Формування похідних документів в Прибутковій накладній

Функція створення похідних документів в Прибуткової товарної накладної реалізована лише у десктопній версії. В документі створюються Складській ордер, Рахунок, Податкова накладна, Акцизна накладна.

Вибір для створення/додавання документу проводиться по пункту меню Документ/Сформувати і далі потрібне вибирається зі списку.

При створенні Складського ордеру обирається місце зберігання (склад) і система видає повідомлення про створення ордеру. Інформація про прибутковий ордер відображається на закладці Ордери.
При створенні Рахунку до сплати відкривається сформований рахунок, який можна, при необхідності, відредагувати. Інформація про створений рахунок до сплати відображається на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал (за прикладом РхСпл 1).

Податкова накладна створюється у вікні Податкові накладні. Аналогічно акцизні накладні.

Дані про створену податкову накладну відображаються на закладці Реквізити праворуч від поля Журнал (див. рисунок вище). За прикладом позначено Станд 2. Видалення податкової накладної проводиться по пункту меню Видалити податковий документ, аналогічно акцизної накладної - по пункту Видалити акцизну накладну.
Видалення одночасно всіх похідних документів у прибутковій накладній проводиться по пункту меню Видалити похідні документи.

Після створення будь-якого похідного документу поля на закладці Реквізити стають неактивними і редагуванню не підлягають.

Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані, на підставі прибуткової накладної, документи переглядаються у вікні документа Прибуткова накладна по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.

У вікні Пов'язані документи відображається зв'язок документів, які доступні для перегляду при подвійному натисканні лівої кнопки миші на обраному документі.