Нарахування премії без використання наказу

Нарахування премії проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи у модулі Універсальний документ.

Для нарахування премії необхідно зробити наступні дії у вікні Універсальні документи:

  • У полі Період по трикутнику вибрати період – поточний місяць.
  • У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.

Для нарахування премії необхідно курсор встановити в таблицю документів, далі натиснути клавішу Insert або по пункт меню Реєстр / Створити.

У вікні Створення , заповнити необхідні реквізити:

  • Найменування (зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі);
  • Підрозділ( вибирається тільки, якщо документ формується для кожного підрозділу окремо);
  • Вид оплати (вибирається по трикутнику в полі або по клавіші F3);
  • Натиснути кнопку ОК .

В реєстрі документів з’являється документ зі статусом Відкритий.

Подвійним натисканням миші відкрити сформований документ.

Налаштування даних для розрахунку виконати по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням.

В вікні Значення за замовчуванням, заповнити необхідні поля , для розрахунку премії:
  • Вибирати Розрахунковий період.
  • Заповнити поле Сума( у випадку, якщо сума є однаковою для всіх або більшості співробітників).
Примітка: Є можливість суму потім змінити вручну в документі в стовпці Сума. Можливо суму в параметрах не вносити. Такий варіант використовується, якщо суми премії різні. Тоді суми вносяться в документ вручну після внесення списку працівників.
  • В полі Відсоток вказується відсоток від суми видів оплат, які зазначені в налаштуванні коду премії. ( Заповнюється поле Відсоток , якщо не заповнене поле Сума, або навпаки.)
  • Натиснути кнопку ОК.

В документі по пункту меню Реєстр / Вибір працівників за списком виконати вибір працівників, яким буде нараховуватися премія.

Примітка: В вікні Вибір працівників по пункту меню Вид / Навігатор підрозділів налаштовуються відображення працівників по підрозділах або в цілому по підприємству.

В вікні Вибір працівників відмітити працівників, яким надається премія.

Примітка: За комбінацією клавіш Alt++ можна виділити всіх працівників.

Натиснути кнопку ОК. У вікні підтвердження натиснути кнопку Так.

Після внесення всіх записів потрібно вийти із документу і закрити його по пункту меню Реєстр /Закрити документ або натиснути комбінацією клавіш Alt+F5.

В діалоговому вікні на підтвердження натиснути кнопку ОК.

Документ змінив статус на Закритий.

Примітка: В відкритому універсальному документі і в розрахунковому листку працівника можна подивитися роз’яснення розрахунку даної премії по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку або комбінації клавіш Ctrl+F1.