Довідник Структурні одиниці

Довідник призначений для створення ієрархії корпоративних підприємств для ведення централізованого обліку. Для формування довідника необхідно за пунктом меню Правка/Типи структурних одиниць заповнити довідник, який містить перелік типів структурних одиниць із зазначенням терміну їх використання. При зміні типу структурної одиниці в старому типі проставляється дата закінчення дії, а для нового задається дата початку дії.

По пункту меню Правка/Перепідпорядкування виконується перепідпорядкування структурної одиниці по введеному коду головної структурної одиниці і коду підпорядкованої структурної одиниці і натискається кнопка ОК.

По пункту меню Вид/Не показувати застарілі, в реєстрі приховуються старі записи.

Структурна одиниця створюється по пункту меню Реєстр/Створити або по клавіші Ins.

При першому створенні структурної одиниці вказується:

  • підпорядкування нової структурної одиниці – Структурна одиниця поточного рівня, Структурна одиниця підлеглого рівня;

  • дата початку дії такої структурної одиниці. Далі зміни вносяться і при збереженні вказується дата змін. Відображення даних за період можна вибрати в полі Період з якої дати і по яку.

Створення структурної одиниці. Вкладка Загальні відомості

Для кожної структурної одиниці заповнюються поля, які розміщенні на вкладках: Заг.відомості, Підприємство, Адреса, Керівництво, Рахунки, Платежі, Параметри, Додатково, Фіз.особа, Іноземна.орг.

На вкладці Загальні відомості заповнюються поля:

  • Код – код структурної одиниці (поле є основним для заповнення);

  • Консолідуюча СТО – позначається за потреби (параметр доступний тільки для підприємств, які ведуть централізований облік);

  • Найменування – найменування структурної одиниці (поле є основним для заповнення);

  • Тип – тип структурної одиниці, заповнюється по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (), що розміщена праворуч від поля Тип);

  • Код філії – вказується код філії;

  • ЄДРПОУ – код ЄДРПОУ;

  • Регіон – вказується область знаходження структурної одиниці, значення вибирається з довідника по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();

  • Район знаходження – вказується район знаходження структурної одиниці, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Район реєстрації – вказується район реєстрації структурної одиниці, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Телефонний код – телефонний код території(місто, селище) структурної одиниці;

  • Модем – найменування модему;

  • Електронна пошта – вказується адреса електронної пошти;

  • Дата наказу і № наказу – дата наказу і № наказу створення структурної одиниці;

  • Дата початку, дата завершення – дата дії записи структурної одиниці.

  • Статус – вказується статус структурної одиниці;

  • параметр Основний офіс – зазначається, якщо ця структурна одиниця є основним офісом;

  • Ієрархія – відображаються вищі рівні ієрархії для даної структурної одиниці. Поле заповнюється автоматично при створенні запису.

На вкладці Підприємство заповнюються поля:

  • Повне найменування – вказується повне найменування підприємства в називному, родовому, давальному, знахідному, орудному та місцевому відмінках;

  • Вид діяльності – вказується вид діяльності підприємства, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Форма власності – вказується форма власності підприємства, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Система оподаткування – шляхом вибору одного з варіантів вказується система оподаткування – загальний або єдиний податок;

  • Дата держ. реєстрації – вказується дата державної реєстрації, по клавіші F3 відкривається календар;

  • Дата/№ док. ліквідації – вказується дата (по клавіші F3 відкривається календар) і номер документа ліквідації;

  • Галузь – вказується галузь, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Комплектність – вказується комплектність, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Відом. класифік. – вказується код за відомчою класифікацією, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Ступінь розпоряд. коштів – вказується ступінь розпорядника коштів (бюджетні організації) шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Реєс. ном. в мін-стві – вказується реєстраційний номер в міністерстві;

  • Порядковий номер;

  • ІПН – ідентифікаційний номер платника податків;

  • Номер СРП ПДВ – номер свідоцтва реєстрації платника ПДВ;

