Функції організаційних одиниць

Довідник містить перелік всіх функцій організаційних одиниць. Для перегляду доступні тільки ті функції організаційних одиниць, які відповідають обраному типу підприємства.

Довідник призначений для внесення назв функцій організаційних одиниць, які існують на підприємстві і інформації про них. Довідник має вигляд стандартного реєстру.

Створення нового запису в Довіднику функцій організаційних одиниць проводиться на вкладці Функції організаційних одиниць за допомогою клавіші Ins. У вікні, яке відкрилося заповнити необхідні поля вкладки Загальні реквізити:

  • Код – унікальний в межах довідника.
  • Найменування – довільна назва функції.
  • Індекс підрозділу центрального рівня – вказується індекс підрозділу.
  • Дата початку дії – вводиться дата початку дії даної функції організаційної одиниці.
  • Дата закінчення дії – вводиться дата закінчення дії даної функції організаційної одиниці.
  • Функція що групує – код і найменування обирається з довідника Функції організаційних одиниць по клавіші F3.
  • Категорія – код і найменування вибирається з довідника Категорії по клавіші F3.

На вкладці Типи структурних одиниць за допомогою клавіші Пробіл відзначаються ті типи структурних одиниць для яких використовується дана функція організаційної одиниці.

На вкладці Положення про підрозділ на вкладках Повне найменування, Загальні положення, Керівництво, Начальник відділу, Взаємовідносини описується відповідні розділи положення про підрозділ.



Створення функції структурної одиниці. Вкладка Загальні реквізити

Створення нової функції організаційної одиниці для інших рівнів підприємства проводиться за заявкою. Внесення заявок відбувається на вкладці Заявки, яка містить реєстр заявок.

Згідно пункту меню Реєстр / Імпорт заявок можна імпортувати заявки, обравши файл для імпорту у вказаному місці. Експорт заявок виконується по пункту меню Реєстр / Експорт. Налаштування каталогів розміщення файлів імпорту/експорту заявок проводиться за пунктом меню Сервіс / Налаштування. Даний пункт меню з'являється тільки в разі знаходження на вкладці Заявки. Рекомендується для імпорту/експорту заявок вказувати окремі каталоги. Також рекомендується в назві файлу кодувати необхідну інформацію.



Модуль Функції організаційних одиниць. Вкладка Заявки. Налаштування імпорту/експорту заявок

При створенні заявки в поле Структурна одиниця – відбивається код структурної одиниці по клавіші F3, в якій створюється заявка на внесення зміни. На центральному рівні, при обробці заявки в даному полі встановлена структурна одиниця верхнього рівня.

Створення заявки проводиться по клавіші Ins. У вікні створення Заявка для всіх вводиться наступна інформація:

  • Вид зміни – по клавіші F3 обирається вид дії з заявкою. Заявки можуть створюватися на Створення,Зміна, Вилучення запису довідника.
  • Дата припинення дії – вказується дата до якої буду дійсна заявка. Поле активне тільки для Вид зміни – Вилучення.
  • Запис довідника – вказується по клавіші F3 код і найменування функції організаційних одиниць (значення обирається з довідника Функції організаційних одиниць). Поле активне тільки для Вид зміни – Зміна та Вилучення.
  • Нове найменування – це поле для Зміни або Створення запису (вводиться вручну).
  • Індекс підрозділу центр. рівня – вказується індекс підрозділу. Використовується у разі ведення централізованого обліку.


Модуль Функції організаційних одиниць. Вкладка Заявки. Створення заявки

Даний довідник використовується в довіднику структурних підрозділів, при наявності в картці підприємства на вкладці Підприємство в поле Вид діяльності коду 8 Орган виконавчої влади. Інакше, в довіднику підрозділів використовується внутрішній довідник функції організаційних одиниць.

По пункту меню Реєстр / Зміна статусу проводиться зміна статусу заявки.