Створення Планового табеля через Універсальний документ

Стандартний табель робочого часу в системі формується автоматично згідно налаштованих: календаря (вихідні та святкові дні), графіків роботи, затверджених наказів про прийняття; звільнення; відпустку; відрядження і лікарняних листків. Якщо працівникам не підходять стандартні для підприємства графіки роботи, то для них формується окремий плановий табель, а потім на його основі фактичний табель.

Плановий табель створюється в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.

Створення Планового табеля відбувається по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert.

У вікні Створення заповнити необхідні реквізити:
  • Найменування зазначити так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
  • Тип документу – вибрати із запропонованого переліку Плановий табель.

  • У полі Розрахунковий період вибрати Поточний період.

    У випадках, коли документи формується не по всіх працівниках підприємства або підрозділу, то проставляється відмітка параметру Документ заповнюється вручну. Для збереження натиснути кнопку ОК.

У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий. По клавіші Enter відкрити сформований документ.

Зручним для Вас способом вибрати працівників. По меню Реєстр вибрати пункт Вибір працівників за списком.

або по меню Правка вибрати пункт Додати працівників.

У довіднику Вибір працівників проставляючи відмітки вибрати працівників.

Примітка: У вікні Вибір працівників по пункту меню Вид / Навігатор підрозділів налаштовується відображення працівників по підрозділах або в цілому по підприємству. .

На підтвердження натиснути кнопку ТАК.

Після вибору працівників виникає можливість корегувати відпрацьований час по змінах і годинах. Для цього по меню Вид відповідно вибрати:
  • Час

або

  • Зміни.

Після внесення всіх записів потрібно вийти з документу. У реєстрі документів з’явився документ зі статусом Відкритий.

Щоб дані потрапили в розрахунковий рахунок необхідно по комбінації клавіш Alt + F5 або по меню Реєстр / Закрити документ.

На підтвердження натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документ змінив статус на Закритий.

У Розрахунковому листку працівника відобразилися зміни по плановому часу.

При необхідності внесення корегувань у попередній закритий період потрібно при формуванні документу для внесення змін вибрати відповідний Розрахунковий період.

Для роздрукування табелю вибрати меню Звіт / Формування звіту.

Вибрати Звіт 191 FRПлановий табель.