  • № реєс. в ПФ – номер реєстрації в Пенсійному фонді;

  • № реєс. в ФЗ – номер реєстрації у Фонді зайнятості;

  • № реєс. в ФСС – номер реєстрації у Фонді соцстраху;

  • КФВ – класифікатор форм власності;

  • КОДУ – вказується класифікація органів державного управління, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • КВЕД – вказується код виду економічної діяльності, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • КВК – вказується класифікація видатків та кредитування, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • МФО – поле заповнюється банківськими установами, дані вносяться автоматично для рахунків IBAN та, за умови, що існує такий банк в довіднику банків;

  • КОПФГ – вказується код класифікатора організаційно-правових форм господарювання, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • СПОДУ – система позначень органів державного управління;

  • № реєс. в ФНВ – номер реєстрації у фонді нещасних випадків;

  • КАТОТТГ – вказується код класифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • параметр Фізична особа – при установці параметра стає доступною вкладка Фіз. особа.

  • параметр Нерезидент – при установці параметра стає доступною вкладка Іноземн. орг. .

Створення структурної одиниці. Вкладка Підприємство

На вкладці Фіз. особа представлені відомості про фізичну особу – платника податків:

  • ПІБ – вказується ПІБ фізичної особи – платника податків;

  • Ідент. № – ідентифікаційний номер;

  • Стать – вказується стать (жіноча або чоловіча) шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Дата народження – дані вводяться або шляхом ручного введення через символ / , або по клавіші F3 відкривається календар для зручного введення дати;

  • Службовий телефон – номер службового телефону (доступно 35 символів);

  • Домашній телефон – номер домашнього телефону (доступно 35 символів);

  • Місце народження – вказується адреса місця народження;

  • Адреса – вказується адреса, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця. Дані вибираються з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Днів перебування – зазначається для громадян-нерезидентів;

  • Країна громадянства – вказується країна громадянства, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Адреса в країні громадянства – зазначається вручну;

  • Посвідчення особи:
    • Вид документа – вказується значення, що вибирається з довідника по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();

    • Серія, Номер, Дата видачі і До якого терміну видано;

    • Ким виданий – прописується вручну.

    Створення структурної одиниці. Вкладка Фіз.особа

На вкладці Іноземна орг. заповнюються дані про відділення іноземної організації й відомості про організацію в країні реєстрації:

  • Відомості про відділення іноземної організації:

  • Повне найменування;

  • ІПН – ідентифікаційний номер платника податків;

  • КПП за місцем знаходження – код причини постановки на облік за місцем знаходження організації;

  • КПП майна – код причини постановки на облік майна;

  • Адреса – вказується адреса організації, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Відомості про іноземну організації в країні реєстрації:

  • Найменування – вводиться вручну;

  • Код платника податків – вводиться вручну;

  • Країна реєстрації – вказується країна, значення вибирається з довідника шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Юридична адреса – вводиться вручну.

Створення структурної одиниці. Вкладка Іноземна організація

На вкладці Адреси вказуються юридична і фактична адреса, Адреса ЄДР, а також додаткові адреси:

  • Юридична адреса – вказується адреса організації, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Фактична адреса – вказується адреса організації, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця. Якщо фактична адреса співпадає з юридичною достатньо поставити відмітку Співпадає з юридичним і автоматично продублюється юридична адреса в полі фактичної (фактична адреса буде недоступною для редагування, всі зміни вносяться в полі юридичної);

  • Адреса ЄДР – вказується адреса організації за Єдиним державним реєстром за запитом на сайті Міністерства юстиції України (Витяги з Реєстру формуються лише після проведення оплати запиту);

  • Додаткові адреси – вносяться у табличній частині вікна по пункту меню Реєстр/Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), заповнюються поля вікна Адреса і телефони:

  • Адреса – вказується адреса, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Примітка – заповнюється за бажанням,можна залишити власні коментарі;

  • Телефони – у табличній частині вікна по клавіші Ins вказується телефон і у разі, якщо введений телефон використовується як факс, ставить відмітка Факс.

