для цього:

  • у вікні Параметри експорту імпорту зазначити дату (по клавіші F3 або за допомогою іконки, що розташована праворуч у полі введення – );
  • у вікні Питання натиснути кнопку OK для надання схвальної відповіді на питання: "Провести імпорт установ?", або кнопку Відміна – для скасування процедури;
  • у вікні Вибір файлу для завантаження структури вказується шлях до каталогу, в якому знаходиться файл FPO.DBF та обрати його. В результаті імпорту на вкладці Мережа організацій відобразиться перелік організацій, жирним шрифтом виділяється головний розпорядник коштів.
Увага: Імпорт мережі підзвітних організацій необхідно виконувати суворо за рівнями розпорядника коштів, починаючи з головного розпорядника! Наприклад, для структурної одиниці головного розпорядника проводиться імпорт організацій обласного рівня і центрального апарату. Зміни в картки цих організацій можна проводити користувачам тільки цієї структурної одиниці (тобто кожний на своєму і нижньому рівнях). Розпорядником наступного рівня формується мережа організацій підвідомчого рівня, і так далі.

Створені організації рекомендується розподілити за рівнем ієрархії, як описано у Створення груп/підгруп організацій в мережі установ.

Експорт

Згідно з позицією меню Реєстр / Експорт установ проводиться експорт даних про мережу організацій у транспортний файл, для цього:

  • у вікні Експорт установ заповнюються поля: Дата, КВК, Бюджет;
  • відзначаються параметри Файли експорту;
  • натискається кнопка OK для надання продовження, або кнопка Скасувати – для скасування процедури;
  • у вікні Огляд папок вказується шлях до каталогу, визначений користувачем для казначейства;
  • натискається кнопка OK для виконання процедури експорту, або кнопка Скасувати – для скасування процедури.

Процедуру використовують, наприклад, при необхідності передачі створеної мережі на інший екземпляр Комплексу, тощо.

За допомогою клавіші F9 (по пункту меню Реєстр / Друк або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) , після вибору шаблону 505 FR Мережа формується друкована форма для казначейства.