Формування Заяви-розрахунку до ФСС

Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України страхувальник подає до Фонду Заяву-розрахунок.

Формування Заяви-розрахунку до ФСС проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.

У реєстрі документів відмітити документи для формування звіту. Формування Заяви-розрахунку виконується по пункту меню Звіт / Формування звіту або по комбінації клавіш Alt+ F9.

Якщо даного звіту немає в переліку користувацького меню, то по меню Реєстр / Налаштування меню звітів відкривається вікно з переліком звітів модуля.

У лівій частині вікна курсором виділити необхідний звіт, у нашому випадку звіт 377 Заява-розрахунок ФСС, та по клавіші F5 скопіювати його у праву частину вікна.

Закрити вікно Налаштування меню звітів.У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту Заява-розрахунок ФСС.По кнопці ОК відправити звіт на формування.

Заява формується в залежності від обраних параметрів. Визначити необхідні параметри формування:
  • Задати Період формування заяви.

Відмітити відповідні нарахування:

  • За рахунок підприємства.
  • За рахунок ФСС.
  • Допомога на поховання.
  • Пільги постраждалим на ЧАЕС.

Визначитися з необхідністю:

  • Групувати за причиною непрацездатності.
  • Виводити л/л внутрішнього сумісника окремим рядком.
  • Виводити л/л тільки за рахунок підприємства.
  • Виводити назву причини непрацездатності.
  • Формувати всі додатки.
  • Групувати за обліковим складом. При виборі цього параметру налаштовується необхідний перелік по кнопці Обліковий склад.

Дана інформація налаштовується при першому створенні заяви , а в подальшому тільки вносяться зміни:

  • Номер рахунку.
  • Реквізити банківської установи.
  • МФО.
  • Код територіального органу Фонду (вказати код робочого органу ФССУ, до якого подається звіт).

Після проведення виплат за рахунок Фонду страхувальник надсилає Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формою , наданою в Додатку 2.

Для формування додатку необхідно:

  • Відзначити параметр Відображати дату виплати коштів застрахованій особі.
  • Прописати Дату виплати коштів застрахованій особі.
  • Поставити позначку Формувати Додаток 2.

Для виконання експорту звіту в Excel:

  • Встановити параметр Експорт в Excel.
  • Вказати Шлях для експорту.
  • Включити параметр Всі додатки Заяви-розрахунку.

або

  • Включати відповідний параметр Додатку для експорту окремого потрібного вам додатку (експорт кожного додатку виконується окремо, тобто за один раз можна експортувати лише один додаток).

Для подачі звіту в електронній формі :

  • Поставити відмітку Експорт в XML.
  • Вказати Шлях для збереження файлу.
  • Перевірити заповнення параметру Код територіального органу Фонду.

    Для формування звіту натиснути кнопку ОК.

    Звіт сформований для друкованої форми.