Накладна на повернення матеріалів
Модуль Накладна на повернення матеріалів призначений для роботи з документами повернення матеріалів (з виробництва на місця зберігання). Крім того, створення накладної на повернення матеріалів можливо в системі Облік виробництва в однойменному модулі.
Створення документу можливо лише в десктопній версії, реалізація даного модулю в веб-версії знаходиться в розробці.
У реєстрі накладних на повернення матеріалів робота з документами передбачає вибір в полі Журнал необхідного журналу - Документи без журналу, налаштовані журнали, Всі журнали.
Перед складання документу обирається місце збереження необхідного запасу (склад). Вибір проводиться по пункту меню Вид / Вибір підрозділу (комбінація клавіш Alt + S або за допомогою піктограми на панелі інструментів – ). Відповідно реєстр документів буде відображений за обраним підрозділом.
Також, реєстр може будуватися по одному підрозділу по пункту меню Вид / По одному підрозділу (комбінація клавіш Alt + 1) або по всім підрозділам за допомогою пункту меню Вид / По всім підрозділам (комбінація клавіш Alt + 2).
Загальні принципи роботи з документами в Комплексі описані в розділі Загальне для всіх систем.
Створення накладної проводиться по пункту меню Реєстр / Створити (по клавіші Ins чи за допомогою піктограми на панелі інструментів – ).
Далі заповнюються поля документа:
У табличній частині документа містяться поля номенклатури, що відпускається. По пункту меню Правка / Викликати довідник викликається вікно Вибір номенклатурних позиції. Обирається потрібна номенклатура і додається в табличну частину.
Детальний порядок додавання номенклатур в документ див. за посиланням Введення номенклатурних позицій в документах.
Всередині документа Накладна на повернення матеріалів, згідно з позицією меню Сервіс / Налаштування, здійснюються наступні додаткові налаштування:
Для формування ордерів на основі вимоги-накладної на відпуск матеріалів використовують команду пункту меню Документ / Сформувати ордер (комбінація клавіш Ctrl + О). Дані про створені ордери відображаються в полях Ордер №... від по МВО, що отримав, дані прибуткового ордеру, по МВО, що відпустив, дані видаткового ордеру. Після створення ордерів поля документу стають неактивними, тобто не підлягають редагуванню.
Видалення ордерів запускається по пункту меню Документ / Видалити ордер (комбінація клавіш Ctrl + D).
Меню реєстру документів Накладні на повернення матеріалів має звичайний набір функцій, що притаманні більшості реєстрам комплексу.