Формування, додавання документів в Рахунку до сплати

Функція створення і додавання документів в Рахунку до сплати реалізована лише у десктопній версії.

З модуля Рахунки до сплати формується Накладна, Акт виконаних робіт, Рахунок-накладна, Банківський платіж, Банківський платіж на дату, Касовий ордер, Документ CRM.

У вікні документу Рахунок до сплати вибирається в меню пункт Документ / Сформувати зі списку обирається потрібний документ. Також створення похідного документу можливо по комбінації клавіш, які зазначені у списку праворуч від назви документа.

При формуванні товарного документа (накладна, акт виконаних робіт або рахунок-накладна) рядки специфікації замовлення копіюються в створений документ. Якщо похідний документ повинен бути сформований не по всій специфікації, попередньо відзначаються в поточному рахунку по клавіші Пробіл або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші позиції, які повинні бути перенесені у сформований документ.

Реєстрація оплати за рахунком також виконується в таблиці Розрахунки по пункту меню Документ / Створити, по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – . У вікні Вибір оплати представлений список документів оплати зареєстрованих в підсистемі Облік грошових коштів платіжних операцій, де обирається потрібний документ.

Примітка: Для прикріплення платежів на вкладці Розрахунки необхідно попередньо вимкнути параметр Заборонити додавати/видаляти платежі в документах в модулі Керування доступом, вкладка Параметри.

Похідні документи також можна створити груповим способом у реєстрі рахунків до сплати (див. посилання Рахунки до cплати).

Документ, що створений у десктопній версії, відображається в WEB-версії. Сформовані на підставі рахунку до сплати документи переглядаються у вікні документа Рахунок до сплати по пункту меню Документ/Пов'язані документи або піктограмі на панелі інструментів.

У вікні Пов'язані документи відображається зв'язок документів, які доступні для перегляду при подвійному натисканні лівої кнопки миші на обраному документі.