Наряди 5

У документах з методом розрахунку Наряди 5 повинен бути список співробітників. Тариф береться з модуля Особовий рахунок співробітника.

Реєстр працівників має вигляд:

По пункту меню Вид / Працівники-відрядно (комбінація клавіш Alt + 1) – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Дні, Години, Тариф, Відрядно.

По пункту меню Вид / Працівники-премія (комбінація клавіш Alt + 2) – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Відрядно, % премії, КТУ, Премія, Заробіток.

Працівники-комбінований – у лівій частині екрана представлений список працівників, а в правій відображаються дані по поточному співробітнику. До полів стандартного виду додаються поля: Підрозділ, Професія, Розряд, Тарифна сітка, Тариф, Дні, Години, Відрядно, Відсоток премії, Сума премії, КТУ, Заробіток (сума заробітку по роботах + сума премії).

Поле По роботах у реєстрі співробітників заповнюється автоматично після введення даних про виконані роботи. Реєстр робіт для кожного співробітника відкривається по клавіші Enter на кожного співробітника.

Реєстр робіт має 3 види:

Працівники – Відрядно, Працівники-Премія, Працівники – Комбінований – таблиця з колонками: Підрозділ, Рахунок, Замовлення, Найменування роботи, Час.

Повернення до реєстру працівників здійснюється за командою меню Вихід або по клавіші Esc.

У тому разі, якщо працівникам нараховується премія, у вікні Дані для розрахунку, що викликається по комбінації клавіш Ctrl + R, необхідно вказати вид премії. Ці дані будуть використані при формуванні записів у розрахункові листки співробітників. Сума премії для кожного працівника розраховується як відсоток від заробітку. Відсоток премії для кожного співробітника вводиться безпосередньо в реєстрі. Введення або зміна відсотка премії кільком працівникам одночасно здійснюється у вікні Зміна значень, що викликається по комбінації клавіш Ctrl + V.

Вид оплати для передачі в розрахунковий лист за замовчуванням відповідає виду оплати, встановленому при формуванні документа. За потреби він змінюється як для всього документа (у вікні Дані для розрахунку, що викликається по комбінації клавіш Ctrl + R), так і для кожного рядка документа (у комбінованому виді реєстру працівників). Встановлюються позначки: Для першого рядка робіт вибрати ШВВ з особового рахунку співробітника; При закритті документа: Не передавати відпрацьований час або Формувати поденний облік по незайнятих днях. Успадковувати відпрацьований час з табеля; Вид оплати для передачі даних в розрахунковий лист.

За комбінацією клавіш Ctrl + U виконується оновлення днів/годин з табеля.

За комбінацією клавіш Ctrl + L виконується підстанова значень з Особового рахунку.

За комбінацією клавіш Ctrl + F5 виконується вибір робіт для співробітника.

За комбінацією клавіш Alt + F3 відкривається Розрахунковий лист співробітника.

Згідно з позицією меню Вид / Налаштування виконується налаштування позиціонування курсору при створенні запису: на поточне поле, на перше поле, на перше незаповнене поле.