Нарахування премії без використання наказу
Нарахування премії проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи у модулі Універсальний документ.
Для нарахування премії необхідно зробити наступні дії у вікні Універсальні документи:
- У полі Період по трикутнику вибрати період – поточний місяць.
- У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Для нарахування премії необхідно курсор встановити в таблицю документів, далі натиснути клавішу Insert або по пункт меню Реєстр / Створити.
У вікні Створення , заповнити необхідні реквізити:
- Найменування (зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі);
- Підрозділ( вибирається тільки, якщо документ формується для кожного підрозділу окремо);
- Вид оплати (вибирається по трикутнику в полі або по клавіші F3);
- Натиснути кнопку ОК .
В реєстрі документів з’являється документ зі статусом Відкритий.
Подвійним натисканням миші відкрити сформований документ.
Налаштування даних для розрахунку виконати по пункту меню Реєстр / Налаштування / Значення за замовчуванням.
- Вибирати Розрахунковий період.
- Заповнити поле Сума( у випадку, якщо сума є однаковою для всіх або більшості співробітників).
- В полі Відсоток вказується відсоток від суми видів оплат, які зазначені в налаштуванні коду премії. ( Заповнюється поле Відсоток , якщо не заповнене поле Сума, або навпаки.)
- Натиснути кнопку ОК.
В документі по пункту меню Реєстр / Вибір працівників за списком виконати вибір працівників, яким буде нараховуватися премія.
В вікні Вибір працівників відмітити працівників, яким надається премія.
Натиснути кнопку ОК. У вікні підтвердження натиснути кнопку Так.
Після внесення всіх записів потрібно вийти із документу і закрити його по пункту меню Реєстр /Закрити документ або натиснути комбінацією клавіш Alt+F5.
В діалоговому вікні на підтвердження натиснути кнопку ОК.
Документ змінив статус на Закритий.