Виплата відпускних/премії в міжрозрахунковий період через банк

Виплата відпускних/премії в міжрозрахунковий період через банк проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Відомості на виплату у модулі Списки на перерахування.

Для виплати відпускних/премій в міжрозрахунковий період через банк, необхідно виконати наступні дії:

  • У полі Період по трикутнику вибрати період – поточний місяць.
  • У полі Журнал вибирати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Примітка: Вид журналу Всі журнали використовується тільки для перегляду. Створювати накази в цьому журналі неможливо .

Для формування списків на перерахування натиснути комбінацію клавіш Ctrl+D або пункт меню Реєстр / Сформувати документи.

У вікні Формування списків на перерахування заповнити поля на закладці Параметри:

  • Вибрати Вид оплати -- Міжрозрахункова виплата (назва може відрізнятись від вказаної).
  • Вказати Найменування. Найменування зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
  • Вибрати Спосіб перерахування - Банк
  • Встановити необхідні параметри для формування:
    • По підприємству – зазначається, якщо виплата проводиться на один банк
    • По регіонах/банках – зазначається, якщо виплата проводиться на декілька банків

При необхідності встановлюється порядок округлення виплачуваних сум.

При необхідності встановлюється параметр Виключити утримання з нарахованої суми.

Якщо облік ведеться в розрізі джерел фінансування та виплата проводиться з урахуванням джерела фінансування необхідно зазначити відповідні джерела фінансування на закладці ДФ/ЕКВ/Аналітика або при включеному параметрі Використовувати табличний фільтр на закладці Табличний фільтр.

На закладці Виплата вибрати з реквізиту Виплачується пункт Документи. Виплата проводиться по документу, по якому було проведено нарахування. Зробити активним рядок таблиці і по клавіші F4 перейти до вибору універсального документу.

В відкритому вікні Вибір документу налаштувати відповідний період для вибору необхідного універсального документу. Проставити відмітки в переліку запропонованих універсальних документів. Виплата може проводитись як по одному, так й по декільком документам.

Натиснути кнопкуОК.

У відкритому вікні Формування списків на перерахування в таблиці Документи з’явився рядок з вибраним універсальним документом. Натиснути кнопку ОК.

Сформований документ відображається в реєстрі списків на перерахування зі статусом Відкритий.

При необхідності дані в документі можна змінити.

Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника, необхідно документ закрити по пункту меню Реєстр / Закрити документ.

На підтвердження натиснути кнопку ОК.

Документ змінив статус на Закритий.