Наряди 10

Документи з методом розрахунку Наряди 10 мають дві вкладки – Бригада і Роботи.

На вкладці Бригада наводиться повний список працівників із зазначенням їх індивідуальних даних, необхідних для розподілу суми всіх виконаних робіт – відпрацьований час, тариф і КТУ (коефіцієнт трудової участі).

Вкладка Бригада може бути представлена в 5 видах:

  • Розподіл – Стандартний – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Тарифна сітка, Розряд, Тариф, Дні, Години, КТУ, Відрядно.
  • Розподіл – Комбінований – у лівій частині екрана представлений список працівників, а в правій відображаються дані про того співробітника, на якому в лівій частині екрана встановлений курсор. До полів стандартного виду додаються поля Підрозділ, Професія, Базова сума, Премія, Надбавки, Всього зароблено (сума заробітку по роботах+сума премії), Вид оплати.
  • Надбавки – Стандартний – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Дні, Години, Вечірні, Нічні, Понаднормові, Вихідні, Святкові.
  • Надбавки – Комбінований – в лівій частині екрана представлений список працівників, а в правій відображаються дані про того співробітника, на якому в лівій частині екрана встановлений курсор. До полів стандартного виду додаються поля Підрозділ , Професія.
  • Надбавки – Суми – таблиця з колонками: Табельний номер , ПІБ.

На вкладці Роботи вводиться інформація про закриті наряди.

Реєстр робіт також може мати два види:

  • Стандартний – таблиця з колонками. При роботі зі стандартним видом реєстру робіт набір полів визначає користувач, використовуючи для цього пункт меню Вид/Види реєстру. Список полів фіксований (ті ж поля, що і в комбінованому виді). Під час налаштування реєстру визначається набір полів і порядок їх проходження (клавіші Ctrl+Up і Ctrl+Down ). У реєстрі обов’язково повинні бути присутніми поля Підрозділ , Код операції , Сума (або Кількість і Розцінка ). У нижній частині вікна вказуються дані про надбавки: вид оплати, підрозділ, рахунок, замовлення, сума.
  • Комбінований. У лівій частині ведеться реєстр робіт, у правій частині екрана пропонуються для введення інформації такі поля: Підрозділ , Рахунок, Замовлення, Операція , Кількість , Розцінка, Норма часу, Сума, Нормогодини.

По кожному поряд вказується його ШВВ (підрозділ фінансування, рахунок і номер замовлення). Поле Операція заповнюється на підставі даних Довідника операційно-трудових нормативів. Після вибору операції поля Підрахунок і Норма часу заповнюються автоматично, якщо дані були введені в довіднику операційно-трудових нормативів. Після заповнення поля Кількість автоматично визначається сума (як добуток кількості та розцінки) і нормогодини (кількість на норму часу). Поля Розцінка і Норма часу можуть бути заповнені або виправлені користувачем. Також користувачем за потреби можна заповнити поле Сума без вказівки кількості і розцінок по виконаних виробах.

По закінченню введення списку бригади і списку закритих нарядів визначаються дані, необхідні для розподілу суми заробітку за виконаними роботами між працівниками бригади. У вікні Дані для розрахунку , що викликається по комбінації клавіш Ctrl+R , необхідно визначити розподіл заробітку або приробітку бригади, облік при розподілі тарифу і відпрацьованого часу працівників. У тому разі, якщо працівникам нараховується премія, необхідно також вказати вид премії, вид оплати для надбавок.

Розрахунок відрядного заробітку кожного працівника здійснюється за командою меню Реєстр/Розрахунок по КТУ. Якщо поле КТУ не заповнено, значення КТУ для всіх працівників за замовчуванням прирівнюється одиниці.

Комплекс дозволяє також розрахувати значення КТУ кожного члена бригади по заданих сумами заробітку. У цьому разі сума у полі Відрядний заробіток всім працівникам проставляється довільним чином, а по команді меню Реєстр/Розрахунок за сумою проводиться розрахунок КТУ для кожного працівника.

Вид оплати для передачі в розрахунковий лист за замовчуванням відповідає виду оплати, встановленому при формуванні документа. За потреби його можна змінити як для всього документа (у вікні Дані для розрахунку , що викликається за допомогою клавіш Ctrl+R ), так і для кожного працівника в комбінованому виді реєстру працівників.