Розрахунок відпускних з використанням наказів
Розрахунок відпускних проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи у модулі Універсальний документ.
Для розрахунку відпускних необхідно виконати наступні дії:
- У полі Період вибирається період - поточний місяць або майбутній.
- У полі Журнал вибирається необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Формування документу на розрахунок відпускних відбувається по пункту меню Реєстр / Сформувати документи з Наказів або за комбінацією клавіш Ctrl + D.
В вікні Накази із доступного списку вибирається один або декілька наказів. Вибрати параметр для формування документу:
- Окремий документ для кожного наказу.
- Один документ для всіх наказів.
Натиснути кнопку ОК.
В реєстрі універсальних документів з’являється документ зі статусом Не розраховано.
Встановити курсор на такий документ та по клавіші Enterувійти в документ і зробити автоматичний розрахунок відпускних. На підтвердження натиснути кнопку ОК.
У вікні документу провести перевірку розрахунку.
При закритті документу в реєстрі універсальних документів він змінює статус на Відкритий.
Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника і табель робочого часу, необхідно документ закрити по пункту меню Реєстр / Закрити документ.
На підтвердження натиснути кнопку ОК.
Документ змінив статус на Закритий.