Простої не з вини працівника
Простій – це призупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.
Роботодавець оформлює ці випадки наказом.
Перед формуванням наказу повинно бути виконано ряд налаштувань:
- Створений Вид оплати з урахуванням оплати часу простою.
- Сформований шаблон наказу на основі відповідної операції з обов’язковим включенням параметру Система оплати.
- Для табелювання простоїв повинно бути налаштоване необхідне позначення.
- Щоб не створювати черговий наказ по закінченню терміну простоїв в параметрах підсистеми повинен бути відключений параметр Не створювати операцію повернення на посаду при «тимчасовому призначенні працівника».
Створення наказу Простої на робочому місці проводиться у системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека у модулі Накази.
Для створення наказу необхідно зробити наступне, у Реєстрі наказів :
- У полі Період вибрати - Поточний місяць або весь рік.
- У полі Статус вибрати конкретний статус або Всі.
- У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів у системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
- З лівої сторони вікна Реєстру наказів обрати вид наказу. У нашому випадку це група Призначення, переміщення.
- Курсор встановити у табличну частину вікна. По пункту меню Реєстр / Створити наказ або по клавіші Insertстворити наказ.
- У вікні Вибір виду наказу вибрати необхідний наказ – Простої на робочому місці (назва може відрізнятися) і натиснути кнопку ОК.
- Відкривається вікно Створення наказу. Заповнити необхідні реквізити шапки
наказу:
- Номер проекту.
- Дата реєстрації.
- Дата введення в дію.
- Номер проекту.
З довідника вибрати відповідного підписанта в полях:
- Затверджено.
- Внесено проект.
- Погоджено.
- Натиснути кнопку ОК
Далі проводиться створення операції.
- У реєстрі наказів курсор встановити на проект створеного наказу.
- Створюється операція по пункту меню Реєстр / Створити групову операцію.
- Відкривається вікно Створення операції.
- На закладці Операція заповнити необхідні реквізити.
- Обліковий склад.
- Дата призначення (вказати дату початку простою).
- Вибрати Систему оплати - Простої не з вини працівника (код і назва можуть відрізнятися).
- Прописати Дату закінчення призначення.
- Інші поля (заповнюється при необхідності ).
Далі дії виконуються на закладці Працівники.
По пункту меню Операція/Додати працівників відкривається вікно Вибір працівників.
Вибрати працівників, яким буде змінена система оплати і натиснути кнопку ОК.
- Для збереження операції натиснути кнопку ОК.
- У реєстрі наказів курсор встановити на проект створеного наказу.
- Для подальшої роботи по пункту меню Реєстр / Затвердити проводиться затвердження наказу.
- На підтвердження натиснути кнопку ОК.
- У вікні Надання номеру наказу за необхідності внести зміни та натиснути кнопку ОК.
- У реєстрі наказів наказ змінив статус на Затверджений.
- У залежності від налаштування, далі виконується проведення наказу по пункту меню Реєстр / Провести.
- На підтвердження натиснути кнопку ОК.
- Після зміни статусу наказу на Проведений.
УРозрахунковому листку співробітника, з’явиться новий вид оплати Простої не з вини працівника.