Створення наказу на прийняття працівника

Створення наказу на прийняття працівника проводиться в системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека в модулі Накази.

Для створення наказу необхідно зробити наступне, у вікні Реєстр наказів :

  • У полі Період вибрати період - поточний місяць або весь рік.
  • У полі Статус вибрати конкретний статус або всі.
  • У полі Журнал вибрати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
    Примітка: Вид журналу Всі журнали – використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо.
    З лівої сторони вікна Реєстру наказів обрати вид наказу. В нашому випадку це група Прийом на роботу.Встановити курсор в таблицю з правої сторони. По пункту меню Реєстр / Створити наказ або по клавіші Insertстворити наказ. У вікні Вибір виду наказу вибрати необхідний вид наказу і натиснути кнопку ОК.

    Відкриється вікно Створення наказу. Заповнити необхідні реквізити і натиснути кнопку ОК.

Примітка: Підписи, використані в наказі, налаштовуються в штатному розписі для відповідної штатної позиції, наприклад, директора і головного бухгалтера.

Далі проводиться створення операції наказу. В реєстрі наказів натиснути рядок проекту наказу. Створюється операція по пункту меню Реєстр / Створити операцію або за комбінацією клавіш Shift + Insert.

У вікні Вибір типової операції вибрати відповідну операцію і натиснути кнопку ОК

Відкривається вікно Створення операції. Необхідно заповнити поля, серед яких обов’язкові до заповнення:
  • Прізвище Ім’я По-батькові (при необхідності виправити відмінки).
  • Обліковий склад.
  • Дата прийому.

    Натиснути кнопку Вибір вакансії. У вікні Вибір штатної позиції вибрати вакантну посаду і натиснути кнопку ОК.

Знову відкривається вікно Створення операції, в якому автоматично заповнюються поля:

  • Підрозділ.
  • Посада.
  • Категорія.
  • Оклад.
  • Кількість ставок.

Доповнюються обов’язкові поля:

  • Підстава прийому.
  • Спосіб призначення.

По кнопці Особова картка відкривається Особова картка працівника.

Заповнюються обов’язкові поля:

  • Графік роботи.
  • Система оплати.
  • Бажано одразу заповнити на 2 та 3 сторінках:
  • Стать
  • Дату народження.
  • Ідентифікаційний №.
  • Громадянство.
  • Категорію та посвідчення чорнобильця (при наявності).

Ці дані можна ввести також в інший час безпосередньо в картку співробітника.

Далі , при наявності інформації в момент складання наказу, заповнюються інші пункти Особової картки розміщені з лівої сторони вікна. Відкриваються пункти та вносяться необхідні дані про працівника. Після заповнення всіх наявних даних закрити Особову картку.

Відкривається вікно Внесені нові значення з переліком внесених змін. Натиснути кнопку ОК. Проводиться повернення у вікно Створення операції. Натиснути кнопку ОК.

Проводиться повернення у вікно Реєстр наказів.

Для подальшої роботи по пункту меню Реєстр/Затвердити проводиться затвердження наказу.

На підтвердження натиснути кнопку ОК. У вікні Надання номеру наказу натиснути кнопку ОК. В реєстрі наказів наказ змінив статус на Проведений.

В залежності від налаштування, далі проводиться проведення наказу по пункту меню Реєстр / Провести. На підтвердження натиснути кнопку ОК.

Примітка: В залежності від налаштування, статус наказу може змінитися з Проекту зразу на Проведений по пункту меню Реєстр / Провести.

Відкриється вікно Призначення номерів працівникам. По кнопці Заповнити автоматично заповнюються табельний № і № картки. При необхідності номера вносяться вручну. Натиснути кнопку ОК.

В реєстрі наказів наказ змінив статус на Проведений.