Виплата за рахунок підприємства допомоги на поховання померлого працівника родичу

Роботодавець надає допомогу на поховання померлого працівника родичу за рахунок підприємства.

Якщо на підприємстві використовуються дві підсистеми Облік кадрів і Облік праці й заробітної плати, то картка створюється у системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека у модулі Особові картки працівників. Підсистеми працюють з єдиною картотекою працівників і заповнена картка працівника відобразиться у модулі Особові рахунки працівників. Ми розглянемо приклад, коли у використанні тільки підсистема Облік праці й заробітної плати і картка створюється у підсистемі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Картотека у модулі Особові рахунки працівників.

Створення картки працівника

У реєстрі Особових рахунків по пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert створити Особовий рахунок родичу померлого працівника.

Відкривається вікно Створення особового рахунку. Необхідно заповнити поля, серед яких обов’язкові до заповнення:

  • Табельний номер.
  • Прізвище Ім'я По - батькові (при необхідності виправити відмінки на 3-й сторінці).
  • Обліковий склад - із запропонованого переліку вибрати Позасписковий.
  • Зазначити Дату прийому.
Увага: Якщо взаємодіють дві підсистеми, то в Особовій картці працівника вносяться дані в поля Картка № , ПІБ, Обліковий склад, Дата прийому . Інші необхідні поля заповнюються в Особовому рахунку працівника підсистеми Облік праці й заробітної плати .

На 2-й сторінці вноситься інформація у відповідні поля:

  • Ідентифікаційний номер.
  • Рахунок бухгалтерського обліку.
  • Джерело фінансування (за необхідності).
  • Код бюджетної класифікації (за необхідності).

Для можливості виплати допомоги на поховання необхідно перейти у групу Призначення і переміщення у пункт Постійні утримання.

Для формування нового запису курсор встановити в табличну частину та по клавіші Insert або по пункту меню Реєстр / Створити викликати вікно Створення. По трикутнику або по клавіші F3 відкрити вікно з переліком видів виплат. У довіднику Вибір виду оплати із запропонованого переліку вибрати вид виплати Міжрозрахункова виплата (звертаємо увагу, що код виду виплати може бути іншим). Натиснути кнопку ОК.

Вибрати Спосіб, в який буде перераховуватися виплата – Банк.

У постійному утриманні Міжрозрахункова виплата обов’язково повинні бути заповнені поля:

  • Дата початку- дата з якої буде використовуватися утримання.
  • Отримувач – заповнюється автоматично.
  • Контрагент – обирається банк з довідника контрагентів.(При виборі контрагента є можливість створити нового контрагента у відкритому довіднику Контрагентів або вибрати існуючого).
  • Банк – заповнюється автоматично з картки контрагента.
  • Розрахунковий рахунок - заповнюється автоматично з картки контрагента.
  • Особовий рахунок – заповнюються даними, які надані банком щодо особового рахунку працівника у банку.

Натиснути кнопку ОК.

Сформувався вид виплати – Міжрозрахункова виплата.

Після заповнення всіх необхідних даних зберегти Особовий рахунок.

Нарахування допомоги на поховання

Для нарахування допомоги на поховання необхідно перейти у підсистему Облік праці й заробітної плати у групу модулів Документи у модуль Універсальний документ.

Курсор становити у реєстрі документів, далі для формування документу вибрати пункт меню Реєстр / Створити або натиснути клавішу Insert.

У вікні Створення заповнюються необхідні реквізити:

  • Найменування - зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
  • Вид оплати обирається по клавіші F3 - Матеріальна допомога на поховання.

Задається необхідний Розрахунковий період. Натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документів з’являється документ зі статусом Відкритий.

Подвійним натисканням миші або по клавіші Enter відкрити формований документ.

Примітка: Для зручності налаштовується по меню Вид / Комбінований.

У полі Табельний номер із довідника вибрати по прізвищу родича, якому буде нарахована допомога на поховання.

Автоматично заповнилися поля:

  • Вид оплати.
  • Розрахунковий період.

Заповнюються дані померлого працівника:

  • Прізвище Ім’я По-Батькові.
  • Серія свідоцтва про смерть.
  • Номер свідоцтва про смерть.

Проставляється Сума допомоги на поховання. Закрити документ.

У реєстрі документів курсор встановити на створений документ.

Для відображення даних в розрахунковому листі необхідно по пункту меню Реєстр / Закрити документ або комбінації клавіш Alt+F5 провести закриття документу.

Для підтвердження натиснути кнопку ОК.

У реєстрі документ змінив статус на Закритий.

Формування виплати допомоги на поховання

Для виплати допомоги на поховання необхідно перейти у підсистему Облік праці й заробітної плати у групу модулів Відомості на виплату у модуль Списки на перерахування.

По пункту меню Реєстр / Сформувати документи створити документ на Міжрозрахункову виплату.

На закладці Виплата, відмітивши параметр Документи по клавіші F4 із запропонованого переліку документів вибрати Допомогу на поховання. Натиснути кнопку ОК.

Сформувався документ у статусі Відкритий. По пункту меню Реєстр / Закрити документ.

Результат проведених операцій відобразився у Розрахунковому листку родича померлого працівника.

Для перевірки розглянемо форму 1ДФ, де роботодавець відобразив всю суму допомоги на поховання померлого працівника з ознакою доходу «146» і вказано Ідентифікаційний № родича.

Після виплати встановити дату звільнення в картці родича померлого.