Розрахунок відпускних з використанням наказів

Розрахунок відпускних проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи у модулі Універсальний документ.

Для розрахунку відпускних необхідно виконати наступні дії:

  • У полі Період вибирається період - поточний місяць або майбутній.
  • У полі Журнал вибирається необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.

Формування документу на розрахунок відпускних відбувається по пункту меню Реєстр / Сформувати документи з Наказів або за комбінацією клавіш Ctrl + D.

В вікні Накази із доступного списку вибирається один або декілька наказів. Вибрати параметр для формування документу:

  • Окремий документ для кожного наказу.
  • Один документ для всіх наказів.

    Натиснути кнопку ОК.

В реєстрі універсальних документів з’являється документ зі статусом Не розраховано.

Встановити курсор на такий документ та по клавіші Enterувійти в документ і зробити автоматичний розрахунок відпускних. На підтвердження натиснути кнопку ОК.

У вікні документу провести перевірку розрахунку.

Примітка: В відкритому документі по пункту контекстного меню Роз’яснення розрахунку або за комбінацією клавішCtrl+ D надається інформація по розрахунку відпускних.

При закритті документу в реєстрі універсальних документів він змінює статус на Відкритий.

Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника і табель робочого часу, необхідно документ закрити по пункту меню Реєстр / Закрити документ.

На підтвердження натиснути кнопку ОК.

Документ змінив статус на Закритий.