Виплата за рахунок підприємства допомоги на поховання померлого працівника родичу
Роботодавець надає допомогу на поховання померлого працівника родичу за рахунок підприємства.
Якщо на підприємстві використовуються дві підсистеми Облік кадрів і Облік праці й заробітної плати, то картка створюється у системі Облік персоналу / Облік кадрів у групі модулів Картотека у модулі Особові картки працівників. Підсистеми працюють з єдиною картотекою працівників і заповнена картка працівника відобразиться у модулі Особові рахунки працівників. Ми розглянемо приклад, коли у використанні тільки підсистема Облік праці й заробітної плати і картка створюється у підсистемі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Картотека у модулі Особові рахунки працівників.
Створення картки працівника
У реєстрі Особових рахунків по пункту меню Реєстр / Створити або по клавіші Insert створити Особовий рахунок родичу померлого працівника.
Відкривається вікно Створення особового рахунку. Необхідно заповнити поля, серед яких обов’язкові до заповнення:
- Табельний номер.
- Прізвище Ім'я По - батькові (при необхідності виправити відмінки на 3-й сторінці).
- Обліковий склад - із запропонованого переліку вибрати Позасписковий.
- Зазначити Дату прийому.
На 2-й сторінці вноситься інформація у відповідні поля:
- Ідентифікаційний номер.
- Рахунок бухгалтерського обліку.
- Джерело фінансування (за необхідності).
- Код бюджетної класифікації (за необхідності).
Для можливості виплати допомоги на поховання необхідно перейти у групу Призначення і переміщення у пункт Постійні утримання.
Для формування нового запису курсор встановити в табличну частину та по клавіші Insert або по пункту меню Реєстр / Створити викликати вікно Створення. По трикутнику або по клавіші F3 відкрити вікно з переліком видів виплат. У довіднику Вибір виду оплати із запропонованого переліку вибрати вид виплати Міжрозрахункова виплата (звертаємо увагу, що код виду виплати може бути іншим). Натиснути кнопку ОК.
Вибрати Спосіб, в який буде перераховуватися виплата – Банк.
У постійному утриманні Міжрозрахункова виплата обов’язково повинні бути заповнені поля:
- Дата початку- дата з якої буде використовуватися утримання.
- Отримувач – заповнюється автоматично.
- Контрагент – обирається банк з довідника контрагентів.(При виборі контрагента є можливість створити нового контрагента у відкритому довіднику Контрагентів або вибрати існуючого).
- Банк – заповнюється автоматично з картки контрагента.
- Розрахунковий рахунок - заповнюється автоматично з картки контрагента.
- Особовий рахунок – заповнюються даними, які надані банком щодо особового рахунку працівника у банку.
Натиснути кнопку ОК.
Сформувався вид виплати – Міжрозрахункова виплата.
Після заповнення всіх необхідних даних зберегти Особовий рахунок.
Нарахування допомоги на поховання
Для нарахування допомоги на поховання необхідно перейти у підсистему Облік праці й заробітної плати у групу модулів Документи у модуль Універсальний документ.
Курсор становити у реєстрі документів, далі для формування документу вибрати пункт меню Реєстр / Створити або натиснути клавішу Insert.
У вікні Створення заповнюються необхідні реквізити:
- Найменування - зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі.
- Вид оплати обирається по клавіші F3 - Матеріальна допомога на поховання.
Задається необхідний Розрахунковий період. Натиснути кнопку ОК.
У реєстрі документів з’являється документ зі статусом Відкритий.
Подвійним натисканням миші або по клавіші Enter відкрити формований документ.
У полі Табельний номер із довідника вибрати по прізвищу родича, якому буде нарахована допомога на поховання.
Автоматично заповнилися поля:
- Вид оплати.
- Розрахунковий період.
Заповнюються дані померлого працівника:
- Прізвище Ім’я По-Батькові.
- Серія свідоцтва про смерть.
- Номер свідоцтва про смерть.
Проставляється Сума допомоги на поховання. Закрити документ.
У реєстрі документів курсор встановити на створений документ.
Для відображення даних в розрахунковому листі необхідно по пункту меню Реєстр / Закрити документ або комбінації клавіш Alt+F5 провести закриття документу.
Для підтвердження натиснути кнопку ОК.
У реєстрі документ змінив статус на Закритий.
Формування виплати допомоги на поховання
Для виплати допомоги на поховання необхідно перейти у підсистему Облік праці й заробітної плати у групу модулів Відомості на виплату у модуль Списки на перерахування.
По пункту меню Реєстр / Сформувати документи створити документ на Міжрозрахункову виплату.
На закладці Виплата, відмітивши параметр Документи по клавіші F4 із запропонованого переліку документів вибрати Допомогу на поховання. Натиснути кнопку ОК.
Сформувався документ у статусі Відкритий. По пункту меню Реєстр / Закрити документ.
Результат проведених операцій відобразився у Розрахунковому листку родича померлого працівника.
Для перевірки розглянемо форму 1ДФ, де роботодавець відобразив всю суму допомоги на поховання померлого працівника з ознакою доходу «146» і вказано Ідентифікаційний № родича.
Після виплати встановити дату звільнення в картці родича померлого.