Виплата заробітної плати з урахування джерел фінансування
Виплата заробітної плати з урахуванням джерел фінансування через банк проводиться в системі Облік персоналу / Облік праці й заробітної плати у групі модулів Відомості на виплату у модулі Списки на перерахування
Для виплати заробітної плати з урахуванням джерел фінансування через банк необхідно виконати наступні дії:
У полі Період вибирати період – поточний місяць.
У полі Журнал вибирати необхідний журнал. Якщо журналів в системі не створено, всі документи створюються в журналі Документи без журналу.
Формування списків на перерахування проводиться при встановити курсору в таблицю та натисненні комбінації клавіш Ctrl+D або вибору пункту меню Реєстр / Сформувати документи.
Заповнити поля вікна Формування списків на перерахування:
- Вибрати Вид оплати - Виплата зарплати .
- Вказати Найменування . Найменування зазначайте так, щоб однозначно знати, що в даному документі (для можливості в подальшому швидкого пошуку необхідного Вам документу).
- Вибрати Спосіб перерахування - Банк .
Заповнити необхідні поля на закладках Параметри і Виплати.
Встановити необхідні параметри для формування:
- По підприємству – зазначається, якщо виплата проводиться на один банк
- По регіонах/банках – зазначається, якщо виплата проводиться на декілька банків
При необхідності встановлюється порядок округлення виплачуваних сум.
Якщо облік ведеться в розрізі джерел фінансування та виплата проводиться з урахуванням джерела фінансування необхідно зазначити відповідні джерела фінансування на закладці ДФ/ЕКВ/Аналітика або при включеному параметрі Використовувати табличний фільтр на закладці Табличний фільтр.
На закладці ДФ/ЕКВ/Аналітика:
- Вибрати спосіб формування документу - Один документ на вибрані ДФ або Окремий документ для кожного ДФ
- Вибрати один з варіантів використання ДФ - Використовувати всі ДФ або Використовувати обрані ДФ.
Якщо вибрано параметр Використовувати обрані ДФ необхідно вибрати джерело фінансування. Встановити курсор на рядок таблиці, далі натиснути клавішу F4.
У вікні вибрати джерело(-а) фінансування і натиснути кнопку ОК.
В таблиці з’явився рядок з вибраними джерелами фінансування. Натиснути кнопку ОК.
В реєстрі з’явився сформований документ зі статусом Відкритий, а перед цією операцією з’явився Протокол формування документу з поясненням даних по сформованому документу. Щоб дані потрапили в розрахунковий листок працівника, необхідно документ закрити по пункту меню Реєстр / Закрити документ. На підтвердження дій натиснути кнопку ОК.
Документ змінив статус на Закритий.