Формування Заяви-розрахунку до ФСС
Для отримання фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України страхувальник подає до Фонду Заяву-розрахунок.
Формування Заяви-розрахунку до ФСС проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.
У реєстрі документів відмітити документи для формування звіту. Формування Заяви-розрахунку виконується по пункту меню Звіт / Формування звіту або по комбінації клавіш Alt+ F9.
Якщо даного звіту немає в переліку користувацького меню, то по меню Реєстр / Налаштування меню звітів відкривається вікно з переліком звітів модуля.
У лівій частині вікна курсором виділити необхідний звіт, у нашому випадку звіт 377 Заява-розрахунок ФСС, та по клавіші F5 скопіювати його у праву частину вікна.
Закрити вікно Налаштування меню звітів.У вікні Вибір вихідної форми вибрати відповідну форму звіту Заява-розрахунок ФСС.По кнопці ОК відправити звіт на формування.
- Задати Період формування заяви.
Відмітити відповідні нарахування:
- За рахунок підприємства.
- За рахунок ФСС.
- Допомога на поховання.
- Пільги постраждалим на ЧАЕС.
Визначитися з необхідністю:
- Групувати за причиною непрацездатності.
- Виводити л/л внутрішнього сумісника окремим рядком.
- Виводити л/л тільки за рахунок підприємства.
- Виводити назву причини непрацездатності.
- Формувати всі додатки.
- Групувати за обліковим складом. При виборі цього параметру налаштовується необхідний перелік по кнопці Обліковий склад.
Дана інформація налаштовується при першому створенні заяви , а в подальшому тільки вносяться зміни:
- Номер рахунку.
- Реквізити банківської установи.
- МФО.
- Код територіального органу Фонду (вказати код робочого органу ФССУ, до якого подається звіт).
Після проведення виплат за рахунок Фонду страхувальник надсилає Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формою , наданою в Додатку 2.
Для формування додатку необхідно:
- Відзначити параметр Відображати дату виплати коштів застрахованій особі.
- Прописати Дату виплати коштів застрахованій особі.
- Поставити позначку Формувати Додаток 2.
Для виконання експорту звіту в Excel:
- Встановити параметр Експорт в Excel.
- Вказати Шлях для експорту.
- Включити параметр Всі додатки Заяви-розрахунку.
або
- Включати відповідний параметр Додатку для експорту окремого потрібного вам додатку (експорт кожного додатку виконується окремо, тобто за один раз можна експортувати лише один додаток).
Для подачі звіту в електронній формі :
- Поставити відмітку Експорт в XML.
- Вказати Шлях для збереження файлу.
- Перевірити заповнення параметру Код територіального органу Фонду.
Для формування звіту натиснути кнопку ОК.
Звіт сформований для друкованої форми.