Премії, відпустки, лікарняні, матеріальна допомога, оплата за середнім заробітком, інші нарахування, інші утримання

У документах, що виконують розрахунок сум нарахувань по відпустках, кожному співробітнику вказується дата початку та дата закінчення відпустки. Автоматично заповнюється кількість днів відпустки у полі Дні і автоматично розраховується сума відпускних і заповнюється поле Сума за даними з архіву розрахункових листів відповідно до налаштування виду оплати модуль Налаштування. Для визначення Дати початку і закінчення відпустки використовуються дані пункту Відпустки модуля Особові рахунки співробітників, де вводиться інформація (по клавіші F3 у полі Початок ) про планову відпустку.

При формуванні документа на відпустку у вікні Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку або по комбінація клавіш Ctrl + R) за потреби змінюється значення параметра Поміщати в розрахунковий аркуш (Вся відпустка або Тільки поточного періоду). При закритті документа в розрахункові листи співробітників потрапляє частина суми нарахованих відпускних, яка відноситься до поточного періоду, також в розрахунку податку на доходи бере участь сума, що потрапила в розрахунковий лист. У цьому разі документ копіюється в наступний обліковий період з реєстру документів по клавіші F5. У наступному обліковому періоді скопійований документ закривається повторно, при цьому в розрахункові листи співробітників потрапить частина суми нарахованих відпускних, що відноситься до поточного облікового періоду. Вибирається Вид оплати для передачі в Розрахунковий лист, Рахунок витрат, Замовлення і Підрозділ. За кнопкою ДФ / ЕКВ у вікні ДФ / ЕКВ, що входять в документ, заповнюються дані по Джерелах фінансування і Економічному класифікатору витрат.

Аналогічним чином формується документ на розрахунок оплати лікарняного листа. У документах по кожному співробітнику вказується дата Початку та дата Закінчення терміну дії листка непрацездатності. Автоматично визначається кількість Днів, Відсоток оплати лікарняного залежно від стажу роботи і автоматично розраховується Сума на підставі даних з архіву розрахункових листів відповідно до налаштування Виду оплати (група Види оплат модуля Налаштування).

При формуванні документа розрахунок лікарняного у вікні Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку або по комбінація клавіш Ctrl + R). Вибирається Вид оплати для передачі в Розрахунковий лист, Рахунок витрат, Замовлення, Підрозділ і МВВ. За кнопкою ДФ/ЕКВ у вікні ДФ/ЕКВ, що входять в документ, заповнюються дані по Джерелах фінансування і Економічному класифікатору витрат.

Заповнення рядків документів на відпустку і лікарняний здійснюється вибором певного співробітника з довідника, в колонці таб. №.

При закритті документів на відпустку і лікарняний лист дані автоматично передаються в табель обліку робочого часу і в розрахункові листи співробітників.

Для документів по відпустках і лікарняних передбачено три можливих види подання:

  • Стандартний. У цьому виді документи мають вигляд таблиці, що складається з колонок Таб.номер , Прізвище І.Б., Початок, Закінчення, Дні, Години (для лікарняних), Відсоток (для лікарняних), Сума (пункт меню Вид / Стандартний); Підрозділ.
  • Комбінований. У лівій частині екрана відображається реєстр співробітників документа, а в правій частині - вихідні дані для розрахунку і сума документа по поточному співробітнику (пункт меню Вид / Комбінований). При установці відповідних параметрів у пункті ДФ і ЕКВ модуля Налаштування додаються поля Джерело фінансування і Економічний класифікатор витрат. Рекомендується використовувати для видів оплати, розрахованих за середнім.

При формуванні документів на виплату премій вибір співробітників здійснюється зі списку (вікно Вибір працівників, що викликається по пункту меню Реєстр / Вибір робітників за списком або по комбінація клавіш Ctrl + S). Після вибору співробітників заповнюється вікно Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунків або по комбінація клавіш Ctrl + R). Обов'язковими для заповнення є поля Розрахунковий період і Початок періоду збору заробітку, Кінець періоду збору заробітку. Заповнюються за потреби поля: Відсоток, Сума, Підстава, Рахунок, Замовлення, Підрозділ, МВВ, Вид оплати для передачі в Розрахунковий лист. Встановлюється необхідне значення (Включати чи Виключати) для наступних пунктів розділу Вибір працівників (вікно Налаштування документа): Працівники з нульовою базовою сумою; Працівники звільнені в закритих періодах;, Працівники, звільнені в поточному періоді. Нарахування однакового відсотка премії (або однакової суми) для всіх співробітників виконується по пункту меню Реєстр / Зміна значень, вказавши у вікні Зміна значень значення Відсотка або Суми. Розрахунок виконується для зазначених співробітників по пункту меню Реєстр / Розрахувати. За кнопкою ДФ / ЕКВ / Аналітика у вікні ДФ / ЕКВ, заповнюються дані по Джерелах фінансування і Економічному класифікатору витрат, що входять в документ.

Склад полів вікна Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку) при формуванні документів на виплату матеріальної допомоги змінюється залежно від виду матеріальної допомоги. Якщо обраний метод розрахунку Матеріальна допомога до відпустки, то це такі поля: Рахунок, Замовлення, Підрозділ, Відсоток, Сума, Вид оплати для Завантаження в Розрахунковий лист, Розміщувати в РЛ тільки відпустку поточного місяця. Вид реєстру має два види: Стандартний і Комбінований.

При формуванні документів на Оплату за середнім (Вихідна допомога) вікно Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку або по комбінація клавіш Ctrl + R) має вигляд: Рахунок, Замовлення, Підрозділ, МВВ для передачі в Розрахунковий лист. Для відрядження в вікні додається параметр Поміщати в розрахунковий аркуш, який може набувати значення Відрядження загалом і Тільки частину поточного періоду. За кнопкою ДФ/ЕКВ у вікні Джерела фінансування, що входять в документ, заповнюються дані по Джерелах фінансування і Економічному класифікатору витрат.

Для оплати за середнім передбачено два види реєстру: Стандартний і Комбінований.

При формуванні документів на інші нарахування вікно Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку або по комбінація клавіш Ctrl + R) містить такі поля: Розрахунковий період, Сума, Джерело фінансування, Економічний класифікатор витрат, Підстава, Рахунок, Замовлення, Підрозділ, Вид оплати для Завантаження в розрахунковий лист.

За кнопкою ДФ/ЕКВ у вікні ДФ/ЕКВ, що входять в документ, заповнюються дані по Джерелах фінансування і Економічному класифікатору витрат.

При формуванні документів на Інші утримання вікно Налаштування документа (пункт меню Реєстр / Дані для розрахунку або по комбінація клавіш Ctrl + R) містить такі поля: Розрахунковий період, Сума, Підстава, Джерело фінансування, Економічний класифікатор витрат для Завантаження в розрахунковий лист – Підстава, Вид оплати.