Простої не з вини працівника

Простій – це призупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.

Роботодавець оформлює ці випадки наказом.

Перед формуванням наказу повинно бути виконано ряд налаштувань:

  • Створений Вид оплати з урахуванням оплати часу простою.
  • Сформований шаблон наказу на основі відповідної операції з обов’язковим включенням параметру Система оплати.
  • Для табелювання простоїв повинно бути налаштоване необхідне позначення.
  • Щоб не створювати черговий наказ по закінченню терміну простоїв в параметрах підсистеми повинен бути відключений параметр Не створювати операцію повернення на посаду при «тимчасовому призначенні працівника».

Створення наказу Простої на робочому місці проводиться у системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека у модулі Накази.

Для створення наказу необхідно зробити наступне, у Реєстрі наказів :

  • У полі Період вибрати - Поточний місяць або весь рік.
  • У полі Статус вибрати конкретний статус або Всі.
  • У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів у системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.

Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.
  • З лівої сторони вікна Реєстру наказів обрати вид наказу. У нашому випадку це група Призначення, переміщення.
  • Курсор встановити у табличну частину вікна. По пункту меню Реєстр / Створити наказ або по клавіші Insertстворити наказ.
  • У вікні Вибір виду наказу вибрати необхідний наказ – Простої на робочому місці (назва може відрізнятися) і натиснути кнопку ОК.
  • Відкривається вікно Створення наказу. Заповнити необхідні реквізити шапки наказу:
    • Номер проекту.
      • Дата реєстрації.
      • Дата введення в дію.

З довідника вибрати відповідного підписанта в полях:

  • Затверджено.
  • Внесено проект.
  • Погоджено.
  • Натиснути кнопку ОК

Далі проводиться створення операції.

  • У реєстрі наказів курсор встановити на проект створеного наказу.
  • Створюється операція по пункту меню Реєстр / Створити групову операцію.
  • Відкривається вікно Створення операції.
  • На закладці Операція заповнити необхідні реквізити.
    • Обліковий склад.
    • Дата призначення (вказати дату початку простою).
    • Вибрати Систему оплати - Простої не з вини працівника (код і назва можуть відрізнятися).
    • Прописати Дату закінчення призначення.
    • Інші поля (заповнюється при необхідності ).

Далі дії виконуються на закладці Працівники.

По пункту меню Операція/Додати працівників відкривається вікно Вибір працівників.

Вибрати працівників, яким буде змінена система оплати і натиснути кнопку ОК.

  • Для збереження операції натиснути кнопку ОК.
  • У реєстрі наказів курсор встановити на проект створеного наказу.
  • Для подальшої роботи по пункту меню Реєстр / Затвердити проводиться затвердження наказу.
  • На підтвердження натиснути кнопку ОК.
  • У вікні Надання номеру наказу за необхідності внести зміни та натиснути кнопку ОК.
  • У реєстрі наказів наказ змінив статус на Затверджений.
  • У залежності від налаштування, далі виконується проведення наказу по пункту меню Реєстр / Провести.
  • На підтвердження натиснути кнопку ОК.
  • Після зміни статусу наказу на Проведений.

УРозрахунковому листку співробітника, з’явиться новий вид оплати Простої не з вини працівника.