Особливості нарахування резерву відпусток

Резерв відпусток розраховується по кожному співробітнику. Після проведення розрахунку та закриття документу в Розрахунковому листі співробітника відображаються записи Резерву відпусток, які не входять в суму Нараховано (запис затемнено).

Для нарахування резерву відпусток у модулі Універсальний документ необхідно, по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), створити документ з Видом оплатиРезерв відпусток.

У документі по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням (комбінація клавіш Ctrl + U), у вікні Значення за замовчуванням встановити:

  • у полі Загальні/ Вид оплати вибрати метод розрахунку – Резерв оплати невикористаних відпусток;
  • у полі Для премій і оплати по середньому / Початок періоду розрахунку вказати дату початку розрахунку (перший день місяця), наприклад, 01/06/24;
  • у полі Для премій і оплати по середньому / Кінець періоду розрахунку вказати дату закінчення розрахунку (останній день місяця), наприклад, 30/06/24. Діапазон вказаного періоду може бути від одного місяця до року;
  • заповнити інші поля, за потреби та натиснути кнопку ОК.

Згідно з позицією меню Реєстр / Вибір працівників за списком (комбінація клавіш Ctrl + S) вибрати необхідних працівників. Щоб виключити звільнених працівників, необхідно у вікні Вибір працівників вибрати пункт меню Вид / Відображення звільнених (комбінація клавіш Alt + U), у вікні Відображення звільнених обрати перемикач Не відображати звільнених.

Далі, у вікні Вибір працівників, відзначити всіх працівників за допомогою меню Правка / Відзначити всіх (Alt + «+»). І натиснути ОК.

Кожен рядок документа містить суму резерву оплати невикористаних відпусток по працівнику. У документі, при одинарному натисканні правої клавіші миші або за допомогою комбінації клавіш (Ctrl + F1) з'являється контекстне меню, в якому по пункту Роз’яснення розрахунку можна отримати деталізовану інформацію з Роз’яснення розрахунку резерву відпусток.

Розміщення розрахованих сум в розрахунковий лист і автоматичного формування проводок виконується по пункту меню Реєстр / Вихід (клавіша Esc або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) закрити документ, далі, по пункту меню Реєстр / Закрити документ (комбінація клавіш Alt + F5) провести його.