Створення структурної одиниці. Вкладка Адреса

На вкладці Керівництво проводиться введення реквізитів для Керівника організації, Керівника фін. служби організації та Уповноваженого представника (по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()).

Створення структурної одиниці. Вкладка Керівництво

Для всіх типів керівників вводиться наступна інформація:

  • ПІБ – вказується прізвище, ім'я, по батькові керівника;

  • Ідент.№ – вказується ідентифікаційний номер керівника;

  • Посада – вказується посада керівника;

  • Телефон – вказується номер телефону;

  • Адреса – вказується адреса організації, вибираючи значення з довідників Країни, Регіон, Район, Місто, Населений пункт, Вулиця шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Адреса в країні громадянства – заповнюється вручну, у разі, якщо керівник має громадянство іншої країни;

  • Посвідчення особи:

  • Вид документа – вибирається вид документа з довідника типів документів шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Серія – вказується серія виду документу;

  • Номер – вказується номер виду документу;

  • Дата видачі – дані вводяться або шляхом ручного введення через символ / , або по клавіші F3 відкривається календар для зручного введення дати;

  • Ким виданий – вказується орган, що видав документ;

  • До якого терміну видано – дані вводяться або шляхом ручного введення через символ / , або по клавіші F3 відкривається календар для зручного введення дати;

  • Відправник звітності:

  • ПІБ – вказується ПІБ співробітника-відправника звітності;

  • Посада – вказується посада співробітника-відправника звітності;

  • Телефон – вказується номер телефону співробітника-відправника звітності;

  • E-mail – вказується електронна адреса співробітника-відправника звітності;

  • Док. підтв. повнов. – документ, що підтверджує повноваження співробітника-відправника звітності.

  • Засновники – вносяться у табличній частині вікна по пункту меню Реєстр/Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ), заповнюються поля вікна Засновники підприємства: ЄДРПОУ, Засновник, Валюта, Сума внеску, а також Адреси.

Вкладка Рахунки містить список банківських рахунків підприємства з зазначенням типу рахунку. Створення рахунку виконується у табличній частині вкладки, по пункту меню Реєстр/Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) та вводиться наступна інформація:

  • Номер рахунку – вказується номер рахунку;

  • Тип рахунку – вказується тип рахунку, значення вибирається зі списку шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Призначення – вказується призначення рахунку;

  • Банк – вказується код і найменування банка, значення вибирається зі списку шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Спец.рах.ПДВ – вказується спеціальний рахунок ПДВ;

  • Валюта – вказується код і найменування валюти, значення вибирається зі списку шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • заповнюються поля групи Реквізити для Казначейства – для підприємств державного сектору:

  • КПКВК/КФК – вказується код і найменування бюджетної класифікації, значення вибирається з довідника Коди програмної класифікації шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • КВК – вказується код і найменування класифікації видатків та кредитування;

  • Бюджет – вказується код і найменування бюджету;

  • Фонд – вказується код і найменування фонду казначейства, значення вибирається з довідника Фонди казначейства (код засобів) шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Джерел. фінанс. – вказується джерела фінансування, значення вибирається з довідника Джерела фінансування по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();

  • УГКУ – вказується код і найменування;

  • Код отримувача (мережа);

  • Рівень розп. – вказується рівень розпорядника коштів (мережа);

  • параметр Основний рахунок – встановлення параметру дозволяє позначити рахунок як основний.

Створення структурної одиниці. Вкладка Рахунки

На вкладці Платежі відображаються платежі підприємства, які виплачуються через банк. Створення платежу виконується по пункту меню Реєстр/Створити (по клавіші Ins або за допомогою іконки на панелі інструментів – ) та вводиться наступна інформація:

  • ЄДРПОУ одержувача – вводиться вручну;

  • Рахунок по 7му класу – вводиться вручну;

  • Бюджетний рахунок – вводиться вручну;

  • Банк одержувач – вказується код і найменування банку, значення вибирається з Довідника банків шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Найм. одержувача – вводиться вручну найменування одержувача;

  • Призначення – вводиться вручну призначення платежу;

  • параметр Основний платіж – встановлення параметру дозволяє позначити платіж як основний.

