Створення Фактичного табеля в Універсальному документі

Стандартний табель робочого часу в системі формується автоматично згідно налаштованих: календаря (вихідні та святкові дні), графіків роботи, затверджених наказів про прийняття; звільнення; відпустку; відрядження і лікарняних листків. Якщо працівникам не підходять стандартні для підприємства графіки роботи, то після формування планового табелю для них формується фактичний табель.

Фактичний табель створюється в підсистемі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Документи в модулі Універсальний документ.

Створення Фактичного табеля відбувається по пункту меню Реєстр / Створити або клавіші Insert.

У вікні Створення заповнити необхідні реквізити:
  • Найменування зазначити так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
  • Тип документу – вибрати з запропонованого переліку Фактичний табель.

У полі Розрахунковий період вибрати Поточний період. У випадках, коли документи формується не по всіх працівниках підприємства або підрозділу, то проставляється відмітка в параметрі Документ заповнюється вручну. Для збереження натиснути кнопку ОК.

У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий. По клавіші Enter відкрити сформований документ.

При формуванні Фактичного табеля є можливість формування документа за 1-у та 2-у половину місяця. Для цього необхідно перейти до пункту меню Реєстр / Параметри документа.

Необхідно вказати дату початку і кінця періоду місяця.

Вибрати працівників за допомогою пункту меню Реєстр /Вибір працівників за списком.

У довіднику Вибір працівників проставляючи відмітки вибрати працівників.

Примітка: У вікні Вибір працівників по пункту меню Вид / Навігатор підрозділів налаштовується відображення працівників по підрозділах або в цілому по підприємству.

Після вибору працівників виникає можливість корегувати відпрацьований час. Клавішою Пробіл відмічаються дні коли працівник був відсутній на роботі.

Для внесення змін про фактично відпрацьований час по днях і годинах необхідно курсором відмітити потрібний день і прописати відпрацьовану кількість годин.

Після внесення всіх записів потрібно вийти з документу. У реєстрі з’явився документ зі статусом Відкритий.

Щоб дані потрапили в розрахунок заробітної плати необхідно по комбінації клавіш Alt + F5 або по меню Реєстр / Закрити документ.

На підтвердження натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документ змінив статус на Закритий.

У Розрахунковому листку працівника відобразилися зміни по фактично відпрацьованому часу.

При необхідності внесення корегувань у попередній закритий період потрібно при формуванні документу для внесення змін вибрати відповідний Розрахунковий період.

Для роздрукування табелю вибрати меню Звіт / Формування звіту.

Вибрати Звіт 192 FRТабель фактичний.

Натиснути клавішу ОК.