Шлях до виправлення помилки в універсальних документах по причині ручного коригування запису в розрахунковому листі працівника

Розглянемо приклад виправлення помилки в універсальних документах по причині ручного коригування запису в Розрахунковому листі працівника.

Для виявлення причини помилки необхідно перейти в підсистему Облік праці й заробітної плати в групу модулів Документи в модуль Універсальний документ.

В реєстрі курсором виділити необхідний документ. По пункту меню Реєстр / Відкрити документ або комбінації клавіш Ctrl + F5 виконується операція відкриття документу.

На підтвердження натиснути кнопку ОК.

Документ залишився в статусі Закритий та змінив колір на червоний, що свідчить про помилку.

Для виявлення причини помилки по клавіші Enter зайти в документ. Курсор встановити на червоний рядок. По правій клавіші миші викликати контекстне меню. Вибрати пункт Роз’яснення розрахунку.

В Роз’ясненні розрахунку прописується причина помилки. У даному випадку вказується на ручне коригування в Розрахунковому листі працівника.

Для виправлення помилки необхідно перейти в Розрахунковий лист працівника. У нашому прикладі, працівнику в Розрахунковому листі змінили суму нарахованої премії з 700 гривень на 2500 гривень. Даний запис відобразився зеленим кольором і це свідчить, що корегування відбувалося вручну. Запис автоматично внесений із Універсального документу перераховується.

Курсор встановити на сформований вручну запис (запис зеленого кольору) та по клавіші F8 видалити його. На підтвердження натиснути кнопку ОК.

Операція пройшла успішно. Залишився тільки запис автоматично сформований через Універсальний документ.

Знову повертаємося до реєстру Універсальних документів. В реєстрі курсором виділити необхідний документ. По пункту меню Реєстр / Відкрити документ або комбінації клавіш Ctrl + F5 виконується операція відкриття документу.

У підтвердження натиснути кнопку ОК.

Документ знаходиться в статусі Відкритий і це свідчить про те, що в ньому можливо вносити всі необхідні зміни.

Внести зміни у документ та провести закриття документу стандартним чином.