Створення наказу на прийняття працівника
Створення наказу на прийняття працівника проводиться в системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека в модулі Накази.
Для створення наказу необхідно зробити наступне, у вікні Реєстр наказів :
- У полі Період вибрати період - поточний місяць або весь рік.
- У полі Статус вибрати конкретний статус або всі.
- У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено,
всі документи створюються в журналі Документи без журналу. Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.
Відкриється вікно Створення наказу. Заповнити необхідні реквізити і натиснути кнопку ОК.
Далі проводиться створення операції наказу. В реєстрі наказів натиснути рядок проекту наказу. Створюється операція по пункту меню Реєстр / Створити операцію або за комбінацією клавіш Shift + Insert.
У вікні Вибір типової операції вибрати відповідну операцію і натиснути кнопку ОК
- Прізвище Ім’я По-батькові (при необхідності виправити відмінки).
- Обліковий склад.
- Дата прийому.
Натиснути кнопку Вибір вакансії. У вікні Вибір штатної позиції вибрати вакантну посаду і натиснути кнопку ОК.
Знову відкривається вікно Створення операції, в якому автоматично заповнюються поля:
- Підрозділ.
- Посада.
- Категорія.
- Оклад.
- Кількість ставок.
Доповнюються обов’язкові поля:
- Підстава прийому.
- Спосіб призначення.
По кнопці Особова картка відкривається Особова картка працівника.
Заповнюються обов’язкові поля:
- Графік роботи.
- Система оплати.
- Бажано одразу заповнити на 2 та 3 сторінках:
- Стать
- Дату народження.
- Ідентифікаційний №.
- Громадянство.
- Категорію та посвідчення чорнобильця (при наявності).
Ці дані можна ввести також в інший час безпосередньо в картку співробітника.
Далі , при наявності інформації в момент складання наказу, заповнюються інші пункти Особової картки розміщені з лівої сторони вікна. Відкриваються пункти та вносяться необхідні дані про працівника. Після заповнення всіх наявних даних закрити Особову картку.
Відкривається вікно Внесені нові значення з переліком внесених змін. Натиснути кнопку ОК. Проводиться повернення у вікно Створення операції. Натиснути кнопку ОК.
Проводиться повернення у вікно Реєстр наказів.
Для подальшої роботи по пункту меню Реєстр/Затвердити проводиться затвердження наказу.
На підтвердження натиснути кнопку ОК. У вікні Надання номеру наказу натиснути кнопку ОК. В реєстрі наказів наказ змінив статус на Проведений.
В залежності від налаштування, далі проводиться проведення наказу по пункту меню Реєстр / Провести. На підтвердження натиснути кнопку ОК.
Відкриється вікно Призначення номерів працівникам. По кнопці Заповнити автоматично заповнюються табельний № і № картки. При необхідності номера вносяться вручну. Натиснути кнопку ОК.
В реєстрі наказів наказ змінив статус на Проведений.