Створення мережі установ у ручному режимі
Розглянемо процедуру введення вручну.
У модулі Кошторис та план асигнувань, на вкладці Мережа установ по пункту меню Реєстр / Створити (клавіша Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) створюють власну організацію.
Дані про організацію (вікно Організація) розміщені на вкладках: Підприємство, КВВ, КПКВ, КДБ, Рахунки, Цільова програма.
Необхідно заповнити основні реквізити на вкладці Підприємство:
Задається Дата відкриття установи. Поле Дата закриття установи заповнюється у разі припинення/реорганізації зазначеної установи.
Поля ЄДРПОУ, Код установи по мережі, Найменування та Повне найменування заповнюються згідно даних установи.
В полях Рівень розпорядника коштів, Область і Територіальне казначейство, КВК виконується вибір з довідників, крім поля Код структурної одиниці (визначається автоматично з довідника структурних одиниць при використанні централізованого обліку), і поля Найменування контрагента (заповнення не обов'язково, вибирається з довідника контрагентів). У Картці установи по комбінації клавіш Alt + Shift + K відкриваються для редагування «закриті» (сірі) поля (наприклад, Код розпорядника верхнього рівня);
На вкладці КПКВ і КДБ по клавіші Ins відкривається довідник, в якому Коди програмної класифікації видатків державного бюджету (КПКВ), або Коди тимчасового класифікатора витрат місцевого бюджету (ТКРМБ), і коди доходів бюджету (КДБ) спеціального фонду.
На вкладці КПКВ по клавіші Ins відкривається довідник і клавішею Пробіл відзначаються необхідні КПКВ , які будуть відображатися на вкладці. Аналогічно проводиться заповнення на вкладці КДБ та Цільова програма.
На вкладці КВВ (код відповідального виконавця) за допомогою клавіші Ins додається код відомчої класифікації.
На вкладці Рахунки відображаються розрахункові рахунки (тип – казначейські рахунки ОРК) введені в картці підприємства (або в картці структурної одиниці при централізованому обліку). Для додавання рахунку натискається клавіші F3 та обирається рахунок з Довідника банківських рахунків підприємства.
Після заповнення даних картки установи необхідно зберегти дані по пункту меню Реєстр / Прийняти зміни або клавіші F2.
За умови ведення централізованого обліку може бути використано групове заповнення карток. В реєстрі мережі установ клавішею Пробіл або шляхом встановлення відмітки () за допомогою курсора миші відзначаються необхідні установи, у яких будуть однакові Коди програмної класифікації видатків державного бюджету (КПКВ), або Коди тимчасового класифікатора витрат місцевого бюджету (ТКРМБ), і коди доходів бюджету (КДБ) спеціального фонду. Групове заповнення виконується по пункту меню:
- при первинному внесені даних – пунктом меню Реєстр / Групове заповнення / Додати;
- при необхідності внесення змін – пунктом меню Реєстр / Групове заповнення / Змінити.
Створені організації рекомендується розподілити (перенести) за рівнем ієрархії або створювати у відповідній групі/підгрупі (використовуючи відображення по пункту меню Вид / Ієрархічний) як описано у п. Створення груп/підгруп організацій в мережі установ.
Для перегляду даних створеної організації її відривають по клавіші Enter або шляхом подвійного натискання лівої клавіші миші на потрібному записі.
Виведення на друк звіту на вкладці Мережа установ виконується по пункту меню Реєстр / Друк (клавішею F9 або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).