Бухгалтерська довідка Ф-1
Робота з модулем Бухгалтерська довідка Ф-1 можлива через тонкий та веб-клієнт.
Модуль Бухгалтерська довідка Ф-1 через веб та тонкий клієнт
Реалізація модулю Бухгалтерська довідка Ф-1 у web версії Комплексу знаходиться у розробці.
Зовнішній вигляд виведення даних у модулі Бухгалтерська довідка Ф-1 через тонкий та веб-клієнт ідентичний.
Довідки відображаються в розрізі журналів і груп операцій, створених в модулі Налаштування, і при включенні додаткових параметрів (Налаштування, вкладка Параметри) – у розрізі типів проводок (Планова / Фактична параметр Формування планових проведень) і бухгалтерських книг (параметр Роздільне формування проводок у різні бухгалтерські книги).
Для створення бухгалтерської довідки:
- для тонкого клієнта: в полі Група операцій по клавіші F3 обирається тип операції і створюється довідка – за пунктом меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – );
- для веб-клієнта: в полі Група операцій зі спадаючого списку обирається тип операції і створюється довідка – за пунктом меню Реєстр / Створити або за допомогою іконки на панелі інструментів – ).
Відкривається вікно введення документа Бухгалтерська довідка, в якому заповнюються поля основних реквізитів (Дата, Номер, Зовнішній номер, Центр відповідальності, Валюта, Сума, Призначення), і таблиця проводок. Таблиця проводок формується або у полі Операція обирається типова налаштована операція або заповнюється вручну:
- для тонкого клієнта: за допомогою клавіші Ins (створити запис), F8 (видалити), Enter (відкрити для редагування);
- для веб-клієнта: за допомогою іконки Додати (), Скопіювати (), Видалити () на додатковій панелі, що з’являється при наведенні курсору миші на рядок з проводкою.
Створення бухгалтерської довідки Ф-1 через тонкий клієнт
Створення бухгалтерської довідки Ф-1 через веб-клієнт
Документ проводиться в Головний журнал по пункту меню Документ / Провести документ (комбінація клавіш Alt + P) і відкликається по пункту меню Документ / Відкликати документ (комбінація клавіш Alt + R).
Перемикання між документами у вікні Бухгалтерська довідка виконується по пункту меню Документ / Попередній документ (комбінація клавіш Shift + PgUp), Документ / Наступний документ (комбінація клавіш Shift + PgDn).
За пунктом меню Правка / Зберегти шаблон (комбінація клавіш Shift + Ctrl + F2) проводиться збереження заповненого документу в якості шаблону для подальшого використання. Такі шаблони створюються для операцій, які часто використовуються в обліку. По пункту меню Правка / Завантажити шаблон (комбінація клавіш Shift + F3)такий шаблон завантажується та документ до заповнюється необхідними даними. При збережені шаблони варто заповнити ті поля, які постійно є використовувані, а наприклад, суму зазначати вже після завантаження шаблону.
Для зручності перегляду і редагування документа великою кількістю проводок через тонкий клієнт, відкривається додаткове вікно Проведення по документу за пунктом меню Правка / Показати всі проводки.
У таблиці проводок в кожному записі є поле Користувач, яке служить для відстеження змін в документі. У даному полі зберігається інформація про користувача, який створив / змінив проводку.
По пункту меню Вид / Режим редагування або Вид / Режим перегляду обирається режим, в якому необхідно працювати з бухгалтерською довідкою.
По пункту меню Сервіс / Налаштування за необхідністю встановлюється параметр Автоматичне заповнення суми документу перед збереженням.
Модуль Бухгалтерська довідка Ф1. Створення / Редагування бухгалтерської довідки. Меню Сервіс / Налаштування.
Форма для друку бухгалтерської довідки:
- для тонкого клієнта: здійснюється у вікні Бухгалтерська довідка і виводиться по клавіші F9 або по пункту меню Документ / Друк;
- для веб-клієнта: здійснюється у вікні Бухгалтерська довідка Ф1 і виводиться по пункту меню Документ / Друк документа або за допомогою іконки на панелі інструментів – .
Інформація у бухгалтерських довідках міститься на двох вкладках: Реквізити, Вкладення.
На вкладці Реквізити представлено основну інформацію, яка міститься у бухгалтерській довідці (дата та номер документа, валюта, сума, призначення платежу, таблиця проводок тощо).
На вкладці Вкладення прикріплюються файли до поточної бухгалтерської довідки.
В реєстрі довідок можна проводити:
- переміщення зазначених документів по журналах проводиться за пунктом меню Реєстр / Перемістити в журнал або по клавіші Shift + Ins і вказується журнал, в який необхідно перемістити відмічений документ.
- групове формування проводок по зазначеній типовій операції для відмічених документів здійснюється за пунктом меню Реєстр / Групова операція або по комбінації клавіш Alt + G.
- Для автоматичного проведення проводок в Головну книгу встановлюється відмітка в пункті меню Реєстр / Автоматична відправка.
- групове проведення проводиться в Головний журнал по пункту меню Реєстр / Провести документ (комбінація клавіш Alt + P) і відкликається по пункту меню Реєстр / Відкликати документ (комбінація клавіш Alt + R).