Створення документів обліку руху запасів

Створення документів обліку руху запасів можливо двома способами:

  • безпосередньо в модулі Документи обліку руху запасів;

Створення документу безпосередньо в модулі Документи обліку руху запасів далі розглядається у десктопній версії.

Перед створенням документу обрати потрібний склад Загальний опис. Перейти по пункту меню Реєстр/Створити (клавіша Ins або піктограма на панелі інструментів ) і у списку вибрати потрібне для створення документу:

Перелік полів прибуткового та видаткового складських ордерів ідентичний.

У вікні документа Прибутковий/Видатковий ордер інформація розміщена на вкладках Реквізити та Вкладення, які в системі є типовими для даного документу. Вкладка Аналітика (Поля користувача) створена для додаткових полів користувача, які додаються за вимогою користувача у разі необхідності додати до документу особливу інформацію.

Примітка: Додавання закладки і полів користувача проводиться фахівцем із впровадження.

У документі руху на вкладці Реквізити містяться поля:

  • Номер прибуткового/видаткового ордера формується автоматично, якщо в налаштуванні були встановлені правила автонумерації для обраного виду операції, або заповнюється користувачем;
  • Дата документа за замовчуванням пропонується поточна. Вона змінюється, але не раніше дати початку розрахункового періоду, а також дати останньої закритої відомості розрахунку собівартості;
  • Підстава: Відсутній або Накладна, яка вибирається зі списку не оприбуткованих/не відвантажених накладних по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою ();
  • Контрагент – значення пропонується за замовчування, в залежності від обраного типу документу. Значення вибираються по клавіші F3 або шляхом натискання на кнопку зі стрілкою () з доступних варіантів: Контрагент, Відсутній, Співробітник. У наступному полі вводяться дані контрагента;
  • поле Примітка заповнюється довільно;
  • таблична частина документу призначена для введення номенклатури (див. Вид відображення номенклатурних позицій).
Примітка: Якщо в полі Підстава вказується документ-підстава, дані номенклатури заповнюються автоматично за тими позиціями обраного документа, які ще не були залучені в інших ордерах. У цьому випадку допускається зміна тільки кількості прийнятих/відпущених ТМЦ, додавання інших позицій заборонено.

Прибутковий ордер.

Видатковий ордер.

На відміну від складських ордерів Акт списання не містить поля Підстава. Такий документ використовується, наприклад, для списання непридатних до використання, зіпсованих запасів. тощо. В полі Примітка, за необхідності, можна прописати пояснення по документу.

При формуванні номенклатури видаткових документів Комплекс може автоматично, якщо виконані відповідні налаштування, контролювати залишки ТМЦ. Контроль проводиться на підставі поточних залишків, що склалися в Комплексі, у результаті введення всіх документів руху. Якщо послідовність введення документів порушена (наприклад, спочатку введені всі документи надходження за місяць, а потім вводяться документи витрат), контроль залишків на дату конкретного документа витрат може бути не коректним.

При внутрішньому переміщенні зі зміною значень атрибутів в табличній частині видаткового ордера відображаються нові значення з кореспондуючої картки, а внизу ордера (інформативно) старі значення атрибутів. У прибутковому ордері, навпаки – в табличній частині старі значення, внизу документа – нові.

У документах руху на вкладці Вкладення є можливість додавати вкладення, що містять скан-копії документів руху чи іншу супровідну документацію (див. Вкладення у документи).

Існує можливість зміни складу-одержувача після збереження документа при внутрішньому переміщенні. Проводиться створення одного документа на підставі номенклатур декількох зазначених документів різних типів. У документ дані беруться з документа, на якому стоїть курсор (за умови, що він також відзначений).

В документах обліку руху запасів формування проводок здійснюється через відповідні пункти меню Документ або через піктограми на панелі інструментів (див. Типові операції (проводки)).

Примітка: Якщо складські ордери мають документ-підставу, то проводки складаються або в документі-підставі або у складському ордері, з метою уникнення задвоювання сум операцій.