Розрахунок оплати по середньому: Державні обов’язки
Розрахунок оплати державних обов’язків проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.
Для розрахунку оплати державних обов’язків необхідно зробити наступні дії у вікні Універсальні документи:
- У полі Період вибрати період – поточний місяць.
- У полі Журнал вибрати необхідний журнал.( Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу).
- Створення документу для розрахунку оплати державних обов’язків відбувається по пункт меню Реєстр / Створити або клавіші Insert.
- У вікні Створення заповнити необхідні реквізити: Найменування зазначити так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
- У полі Розрахунковий період вибрати Поточний період.
- Натиснути кнопку ОК.
У реєстрі документів додався документ зі статусом Відкритий.
По клавіші Enter відкрити сформований документ.
Налаштування даних для розрахунку виконати по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням.
- У вікні Значення за замовчуванням заповнити необхідні поля для розрахунку.
- По трикутнику або по клавіші F3 відкрити вікно з переліком видів виплат.
- Вибрати вид виплати – Державні обов’язки.
- Задати необхідний Розрахунковий період.
Далі необхідно вибрати працівників, які виконували державні обов’язки.
- По меню Реєстр / Вибір працівників за списком або комбінації клавіш Ctrl+S викликати довідник Вибір працівників.
- Проставивши відмітки вибрати працівників які виконували державні обов’язки.
- Для збереження натиснути кнопку ОК.
- На підтвердження натиснути кнопку ТАК.
У правій табличній частині вікна вноситься інформація для оплати виконання державних і громадських обов’язків у робочий час відповідним працівником.
- Дата початку.
- Дата закінчення.
- Середньоденний.
- Середньогодинний.
Після внесення всіх записів потрібно вийти з документу.
У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий.
Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника і табель робочого часу необхідно закрити документ по комбінації клавіш Alt + F5 або по меню Реєстр / Закрити документ.
У реєстрі документ змінив статус на Закритий.
Після закриття сформованого документу результат проведеної операції відобразиться в Розрахунковому листку працівника на закладці Стандартний у розділі Нарахування.
У відкритому універсальному документі і в розрахунковому листку працівника можна подивитися роз’яснення розрахунку даної позиції державних обов’язків по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку або комбінації клавіш Ctrl+F1.
У вікні Роз’яснення розрахунку надається вся інформація по нарахуванню Державні обов’язки.
У документі відмітити необхідні записи і по пункту меню Реєстр / Друк або по клавіші F9 викликати вікно Вибір вихідної форми.
У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту R144_003RPF Розрахунок оплати по середньому.
По кнопці ОК відправити звіт на формування.
Звіт сформований.