Створення структурної одиниці. Вкладка Платежі

На вкладці Параметри вказано Код валюти обліку, Код базової іноземної валюти і Офіційний курс, за яким здійснюється перерахунок сум в іноземній валюті в облікову валюту. Дана інформація вводиться при відкритті підприємства, і в подальшому коригуванню не підлягає. Інформація зазначається по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою (), значення вибирається зі списку. Передбачена можливість вказівки категорії реєстрованого підприємства як юридичної або фізичної особи. Вказується також Код і Найменування Державного податкового органу, в якому зареєстровано підприємство. Заповнюються поля ІПН, код адм.району та області. Інформація в дані поля вводиться вручну.

Для неприбутковій організації заповнюються поля датаі № реєстрації, ознака неприбуткової організації.

По кнопці Завантажити печатку підприємства відкривається вікно вибору зображення печатки. Зображення повинно бути з розширенням *.jpg, *.jpeg, *.bmp, *.png. Після завантаження в Комплекс, печатка відобразиться на вкладці Параметри.

Створення структурної одиниці. Вкладка Параметри

На вкладці Додатково вказуються такі дані:

  • Категорія платника – вказується код і найменування категорії платника, значення вибирається з довідника Категорії платників шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Орган ПФУ – вказується код і найменування органу ПФУ, значення вибирається з довідника Органи ПФУ шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () або по клавіші F3;

  • Осн. вид діял. по КВЕД– вказується код і найменування виду діяльності по КВЕД, значення вибирається з довідника Види діяльності по КВЕД шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ()або по клавіші F3;

  • Орган реєстр. викор. води – вводиться вручну;

  • Терітор. орган ДКЦПФР – вводиться вручну;

  • Кількість підприємств – вводиться вручну;

  • параметр Ознака таємності – відмітка, що дозволяє встановити недоступність даних структурної одиниці для інших користувачів, діяльність яких регламентується відповідними правами доступу.

При необхідності передачі даних для СЕВ ОВВ (Система електронної взаємодії органів виконавчої влади) необхідно встановити параметр Використовувати налаштування СЕВ та задати СЕВ логін та пароль, який надано при реєстрації в системі СЕВ ОВВ.

Після зазначення логіну та пароль по кнопці Перевірити з'єднання з СЕВ проводиться контрольне з'єднання. Поля доступні лише користувачам з правами адміністратора.

Створення структурної одиниці. Вкладка Додатково

Згідно з позицією меню Правка/Групова операція або комбінації клавіш Alt+G у вікні Структурні одиниці, здійснюється операція по груповому введенню даних про керівників структурних одиниць. Ця функція використовується у разі, якщо необхідно ввести дані про керівника або головного бухгалтера по всіх філіях одного підприємства.

По пункту меню Правка / Коригування періоду історії (комбінації клавіш Ctrl+D) змінюється період початку і закінчення або видаляється період.

Коригування періоду історії

Після внесення змін у картку структурної одиниці при збереженні даних обирається варіант внесення даних: Створити запис історії змін або Коригувати наявні дані. При виборі створення запису історії зазначається дата початку такого періоду , тобто дата внесення змін. У полі Період з'являється новий період , наприклад з початкового до 31/12/2021, наступний період буде з 01/01/2022р. При виборі періоду дані будуть відображатися відповідно до дат. При виборі коригування наявних даних нового запису не створюється , тому історію змін прослідкувати не можливо. Такий варіант можна використовувати при зміні помилкових даних або якщо не всі дані були внесені одразу.

Головна структурна одиниця зазначається в Картці підприємства на вкладці Параметри, в полі Структурна одиниця для роботи в централізованому обліку.