Наряди 7
Документи з методом розрахунку Наряди 7 пропонують додаткові можливості. Це, по-перше, поденний облік робочого часу, а по-друге, можливість урахування надбавок за роботу в святкові і вихідні дні, а також надбавок за заміщення. У даних для розрахунку вказуються розрахунковий період, вид оплати для премій, вихідних, заміщень і свят, а також вид оплати для передачі в Розрахунковий лист співробітника.
Після введення списку співробітників (введення здійснюється таким же чином, як і в документах з методом розрахунку Індивідуальні наряди) за комбінацією клавіш Enter або пункт меню Реєстр / Роботи на конкретному співробітнику відкриваються дві вкладки – Роботи і Дні.
Вкладка Роботи представлена у вигляді таблиці з колонками Операція, Назва операції, Розцінка, Підрозділ, Рахунок, Замовлення. Тут вводиться перелік виконаних співробітником робіт. Введення решти даних здійснюється на вкладці Дні.
Вкладка Дні представлена у вигляді таблиці. Стовпці таблиці відображають коди операцій, введених на вкладці Роботи. У рядках таблиці вказуються дні місяця, в які працівник працював за даним нарядом (поле №), кількість відпрацьованих ним годин в кожен з днів (поле Години), а на перетині кожного рядка за допомогою стовпців вводиться кількість виконаних виробів по кожній операції у відповідний день. У нижній частині вікна відображається найменування поточної операції.
На підставі введених даних розраховується загальна кількість виконаних виробів за кожною операцією. Вкладка Дні має два варіанти подання: Дні – кількість і Дні – суми. Вид реєстру впливає тільки на відображення даних в підсумкових рядках: відповідно, за кількістю виконаних виробів або за їх вартістю.
У тому разі, якщо працівникам нараховуються надбавки за роботу у вихідні та святкові дні, у вікні Дані для розрахунку, що викликається після натискання клавіш Ctrl + R, необхідно вказати види оплати для свят і для вихідних. Це можуть бути тільки види оплат з відповідними методами розрахунків: для свят – За роботу в святковий день, для вихідних – За роботу у вихідний день.
Тип дня (звичайний, вихідний або свято) вказується в спеціально відведеному полі на вкладці Дні для кожного рядка. Суми надбавок визначаються в Комплексі автоматично з розрахунку подвійного розміру оплати праці за роботу в святкові та вихідні дні.
Повернення до реєстру працівників здійснюється за командою меню Вихід або по клавіші Esc. Реєстр працівників має Стандартний (комбінація клавіш Alt + 1) або Комбінований (комбінація клавіш Alt + 2) вид.
Стандартний складається з таких полів: Табельний номер, ПІБ, Вид наряду, По роботах, % премії, Премія.
Комбінований вид відображає більш детальну інформацію про працівника і більш зручний для введення даних і містить додатково такі поля: Підрозділ, Розряд, Тарифна сітка, Тариф, Вид наряду, Днів, Годин, Сума по роботах, За роботу у вихідні, За роботу у святкові, Відсоток премії, Сума премії, Заробіток, Сума за тарифом, % виконання норми.
Нарахування премії відбувається таким же чином, як і в Індивідуальних нарядах 1 (див. вище). Різниця полягає лише в тому, що для документів з методом розрахунку Наряди 7 встановлюється ставка відсотка для премії, яка використовується за замовчуванням. Ця ставка вводиться в вікні Умовчання, що викликається по пункту меню Реєстр / Операції / Значення за замовчуванням, де необхідно поставити позначку в полі Відсоток премії, після чого ввести значення відсотка.
У наряд 7 вид оплати для передачі в розрахунковий лист змінюється тільки для всього документа (вікно Дані для розрахунку).
Для урахування надбавок за заміщення в документі для співробітника оформляється окремий наряд з видом Заміщення, а у вікні Дані для розрахунку вказується вид оплати для заміщення (вид оплати з методом розрахунку Доплата за заміщення). Введення решти даних здійснюється аналогічно основному наряду.