Типи організаційних одиниць

Довідник призначений для внесення назв типів організаційних одиниць, які існують на підприємстві і інформації про них. Довідник має вигляд стандартного реєстру.

Довідник містить перелік всіх типів організаційних одиниць. Для перегляду доступні тільки ті типи організаційних одиниць, які відповідають обраному типу підприємства.

Створення нового запису в Довіднику типів організаційних одиниць проводиться на вкладці Типи організаційних одиниць за допомогою клавіші Ins. У вікні, яке відкрилося потрібно заповнити необхідні поля вкладки Загальні реквізити:

  • Код – унікальний в межах довідника,

  • Найменування – вказується довільна назва типу організаційної одиниці.

  • Найменування (родовий) – вказується найменування в родовому відмінку.

  • Найменування (давальний) – вказується найменування в давальному відмінку.

  • Дата початку дії – вводиться дата початку дії даного типу організаційної одиниці.

  • Дата закінчення дії – вводиться дата закінчення дії даного типу організаційної одиниці.

На вкладці Типи структурних одиниць за допомогою клавіші Пробіл відзначаються ті типи структурних одиниць, для яких існує дана функція організаційних одиниць.

На вкладці Шаблон підзвіт. підр. по клавіші Ins створюється шаблон підпорядкованого підрозділу і заповнюються поля Найменування (в називному, родовому і давальному відмінках) і вибирається тип підлеглого підрозділу по клавіші F3.

Зміна/Створення типу організаційної одиниці. Вкладка Загальні реквізити

Створення нового типу організаційної одиниці для інших рівнів підприємства проводиться за заявкою. Внесення заявок відбувається на вкладці Заявки, яка містить реєстр заявок.

При створенні заявки в поле Структурна одиниця – відбивається код структурної одиниці по клавіші F3, в якій створюється заявка на внесення зміни. На центральному рівні, при обробці заявки в даному полі встановлена структурна одиниця верхнього рівня.

Створення заявки проводиться по клавіші Ins. У вікні створення Заявка. Для всіх вводиться наступна інформація:

  • Вид зміни – по клавіші F3 обирається вид дії з заявкою. Заявки можуть створюватися на Створення, Зміна, Вилучення запису довідника.

  • Дата припинення дії – вказується дата до якої буду дійсна заявка. Поле активне тільки для Вид зміни – Вилучення.

  • Запис довідника – вказується по клавіші F3 код і найменування функції організаційних одиниць(значення вибирається з довідника Функції організаційних одиниць). Поле активне тільки для Вид зміни – Зміна і Вилучення.

  • Нове найменування – це поле для Зміни або Створення запису (вводиться вручну).

Зміна/Створення Заявки

Налаштування каталогів розміщення файлів імпорту/експорту заявок проводиться за пунктом меню Сервіс/Налаштування. Даний пункт меню з'являється тільки в разі знаходження на вкладці Заявки. Рекомендується для імпорту/експорту заявок вказувати окремі каталоги. Також рекомендується в назві файлу кодувати необхідну інформацію.

Згідно пункту меню Реєстр/Імпорт заявок можна імпортувати заявки, обравши файл для імпорту у вказаному місці. Експорт заявок виконується по пункту меню Реєстр/Експорт.

По пункту меню Реєстр/ Зміна статусу проводиться зміна статусу заявки.