Часткове списання
Даний вид руху застосовується тільки для кількісних карток. У результаті формування цього документа змінюються кількість, пропорційно цій зміні, первісна вартість та нарахований знос. Документ руху часткового списання створюється для конкретного об’єкта обліку.
Створюється документ по пункту меню Реєстр / Створити, по клавіші Ins або за допомогою піктограми на панелі інструментів – .
У вікні документу по пункту меню Сервіс / Налаштування можна налаштувати параметри:
- Округлювати знос;
- Перерахунок кількості при зміні суми списання;
- Автоматичне списання карток з нульовою кількістю.
Вікно Часткове списання розділене на частини.
У верхній частині вікна, як і для всіх документів руху, заповнюються поля: номер документа, дата створення, статус, балансова вартість ОП, примітка. Крім того є поле Причина списання, де зі списку можна вибрати потрібне: Фізичний знос, Безкоштовно передано іншому підприємству, Внаслідок нестачі.
В частині вікна Здав заповнюються поля:
- МВО – вказується матеріально відповідальна особа), значення береться з довідника налаштування системи;
- Підр-л – зазначається назва структурного підрозділу, значення береться з загальносистемного довідника підрозділів;
В табличній частині вікна проводиться вибір карток. Тут встановлено вбудований фільтр на тип картки – кількісна і МНМА. Об’єкти обліку вибираються з картотеки і по комбінації клавіш Ctrl + Enter або шляхом поставлення відмітки за допомогою лівої клавіші миші у рядку з потрібною карткою ОЗ, виділяються ті картки, що входять в список для документа та мають бути перенесені в таблицю. В полі Кількість до списання вручну вноситься потрібна кількість.
В нижній частині вікна поля До списання: кількість, вартість одиниці, балансова вартість, знос заповнюються автоматично після додавання картки об'єкту. Аналогічні поля в частині Списано та Після списання заповнюються автоматично після зазначення в табличні частині Кількості до списання.
Документ також створюється для карток з нульовою вартістю.
Меню документу містить в більшості набір загально використовуваних функцій.
Пункт Податкові реквізити відкриває вікно для коригування даних по податковому і управлінському обліку, за необхідності.
Формування бухгалтерських проводок з часткового списання необоротних активів проводиться за загальними правилами комплексу Типові операції (проводки).
Відповідні записи щодо руху об'єкту будуть відображені у Інвентарних картках обліку основних засобів на вкладках Рух і Зміни.