Наряди 10

Документи з методом розрахунку Наряди 10 мають дві вкладки – Бригада і Роботи.

На вкладці Бригада наводиться повний список працівників із зазначенням їх індивідуальних даних, необхідних для розподілу суми всіх виконаних робіт – відпрацьований час, тариф і КТУ (коефіцієнт трудової участі).

Вкладка Бригада може бути представлена в 5 видах:

  • Розподіл – Стандартний – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Тарифна сітка, Розряд, Тариф, Дні, Години, КТУ, Відрядно.
  • Розподіл – Комбінований – у лівій частині екрана представлений список працівників, а в правій відображаються дані про того співробітника, на якому в лівій частині екрана встановлений курсор. До полів стандартного виду додаються поля Підрозділ, Професія, Базова сума, Премія, Надбавки, Всього зароблено (сума заробітку по роботах+сума премії), Вид оплати.
  • Надбавки – Стандартний – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ, Дні, Години, Вечірні, Нічні, Понаднормові, Вихідні, Святкові.
  • Надбавки – Комбінований – в лівій частині екрана представлений список працівників, а в правій відображаються дані про того співробітника, на якому в лівій частині екрана встановлений курсор. До полів стандартного виду додаються поля Підрозділ, Професія.
  • Надбавки – Суми – таблиця з колонками: Табельний номер, ПІБ.

На вкладці Роботи вводиться інформація про закриті наряди.

Реєстр робіт також може мати два види:

  • Стандартний – таблиця з колонками. При роботі зі стандартним видом реєстру робіт набір полів визначає користувач, використовуючи для цього пункт меню Вид / Види реєстру. Список полів фіксований (ті ж поля, що і в комбінованому виді). Під час налаштування реєстру визначається набір полів і порядок їх проходження (клавіші Ctrl + Up і Ctrl + Down ). У реєстрі обов’язково повинні бути присутніми поля Підрозділ, Код операції, Сума (або Кількість і Розцінка). У нижній частині вікна вказуються дані про надбавки: вид оплати, підрозділ, рахунок, замовлення, сума.
  • Комбінований. У лівій частині ведеться реєстр робіт, у правій частині екрана пропонуються для введення інформації такі поля: Підрозділ, Рахунок, Замовлення, Операція, Кількість, Розцінка, Норма часу, Сума, Нормогодини.

По кожному поряд вказується його ШВВ (підрозділ фінансування, рахунок і номер замовлення). Поле Операція заповнюється на підставі даних Довідника операційно-трудових нормативів. Після вибору операції поля Підрахунок і Норма часу заповнюються автоматично, якщо дані були введені в довіднику операційно-трудових нормативів. Після заповнення поля Кількість автоматично визначається сума (як добуток кількості та розцінки) і нормогодини (кількість на норму часу). Поля Розцінка і Норма часу можуть бути заповнені або виправлені користувачем. Також користувачем за потреби можна заповнити поле Сума без вказівки кількості і розцінок по виконаних виробах.

По закінченню введення списку бригади і списку закритих нарядів визначаються дані, необхідні для розподілу суми заробітку за виконаними роботами між працівниками бригади. У вікні Дані для розрахунку, що викликається по комбінації клавіш Ctrl + R, необхідно визначити розподіл заробітку або приробітку бригади, облік при розподілі тарифу і відпрацьованого часу працівників. У тому разі, якщо працівникам нараховується премія, необхідно також вказати вид премії, вид оплати для надбавок.

Розрахунок відрядного заробітку кожного працівника здійснюється за командою меню Реєстр / Розрахунок по КТУ. Якщо поле КТУ не заповнено, значення КТУ для всіх працівників за замовчуванням прирівнюється одиниці.

Комплекс дозволяє також розрахувати значення КТУ кожного члена бригади по заданих сумами заробітку. У цьому разі сума у полі Відрядний заробіток всім працівникам проставляється довільним чином, а по команді меню Реєстр / Розрахунок за сумою проводиться розрахунок КТУ для кожного працівника.

Вид оплати для передачі в розрахунковий лист за замовчуванням відповідає виду оплати, встановленому при формуванні документа. За потреби його можна змінити як для всього документа (у вікні Дані для розрахунку, що викликається за допомогою клавіш Ctrl + R), так і для кожного працівника в комбінованому виді реєстру працівників.