Розрахунок оплати по середньому: Державні обов’язки

Розрахунок оплати державних обов’язків проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.

Для розрахунку оплати державних обов’язків необхідно зробити наступні дії у вікні Універсальні документи:

  • У полі Період вибрати період – поточний місяць.
  • У полі Журнал вибрати необхідний журнал.( Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу).
Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.
  • Створення документу для розрахунку оплати державних обов’язків відбувається по пункт меню Реєстр / Створити або клавіші Insert.
  • У вікні Створення заповнити необхідні реквізити: Найменування зазначити так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
  • У полі Розрахунковий період вибрати Поточний період.
  • Натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документів додався документ зі статусом Відкритий.

По клавіші Enter відкрити сформований документ.

Примітка: Для зручності по пункту меню Вид або комбінації клавіш Alt + 2 вибрати вид документу Комбінований.

Налаштування даних для розрахунку виконати по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням.

  • У вікні Значення за замовчуванням заповнити необхідні поля для розрахунку.
  • По трикутнику або по клавіші F3 відкрити вікно з переліком видів виплат.
  • Вибрати вид виплати – Державні обов’язки.
  • Задати необхідний Розрахунковий період.

Далі необхідно вибрати працівників, які виконували державні обов’язки.

  • По меню Реєстр / Вибір працівників за списком або комбінації клавіш Ctrl+S викликати довідник Вибір працівників.
Примітка: У вікні Вибір працівників по пункту меню Вид / Навігатор підрозділів налаштовуються відображення працівників по підрозділах або в цілому по підприємству.
  • Проставивши відмітки вибрати працівників які виконували державні обов’язки.
  • Для збереження натиснути кнопку ОК.
  • На підтвердження натиснути кнопку ТАК.
Примітка: Якщо розрахунок виконується для одного працівника, то є можливість безпосередньо виконати вибір працівника у полі Табельний номер правої частини вікна викликавши довідник Вибір працівників по трикутнику або по клавіші.

У правій табличній частині вікна вноситься інформація для оплати виконання державних і громадських обов’язків у робочий час відповідним працівником.

Дані для розрахунку:
  • Дата початку.
  • Дата закінчення.
Параметр Заробіток визначається вибором варіанту залежно від виплати заробітної плати:
  • Середньоденний.
  • Середньогодинний.
По кнопці Заробіток є можливість ввести дані для розрахунку середньоденної заробітної плати, якщо в системі відсутня історія даних для розрахунку державних обов’язків.

Після внесення всіх записів потрібно вийти з документу.

У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий.

Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника і табель робочого часу необхідно закрити документ по комбінації клавіш Alt + F5 або по меню Реєстр / Закрити документ.

У реєстрі документ змінив статус на Закритий.

Після закриття сформованого документу результат проведеної операції відобразиться в Розрахунковому листку працівника на закладці Стандартний у розділі Нарахування.

У відкритому універсальному документі і в розрахунковому листку працівника можна подивитися роз’яснення розрахунку даної позиції державних обов’язків по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку або комбінації клавіш Ctrl+F1.

У вікні Роз’яснення розрахунку надається вся інформація по нарахуванню Державні обов’язки.

У документі відмітити необхідні записи і по пункту меню Реєстр / Друк або по клавіші F9 викликати вікно Вибір вихідної форми.

У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту R144_003RPF Розрахунок оплати по середньому.

По кнопці ОК відправити звіт на формування.

Звіт сформований.